Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hoi,
bij mijn digit zit aan de bijrijderskant een ander slotje en werkt de cv niet. dwz hij doet wel mee als ik het andere slot gebruik, maar hij doet niks met de sleutel of als ik het pinnetje omhoog of omlaag doe.
kan dat aan de cylinder liggen? en zijn die (met het goede sleutelnummer) bij te bestellen?
wtr
Bij mijn TZD kan ik de CV alleen bedienen met de bestuurderskant.. (of met me alarm)
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:Bij mijn TZD kan ik de CV alleen bedienen met de bestuurderskant.. (of met me alarm)
Idem, dat is ook de bedoeling denk ik.
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
okay!
bij mijn 16trs kan ik de cv aan beide zijden bedienen….
zou ik wel een goede cylinder kunnen bestellen? Nou ja dat vraag ik wel even na bij citroen…
Waarschijnlijk een keer het motortje vervangen door een van de achterdeuren. Deze missen een aansluiting. Er zal dan ook waarschijnlijk een loos draadje met stekkertje liggen in je deur. Ff op de sloop ergens eentje van de voordeur halen…
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
ik ga op onderzoek uit!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
V2 schreef:Dit is normaal. De CV-unit heeft maar 2 aansluitingen. Die worden in beslag genomen door de deur aan bestuurderskant, en door de PLIP-ontvanger.
Edit: oh wacht, Digit. Die heeft vast geen PLIP, of wel?
hé, rustig aan hè! de digit heeft ech wel een blip!
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
woutersmits schreef:V2 schreef:Dit is normaal. De CV-unit heeft maar 2 aansluitingen. Die worden in beslag genomen door de deur aan bestuurderskant, en door de PLIP-ontvanger.
Edit: oh wacht, Digit. Die heeft vast geen PLIP, of wel?
hé, rustig aan hè! de diget heeft ech wel een blip!
Sterker nog, het was de eerste BX met PLIP
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Ik heb de kabelboom van een TZI erin liggen maar mijn deuren kunnen aan beide kanten de CV bedienen, er zat ook een PLIP ontvanger aan die ik losgekoppeld heb. Ik denk dat het toch eerder aan de CV motor ligt, misschien dat de 2e stekker er gewoon uit ligt?
Jdt schreef:Ik heb de kabelboom van een TZI erin liggen maar mijn deuren kunnen aan beide kanten de CV bedienen, er zat ook een PLIP ontvanger aan die ik losgekoppeld heb. Ik denk dat het toch eerder aan de CV motor ligt, misschien dat de 2e stekker er gewoon uit ligt?
Hm…vreemd, ik heb zowel een 1.9 TZI (92) gehad als meerdere TZD-(turbo’s) maar die konden alleen aan de bestuurderskant bediend worden qua CV…(ook bij mijn huidige tzd-turbo)
Rechts kon/kun je alleen die deur zelf open en dichtdoen…..ook bij mijn 2 Xantia-TD’s kon je rechts de CV niet bedienen…. bij de huidige Xantia-D SX van mijn zoon (renz) ook niet.
Bram schreef:Jdt schreef:Ik heb de kabelboom van een TZI erin liggen maar mijn deuren kunnen aan beide kanten de CV bedienen, er zat ook een PLIP ontvanger aan die ik losgekoppeld heb. Ik denk dat het toch eerder aan de CV motor ligt, misschien dat de 2e stekker er gewoon uit ligt?
Hm…vreemd, ik heb zowel een 1.9 TZI (92) gehad als meerdere TZD-(turbo’s) maar die konden alleen aan de bestuurderskant bediend worden qua CV.
Rechts kon je alleen die deur zelf open en dichtdoen…..ook bij mijn 2 Xantia-TD’s kon je rechts de CV niet bedienen….ook bij de huidige Xantia-D SX van mijn zoon (renz) niet.
Ow, nu schiet mij net iets te binnen
Ik heb niet de CV motors overgenomen uit een TZI maar uit de sport dus het kan inderdaad wel kloppen dat hij dan niet de cv kan bedienen aan de passagierskant..
Jdt schreef:Ow, nu schiet mij net iets te binnen
Ik heb niet de CV motors overgenomen uit een TZI maar uit de sport dus het kan inderdaad wel kloppen dat hij dan niet de cv kan bedienen aan de passagierskant..
Berlines hebben dat inderdaad; breaks hebben het (gelukkig) wel normaal zitten, daar is de stekker v/d plip een aparte bedrading ipv “geënt” op de CV-bedieningdraad van de rechter deur. Mocht je dus de keus hebben, pak dan voor het stuk van het interieur excl achterklep een break-boom. Wel opletten dat de stekker v/d achterklep af kan wijken; de (losse) kabel door de auto en de C-stijl en klep heen wijkt sowie so flink af.
Ich bin ein Breaker