Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Lijkt me leuk
Serge schreef:
Dus, wie heeft er zin in 2 dagen ci-fo, dametjes, gebraden 2/4 voeters, zon, naaldbomen, tenten, gezelligheid (al dan niet gebotteld) en stoere kampvuur verhalen?citrocitrus schreef:
Mogen het ook mannetjes zijn??
Of zijn de Cifo-dames niet welkom?
Ben niet bepaald lesbisch zeg maar…Serge schreef:
Daar moeten we misschien ff een polletje voor opzetten en democratisch besluiten of daar een uitzondering voor gemaakt kan worden. Ik vrees echter voor het ergste Anders mag je wel naast m’n XM slapen, die heeft voor een dame, toch best wel hoekige, cq mannelijke lijnen….
mag ik dan aan de andere kant van de xm liggen?(XM met harem)
Alleen heb ik het trouwens erg druk al met meetings dus ben benieuwd naar de data
Ik zit te denken om eerst nog wat reacties af te wachten en dan eventueel aan het einde van de week een paar data in de lucht te gooien.
Animal triste post coitum
Lijkt me een goed plan .
Of ik van de partij ben ligt ook een beetje aan de datum .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
Ik ben van mening dat een Visa een vent is, probleem opgelost dus.
Nien moet dan alleen nog ff een visa kopen
Maarruh, lijkt me erg leuk! Kampvuurtje, beetje muziek maken, beetje ouwehoeren. Evt vossenjacht ‘s nachts voor de bikkels.
Caroline81 schreef:Ik ben van mening dat een Visa een vent is, probleem opgelost dus.
He? Die van mij is toch echt vrouwlijk hoor, met bijbehorende euhh…karaktereigenschappen
FF ontopic: kampeerweekenden zijn altijd gezellig, ik zal proberen erbij te kunnen zijn.
Caroline81 schreef:
Maarruh, lijkt me erg leuk! Kampvuurtje, beetje muziek maken, beetje ouwehoeren. Evt vossenjacht ‘s nachts voor de bikkels.
Precies. Mooie mogelijkheid om het idee van de vossenjacht eraan te koppelen.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:Caroline81 schreef:
Hmmm, een dikke antenne op het dak van de HY? Ach, waarom eigenlijk ook niet!
Ik zal mijn bak maar weer eens onder het stof vandaan halen.
Is het ook een idee om een lokatie uit te kiezen bij een meertje ofzo? Lekker voor de kids.
patje74 schreef:mpostma schreef:Caroline81 schreef:
Hmmm, een dikke antenne op het dak van de HY? Ach, waarom eigenlijk ook niet!
Ik zal mijn bak maar weer eens onder het stof vandaan halen.Is het ook een idee om een lokatie uit te kiezen bij een meertje ofzo? Lekker voor de kids.
bij maarn in de buurt ofzo? henschotermeer is best leuk. Die omgeving leent zich volgens mij ook erg goed voor een vossenjacht. Ik ga met paard en al vaak naar camping eikelenburg. Daar zijn ze heel vriendelijk en hebben een groot terrein. (misschien dat ik Joplin dan ook wel meeneem. Kan ie daar lekker op de wei )
En pat, als het met de HY niet wil kan je toch gewoon je eend achter de HY meenemen met een triangel ofzo
Een meertje is natuurlijk helemaal tof. Echter niet alle campings vinden het ok als de auto naast de tent staat, cq het terrein op komt en dat willen wij natuurlijk wel. Dus dan zullen we een beetje moeten zoeken naar een geschikte plek.
Volgens mij is er wel genoeg animo voor dit plan. Dus een datum:
Wat denken jullie van het weekeinde van 24 en 25 juni!?
Ik kan dan helaas niet.
Maar ik heb een tip voor je: noem een paar datums/weekenden dan knoop ik even een poll aan dit topic. Dan heb je een mooi overzicht.
Schijt aan originaliteit.
Ok; 24/25 juni of 8/9 juli.
Niet meer datums ?
Schijt aan originaliteit.
Serge schreef:Een meertje is natuurlijk helemaal tof. Echter niet alle campings vinden het ok als de auto naast de tent staat, cq het terrein op komt en dat willen wij natuurlijk wel. Dus dan zullen we een beetje moeten zoeken naar een geschikte plek.
Volgens mij is er wel genoeg animo voor dit plan. Dus een datum:
Wat denken jullie van het weekeinde van 24 en 25 juni!?
Dan is er het Lindetreffen in Oldeholtpade.
Da’s ook kamperen in de “natuur”.
Met Citroëns natuurlijk.
Van CCNL (maar als ik het goed begrepen heb hoeft je geen lid van ccnl te zijn om er te mogen kamperen).
Serge schreef:Ok; 24/25 juni of 8/9 juli.
hoe komt het dat mijn agenda al bijna vol met meetings staat
In Smalbroekernogwat bij Beilen, midden in het Drentse bos, is er een leuke nieuwe camping met voldoende parkeergelegenheid… de uitbater OK zou zich hoogst vereerd voelen als het gebeuren daar plaats kon vinden.
Elektriek is magnifiek, maar van franse tekeningen word ik ziek