hogervp schreef:AArrgghh, nog iemand die lijdt aan de “René van Maren” manie!!
Ehh..dit noem je m&mmen;.
Menno (m&m) sloopte ook altijd alles van de klep af.
René van Maren schreef:hogervp schreef:AArrgghh, nog iemand die lijdt aan de “René van Maren” manie!!
Menno (m&m) sloopte ook altijd alles van de klep af.
Juist, ik zocht die benaming eigenlijk al..dus bij deze..mijn bx is ge m&mmen;‘d.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ijs schreef:René van Maren schreef:hogervp schreef:AArrgghh, nog iemand die lijdt aan de “René van Maren” manie!!
Menno (m&m) sloopte ook altijd alles van de klep af.Juist, ik zocht die benaming eigenlijk al..dus bij deze..mijn bx is ge m&mmen;‘d.
Verdikke lui: het lijkt wel alsof jullie er trots op zijn
Ieder zijn meug natuurlijk.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik had de picasso nog geen dag, en de eerste letters waren er al afgesloopt.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
René van Maren schreef:Ik had de picasso nog geen dag, en de eerste letters waren er al afgesloopt.
Je bent onverbeterlijk René
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zal ik het even laten zien hoe dat moet met die gele xant van je?
Oh… fftopic
ops:
René van Maren schreef:Zal ik het even laten zien hoe dat moet met die gele xant van je?
Oh… fftopic
ops:
Onze copper moet zelf een boete hebben zie ik ?
Smaken verschillen, dat het een diesel is zul je gauw genoeg merken in het acceleren..?
hogervp schreef:Verdikke lui: het lijkt wel alsof jullie er trots op zijn
Patrick
Ach….het is de jeugd hè...
Ik wil het liefst 3-regelige teksten op mijn achterklep hebben…..Citroen BX TZD-turbo…with powersteering, 4 electric windows, central lock, remote control…enz.
Dus NEE, Ijs ..ik vind zo’n kale klep niet fraai. ops:
Komen er nog wel Chevrons op… ?
Bram schreef:hogervp schreef:Verdikke lui: het lijkt wel alsof jullie er trots op zijn
PatrickAch….het is de jeugd hè...
Ik wil het liefst 3-regelige teksten op mijn achterklep hebben…..Citroen BX TZD-turbo…with powersteering, 4 electric windows, central lock, remote control…enz.
Ja of oudjes..? daar kun je over speculeren..
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Bram schreef:
Ach….het is de jeugd hè...
Mooi hè Bram: KLIK
Zou je TD goed doen hoor IJs, zodra de formaliteiten achter de rug zijn.
Patrick
en te ver weg om te M&mm;‘en
Bram schreef:
Komen er nog wel Chevrons op… ?
Grappig dat je het zegt….toevallig..
nee ik grap maar met je Bram!
We hebben ooit wel eens op onze zwarte bx een gouden chrvron in het midden van de kap gehad. Stond erg mooi, maar hij blijft voorlopig er zo op zitten .
hogervp schreef:
Mooi hè Bram: KLIK
Lekker zeg staat er een mooie picasso, zet er weer iemand een BX voor
Mocht ik in een gekke bui mijn typeplaatjes eraf trekken dan gaat mijn ABS plaatje meteen naar Bram (is die jeugd toch ergens goed voor, Tsja, wij hoeven niets te compenseren )
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
M&M schreef:Weg met die plaatjes
Tijd voor een polletje denk ik!
Ondertussen wacht ik alweer vol ongeduld op een update van de BX : van Ijs (was het nou een TD? )
Patrick
hogervp schreef:M&M schreef:Weg met die plaatjes
Tijd voor een polletje denk ik!
Ondertussen wacht ik alweer vol ongeduld op een update van de BX : van Ijs (was het nou een TD? )
Patrick
Je zult even tot donderdag moeten wachten patrick, kleine verassing in petto !