300 euro exclusief montage.
Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!
Sjees, kan je beter veerbollen hebben
René van Maren schreef:En áls het lukt is een foto ook welkom!
Nog 2000 kilometer tot de 40.000 beurt, dus dat is twee weekjes!!!
Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!
Je kan ook andere schokbrekers monteren, ik had onder mijn ZX (voorloper vd xsara) gele koni dempers. Doorzakken was zo goed als weg maar nog wel net zo comfortabel!
Gelukkig nu een hydraupneumaat die dat allemaal zelf doet
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
M&M schreef:Denk niet dat de lease maatschappij dat goed keurt ... nieuwe koni’s kosten wat meer dan een paar hulpveren ...
was destijds 250 euro kwijt inclusief montage. En dat waren nog instelbare schokbrekers ook
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik weet wel dat de break andere veren heeft als de berline/coupé
en dat verschil merk je ook goed met rijden, de break is stukje stugger.
als ik mijn eigen coupé wat zwaarder belaad dan verdwijnt er bijna een deel van de band in de wielkast
staat wel erg gaaf
bij de break van mijn ouders gaat het die richting ook wel op als je er wat meer gewicht ingooit
in beide gevallen beinvloed dit het rijgedrag wel natuurlijk, maar bij normale snelheden heb ik nog nooit problemen gehad.
hoeveel weegt zo’n LPG tank je je achterin?
heb je een rinktank of een normale?
Ik ben niet bang dat ie stugger wordt, dat mag van mij wel.
Ik heb ook 20.000 km in een Ford Fiesta Futura gereden, dat is pas stug!
Mijn LPG tank is uitgerust met een ringtank, dus op de plek van het reserverwiel. Het reserviewiel zelf ligt los in de kofferbak (wel in een mooi hoesje van AG…)
Ik vind het er gewoon niet uitzien, dus ik hoop dat er verbetering in zit na de ‘behandeling’.
Ik zal wel foto’s maken van voor en na…
Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!
garco schreef:René van Maren schreef:En áls het lukt is een foto ook welkom!
Nog 2000 kilometer tot de 40.000 beurt, dus dat is twee weekjes!!!
Zit de MAD hulpvering er reeds onder ? Ervaring ?
Ja, ze zitten eronder.
Optisch oogt het veel beter, ik zal zo snel mogelijk de foto posten, die is al gemaakt.
Het welbekende Citroën veercomfort is aan de achterkant niet meer beschikbaar. Hij is nu lekker stug geveerd. Dit weekend weg geweest op vakantie en de hele achterbak vol met kinderbedjes, koffers en andere zware dingen. Hij zakt geen millimeter meer in. Echt een uitkomst die veren.
Overigens vind ik het zeer prettig dat hij wat stuger geveerd is, je hebt wat meer contact met de weg en dat weke veergedrag is weg. In dat opzicht vind ik ook dat de wegligging verbeterd is.
Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!
garco schreef:Ja, ze zitten eronder.
Optisch oogt het veel beter, ik zal zo snel mogelijk de foto posten, die is al gemaakt.
Het welbekende Citroën veercomfort is aan de achterkant niet meer beschikbaar. Hij is nu lekker stug geveerd. Dit weekend weg geweest op vakantie en de hele achterbak vol met kinderbedjes, koffers en andere zware dingen. Hij zakt geen millimeter meer in. Echt een uitkomst die veren.
Overigens vind ik het zeer prettig dat hij wat stuger geveerd is, je hebt wat meer contact met de weg en dat weke veergedrag is weg. In dat opzicht vind ik ook dat de wegligging verbeterd is.
Veel plezier ermee en benieuwd voor de foto.
Voor de behandeling:
Na de behandeling:
* waarom krijg ik die %^$%$%#$plaatjes niet onder elkaar te zien?
ik zet er [img] omheen, maar er gebeurt niks.
kan een moderator hier naar kijken…. ops:
Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!
Ik heb gekeken!
Alle fotos, van imageschack en photobucket worden automatisch gewijzigd in links…de foto’s houden het forum tegen in snelheid
Hij staat idd een stukje hoger. Ik wil wel eens weten WAAR die veren zitten!
René van Maren schreef:Hij staat idd een stukje hoger. Ik wil wel eens weten WAAR die veren zitten!
Ja, daar was ik ook benieuwd naar. Aan de buitenkant kun je ze in ieder geval niet zien. Ik denk dat ze de hulpveer ìn de oorspronkelijke veer gezet hebben…
Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!