Sleutelvrind is helaas verhinderd op deze datum. Wel is hij voornemens, een volgende keer aanwezig te zijn.
Elektriek is magnifiek, maar van franse tekeningen word ik ziek
MrWeenie schreef:Sleutelvrind is helaas verhinderd op deze datum. Wel is hij voornemens, een volgende keer aanwezig te zijn.
ik wil ook een sleutelvriend
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:ik wil ook een sleutelvriend
dan is deze meeting natuurlijk the place to be voor jou
Animal triste post coitum
Als ik die uitlaat onder die Peus gerukt heb wil ik jou wel omen helpen hoor Heleen
Schijt aan originaliteit.
Als ik het goed begrijp vult deze sleutelmeeting in eerste instantie alleen de ochtend?
Ik weet namenlijk zeker dat ik ‘s ochtends niet kan, ‘s middags wel.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Lelijke Eend schreef:Als ik die uitlaat onder die Peus gerukt heb wil ik jou wel omen helpen hoor Heleen
Weet wat je vraagt hel1
Lelijke Eend schreef:Als ik die uitlaat onder die Peus gerukt heb wil ik jou wel omen helpen hoor Heleen
Zal wel meevallen, ik heb vorige week noodreparaties uitgevoerd, e.e.a. ziet niet zo vast meer
Douwe schreef:Als ik het goed begrijp vult deze sleutelmeeting in eerste instantie alleen de ochtend?
Ik weet namenlijk zeker dat ik ‘s ochtends niet kan, ‘s middags wel.
Het sleutelgedeelte vindt tot maximaal 14/15 uur plaats en daarna is er BBQ
ZX1.4i schreef:Lelijke Eend schreef:Als ik die uitlaat onder die Peus gerukt heb wil ik jou wel omen helpen hoor Heleen
Zal wel meevallen, ik heb vorige week noodreparaties uitgevoerd, e.e.a. ziet niet zo vast meer
Gewoon op de brug zetten dus. Auto omhoog maar uitlaat blift wel op de grond liggen
Ik kom misschien ook nog wel. Zeker weten doe ik het niet, dat weet ik pas na het weekend. Zou wel leuk zijn, de eerste meeting waar ik zelf naar toe kan rijden (met de BX 14RE natuurlijk)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Elmer, jij gaat het nog zwaar krijgen met die 405
Daar tegenover staat dat de eigenaar zeer goed kan koken en een groot deel van de catering op zich zal nemen
Als je a.s. zaterdag hier in Rotterdam ben, gaan we in zijn restaurantje eten, nadat we klaar zijn met klussen, want dat staat ook op de planning
@Serge, vlees nemen wij (eigenlijk hij) mee.
Verder is het idee om een indisch rijstgerecht te maken, heeft iemand een Wok + Rijstkoker ter beschikking :
Het idee is dus een smaakvol gekruid (niet pittig!) rijstgerecht met bbq vlees
Komen zeker:
Elmer
Serge
Mark
Xsara_Coupe
Veenomenaal
Sohail
Maat van ZX1.4i met een 405
Paul
Komen misschien:
Hugo
Marten
ieksEmmu
citroenc2
citroen23
Peteryed
winnetou
RuudR
MrWeenie
GoofBlikscha
ZX1.4i schreef:@Serge, vlees nemen wij (eigenlijk hij) mee.
Verder is het idee om een indisch rijstgerecht te maken, heeft iemand een Wok + Rijstkoker ter beschikking :
Het idee is dus een smaakvol gekruid (niet pittig!) rijstgerecht met bbq vlees
Ok, dus als ik het goed begrijp, neemt hij (hoe heet hij eigenlijk?) het hele maaltijd gedeelte voor z’n rekening? Ik zal dan wel zorgen voor drinken. dan moeten we ter plekke maar ff uitrekenen wat dat kost pp. Ik heb trouwens wel een wok.
Dan wil ik aan degene die op bovenstaande lijst staan vragen om ff aan te geven of ze wel of niet mee doen aan de bbq, zodat we een beetje een indicatie hebben hoeveel er in huis gehaald moet worden.
Schrijf mij ook maar in voor de BBQ, niet voor het overnachten.
Komen zeker:
Elmer ->bbq
Serge ->bbq
Mark ->bbq
Xsara_Coupe ->bbq
Veenomenaal
Sohail ->bbq
Maat van ZX1.4i met een 405 ->bbq
Paul
Komen misschien:
Hugo