Ja… de vraag is net als het onderwerp.
En wat zou dat gaan kosten?
Citroën BX TZI 1.9 / 4 cilinder 1990.
Ford Mustang II ghia 5.0/V8 1976
Ik heb begrepen dat de kleur wel een goede indicatie is, fluorescerend groen is ok, bruinig is een beetje te laat :
bij mijn bx ist nog wel groen, alleen t stuur begint wat zwaar te draaien e.d. na een tijdje rijden ist over, t niveau is ook goed , rem is oke en vering ook
Citroën BX TZI 1.9 / 4 cilinder 1990.
Ford Mustang II ghia 5.0/V8 1976
Tja, ik heb geen stuurbekrachtiging
Er zit een systeem in je bx die de druk van de hydrauliekpomp verdeeld tussen je veersysteem en de stuurbekrachtiging. Die staan er om bekend stuk te kunnen gaan. (flow divider in het engels)
Als je stuurbekrachtiging niet werkt schijnt het (even) te helpen als je je stuur helemaal naar links en dan weer naar rechts draait.
Re: Wanneer en hoe de LHM vervangen?
Ventora schreef:Ja… de vraag is net als het onderwerp.
En wat zou dat gaan kosten?
In het instructie/onderhoudsboekje staat het. Iedere 2 jaar of 60.000 km.
Voor informatie over hoe dit te doen zie <http://autos.groups.yahoo.com/group/BXNL_faq/messages>
5 liter LHM kost je bij Chyparse een kleine 20 eur.
Karel
—
Kijk ook eens op http://autos.groups.yahoo.com/group/BXNL
Ich bin ein Breaker
Ik heb t gevonden wat dat nou is met t stuur
De banden…...............
- Druk = oke
- Profiel = oke
- Niet uitgedroogd
- Geen bandenschades
Alleen….............
Ik merkte dat t rubber van de banden wel heel erg soepel is.
Ook zag ik dat er 1 band verkeerd gemonteerd was, er was niet op de “dot” tekens gelet, met als gevolg dat door de stoepranden e.d. de banden een beetje soepel geworden zijn.
Citroën BX TZI 1.9 / 4 cilinder 1990.
Ford Mustang II ghia 5.0/V8 1976
had hier een vraag gezet.. staat nu in het goede draadje…
It was the ZL-28-RV…..