Dat metalen buisje wat je uit de tank vist (de rheostaat, volgens de tekening), hoe maak je die van binnen schoon? Hij lijkt niet echt open te kunnen. In een bakje met terpentine laten zakken?
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Nou, er uit gehaald, even voorzichtig heen en weer geschud en teruggemonteerd, maar niks, noppes, nada. Ik denk dat hij echt aan het eind is.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Haal ‘m er eens uit en koppel ‘m dan aan de stekker. Zet dan pas het kontakt aan. Gebeurt er iets als je ‘m 10 seconden ondersteboven houdt en dan weer omdraait? Als je niks ziet gebeuren met de benzinemeter kun je ook nog de rheostaat doormeten met een multimeter. Doet ie het dan wel, is het of de bekabeling of de meter zelf.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Als ik ‘m er uit haal en langzaam heen en weer laat schudden doet ‘ie ongeveer wat ‘ie moet doen, maar als ik hem in de tank hang is het afgelopen, doet hij het misschien om het kwartier eventjes een halve minuut.
Wat moet de rheostaat aangeven op de multimeter, een aflopende weerstand naarmate de vlotter hoger hangt?
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Robin schreef:Als ik ‘m er uit haal en langzaam heen en weer laat schudden doet ‘ie ongeveer wat ‘ie moet doen, maar als ik hem in de tank hang is het afgelopen, doet hij het misschien om het kwartier eventjes een halve minuut.
Wat moet de rheostaat aangeven op de multimeter, een aflopende weerstand naarmate de vlotter hoger hangt?
Schiet mij maar lek, dan moet ik eerst ff in de kofferbak mijn reserve aan de multimeter hangen.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:Robin schreef:Als ik ‘m er uit haal en langzaam heen en weer laat schudden doet ‘ie ongeveer wat ‘ie moet doen, maar als ik hem in de tank hang is het afgelopen, doet hij het misschien om het kwartier eventjes een halve minuut.
Wat moet de rheostaat aangeven op de multimeter, een aflopende weerstand naarmate de vlotter hoger hangt?
Schiet mij maar lek, dan moet ik eerst ff in de kofferbak mijn reserve aan de multimeter hangen.
Hehe, nou, dat hoeft niet hoor, ik kom er zo wel uit. Ik snap alleen niet waarom hij het uit de tank wel doet, en in de tank niet…
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm