HeYy forummers,
Ik ben van plan om morgen bumpers voor mijn auto te gaan halen. Maar nu is het zo dat het één en ander nogal tegen zit met de auto en dat ik het dus financieel even moeilijk ga krijgen.
Nou dacht ik dus van als ik die bumpers nou op ga halen in de trein dan scheelt me dat een flinke hap benzinekosten.
Maar wat zou men van de NS hier van vinden en zou het een beetje te doen zijn bumpers mee in de trein? (2 personen, 2 bumpers, elk een bumper dus)
Wat zeggen jullie hier van?
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Gewoon doen, is leuk!!!!
Emiel
kijk even bij de ns op internet over goerderen meenemen
Als je in de spits gaat gaan ze misschien zeuren…. Zo midden op de dag dan valt dat wel mee denk ik
Test
bumper = handbagage
Mja, zolang je niet in de spits gaat zullen niet echt moeilijk doen gok ik…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zorg dat ze goed schoon zijn en dat het rustig in de trein is (ga dus niet via een route reizen die ook gebruikt wordt voor een omleiding). Dan gauw de trein in, bumpers in het bagagerek en niets zeggen. Dikke kans dat de conducteur het niet eens ziet !
Overigens, als je in een dubbeldekker reist heb je een probleem. Er past nevewr nooit niet een bumper in die bagagerekken. Je moet dus een koploper hebben.
Schijt aan originaliteit.
Zal ook wel een leuk gezicht zijn wanneer je met die dingen op het perron staat te wachten
Je kan ook in het halletje blijven wachten, dan doen ze al helemaal niet moeilijk…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
In het halletje zullen ze buiten de spits er helemaal geen probleem mee hebben.
Achja, zo hebben we ook wel eens een fiets vervoerd zonder te betalen: ik nam de wielen mee en de vriend die een fiets nodig had het frame.
Heren, dat is een fiets, daar moet je een kaartje voor hebben.
Vriend: Nee hoor meneer, volgens mij herkent u een fiets aan de twee wielen en hier zitten echt geen wielen aan!
Maar wat ligt daarnaast dan in het rek?
ik: dat zijn mijn nieuwe fietswielen.
Uiteindelijke heeft de conducteur maar een paar keer met zijn hoofd geschud en is hij schouderophalend verder gelopen….
zouden de bumpers niet beschadigen?>>> is er iets tegen krasschade te doen>>> oftewel< hoe voorkom ik krassen op de bumper?
Oud kleed/deken er omheen doen en vastzetten met plakband of touw.
Lelijke Eend schreef:Oud kleed/deken er omheen doen en vastzetten met plakband of touw.
Die lelijke eend is van die heerlijk simpele en goede adviezen, pluim!!!
Emiel
Danku, danku !
De NS zal dit ook waarderen omdat eventueel vuil uit de binnenkant van de bumper dan niet in de trein komt.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
leuk avontuur, dagje uit en geld besparend
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
moeder nog even vragen naar ouwe lakens ofzo
Ik zal ook een foto camera meenemen, voor geinteresseerden zal ik dan proberen een paar leuke kiekjes te schieten.