ik zie niet veel Citroën in die Honda, precies het achterste van een Prelude gekruist met een Civic, alleen de gesloten wielkas zou je Citroën kunnen noemen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
kreazyV8wuppo schreef:hoezoo plagiaat?
ik zat gisteren achter een japans model. vaop 100 mtr afstand leek de achterkant zuiver op een mercedes.
pas toen ik op 20 mtr zat ,zag ik dat het een toyota was.zo dus ook met de huidige generatie fransosen.
alleen door die hele buitenproportionele double chevron, kan je herkennen dat het een citroen is.wat mij betreft zijn alle auto’s tegenwoordig zowat gelijk, lelijk en is het strijkbouten tijdperk voorbij.
ook qua qwaliteit zijn er weinig slechte auto’s meer, zelfs de skoda is degelijk geworden.
maar ja wat wil je, alle fabrikanten zijn aan elkaar gekoppelt middels fusie’s ed.
mitchibutie met bmw en ook zoiets als jaguar en daimler, en weet ik veel, zelfs de volvo is geen volvo meer, want daar hangt geregeld een VW motor in.
Saab Scania is ook weer van een ander merk, dus lood om oud ijzer.je koopt een citroen, en vervolgens blijkt hij voor 80 % uit een peugeot te bestaan.
greets van wup:die het allemaal worst is
Saab en Scania staan al jaren los van elkaar
Wat is Citroën rijden toch formidabel !