1 van de 2
 1 2 Volgende > 

C5 rijders werving goed op gang
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1003

Gepost: 16 mei 2006 12:10 AM

Aangezien ik zelf ook een C5 rijd en daar uitermate tevreden over ben, ben ik dit natuurlijk in de gehele familie en vriendenkring aan het uitdragen. Ik heb het eerst bij mijn vader geprobeerd toen deze een nieuwe auto wilde, maar die wilde per se iets met een hoge instap dus dat werd een Renault Scenic.

Maar de aanhouder wint. Mijn schoonvader heeft afgelopen week een C5 Break gekocht Laughing  Laughing  dus het virus grijpt om zich heen. IEDEREEN AAN DE C5 (en natuurlijk andere Citroëns Surprisedops: )

Het betreft hier een C5 2.0 Break Ligne Prestige uit 2002, donkerblauw op LPG G3. Komend weekend gaan we haar bewonderen.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  

TonK
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 187

Gepost: 16 mei 2006 03:49 AM
  [ # 1 ]

Welke kant willen we eigenlijk op met dit forum?
Is het echt de bedoeling dat iedereen een draadje opend over zijn eigen C5 en die van familie en kennissen alleen maar om te verkondigen wat voor een C5 het is??? Dit is al de derde en dan reken ik alleen die aan het begin van blad 1.

Als daar werkelijk behoefte aan is wil ik wel wat klantenlijsten gaan halen bij wat dealers hier in de buurt. Toch snel goed voor een paar honderd nieuwe draadjes denk ik zo. Smile  Worden we toch weer een stuk wijzer van want dan hoeft er binnenkort niemand meer naar een dealer om een C5 uit te zoeken omdat alle modellen, kleuren en uitvoeringen hier zijn te vinden. Best wel handig eigenlijk. Very Happy

Groet, Ton

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 mei 2006 10:07 AM
  [ # 2 ]

@Ton,

Het is zeker niet de bedoeling om draadjes af te kraken. Wanneer een draadje niet boeiend is, zullen er geen reacties komen en zakt het vanzelf weg naar onderen. Het is duidelijk dat je dat zou wensen met dit draadje. En toch zorg jij er persoonlijk voor dat hij weer bovenaan staat!

Tip; als jou iets niet kan boeien, lees er dan overheen. Dan blijft het topic in ieder geval wel leuk voor diegene die zich niet ergeren.

En nu ontopic!

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 16 mei 2006 11:06 AM
  [ # 3 ]

waarom niet bij C5? en waarom mag dit wel voor andere types???
Er wordt bijna dagelijks een BX draadje geopend, (niet dat ik dit een probleem vind Wink )

maar waarom heerst er zo’n anti C5 gevoel op dit Citroen Forum. Crying or Very sad

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 16 mei 2006 11:41 AM
  [ # 4 ]

Het is idd jammer dat er zo’n negatief gevoel bestaat over de c5 op dit forum. Iedereen heeft volle aandacht voor de negatieve verhalen, maar als iemand zo positief over de auto is dat ie zelfs zijn familie dr in praat, is het ineens niet goed. Dit is een forum voor citroen liefhebbers. Dit soort topics mogen volgens mij juist niet missen…
En zoals patje al zei, staat het je niet aan, lees het dan niet. Maar laat aub de mensen in hun waarde…

@TS: Top dat je de c5 onder zo veel mensen krijgt… Wij hebben er ook twee jaar een gehad en hebben hem alleen maar weggedaan omdat een MPV simpelweg meer ruimte beidt met 3 honden…
Wat mij betreft staat er volgede keer weer een c5 voor de deur..

Keep up the good work!

Xsara_Coupe

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 mei 2006 11:45 AM
  [ # 5 ]

Zullen we nu dan maar ontopic verder gaan?
Wink

Profiel  

Bas
> 1000 berichten

Gepost: 16 mei 2006 11:53 AM
  [ # 6 ]

Goh, toen ik zag dat er reacties kwamen dacht ik: Leuk!!

Als ik nu verder lees lijkt het inderdaad alsof sommige mensen hier niet zo blij mee zijn. Gelukkig blijkt dat ik het mis had toen ik de rest van de posts las.

Ik ben gewoon blij dat ik meer mensen aan een Citroën help waardoor ze zien dat het hele goede auto’s zijn en misschien daarmee ons merk helpen voortbestaan.

Profiel  

jbiggel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 156

Gepost: 16 mei 2006 12:27 PM
  [ # 7 ]

Re: C5 rijders werving goed op gang

Bas schreef:

IEDEREEN AAN DE C5

Uhmmm, liever niet

Ik vind het juist wel prettig dat niet iedereen dezelfde auto heeft, stel je voor: dan reden we allemaal in een Opel Astra of zo… Niet dat ik vind dat C5 rijders “anders” zijn dan de massa, maar helemaal normaal zijn we ook weer niet Laughing

Morgen mag ik trouwens mijn C5 Break (2002) halen!!!

Kei veel groeten!

Joost

Nu: Jaguar XF Sportbrake, C5 Break Carlsson 2004 aka “Sic”, Land Rover Series IIa 88 STAWAG 1971 en BMW R1200C 1998
Ooit: BX, Xantia, C5, C8 en daarbij alles gereden sinds de DS van mijn ouders
“Beheerder” van een C3 Pluriel en een 110 Td5 Defender

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 16 mei 2006 03:00 PM
  [ # 8 ]

Nieuwe draadjes nieuwe foto’s?
Kom maar op met :photo van die C 5’s!
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

pami
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 38

Gepost: 16 mei 2006 05:07 PM
  [ # 9 ]

jbiggel schreef:
Bas schreef:

IEDEREEN AAN DE C5

Uhmmm, liever niet

Ik vind het juist wel prettig dat niet iedereen dezelfde auto heeft

Ik apprecieer het zelfs dat er velen dezelfde kleur (Orageux) hebben,
kwestie van “als het ooit eens nodig zou zijn” ik *voordelig*
een onderdeel van de sloop kan halen.
Idea

Profiel  

jbiggel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 156

Gepost: 16 mei 2006 05:15 PM
  [ # 10 ]

maeseelek schreef:
jbiggel schreef:

maar helemaal normaal zijn we ook weer niet Laughing

u bedoelt ? ... Smile

“Normaal” is in mijn ogen standaard/“net als de rest”/grijs/met z’n allen in de file staan om naar die Nederlandse camping in ... te gaan.

Ik mag hopen dat ik niet op de rest lijk, laat mij lekker mijzelf zijn en niet iemand anders…

Kei veel groeten!

Joost

Nu: Jaguar XF Sportbrake, C5 Break Carlsson 2004 aka “Sic”, Land Rover Series IIa 88 STAWAG 1971 en BMW R1200C 1998
Ooit: BX, Xantia, C5, C8 en daarbij alles gereden sinds de DS van mijn ouders
“Beheerder” van een C3 Pluriel en een 110 Td5 Defender

Profiel  

Bas
> 1000 berichten

Gepost: 16 mei 2006 05:29 PM
  [ # 11 ]

ho ho, ik rijd een Orageux omdat mijn vrouw vond dat de rode achterlichten dan beter uitkwamen. Vraag me niet hoe ze eraan komt maar dat was haar uitleg.

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 16 mei 2006 05:37 PM
  [ # 12 ]

Mijn lovende woorden over de C5 hebben twee ooms van me ook naar de C5 doen grijpen (al zijn het net zulke Citrofielen als de rest van m’n familie, dus waarschijnlijk hadden ze er anders ook wel aangedacht Wink

Als ik niet zo tevreden was over mijn HDi (en die daarvoor) had mijn vader waarschijnlijk nooit zijn eerste Diesel gekocht (C6 V6HDi Cool )

Dus werving helpt, maar van mij hoeft niet iedereen dezelfde auto te rijden. Ik vind het ook wel een beetje jammer dat er zo veel Gris Alu’s zijn Rolling Eyes

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 16 mei 2006 10:23 PM
  [ # 13 ]
eviltwin schreef:

Ik vind het ook wel een beetje jammer dat er zo veel Gris Alu’s zijn Rolling Eyes

Helemaal mee eens. Wink

ik vind deze kleur heel mooi, wat ik bedoel is dat andere dat ook vinden en met gevolg dat er hier veel grijze rondrijden.

had ik maar de RP gekocht Laughing

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 17 mei 2006 12:06 AM
  [ # 14 ]
ronama schreef:
eviltwin schreef:

Ik vind het ook wel een beetje jammer dat er zo veel Gris Alu’s zijn Rolling Eyes

Helemaal mee eens. Wink

Begrijp me goed, ik vind het een erg mooie kleur, voor heel veel auto’s, de C5 folder laat een paar fraaie shots zien van een Gris Alu vooral een Exclusive (of pack look), en de velgen passen ook perfect…maar op Citromobile kwam ik er geloof ik 6 tegen… Rolling Eyes en da’s te veel van het goede.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

Kaaskop
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 32

Gepost: 17 mei 2006 01:26 AM
  [ # 15 ]
eviltwin schreef:
ronama schreef:
eviltwin schreef:

Helemaal mee eens. Wink

Begrijp me goed, ik vind het een erg mooie kleur, voor heel veel auto’s, de C5 folder laat een paar fraaie shots zien van een Gris Alu vooral een Exclusive (of pack look), en de velgen passen ook perfect…maar op Citromobile kwam ik er geloof ik 6 tegen… Rolling Eyes en da’s te veel van het goede.

Welke kleur moet het dqan zijn volgens jou?

Groeten,

Kaaskop

C5 bj. 2004, kleur gris oragieux Wink

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook