Type plaatjes gewoon laten zitten. Alleen wil ik ze wel binnenkort zwart spuiten ipv de huidige zilverkleur.
Citroen AX 1.4 GT ‘91
Citroën AX 1.1 First Injection ‘91
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Popmart schreef:Alleen wil ik ze wel binnenkort zwart spuiten ipv de huidige zilverkleur.
dat begrijp ik ook niet echt
dat je ik ook vaak bij een opel corsa enzo..
maar goed iedereen zijn ding
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
is echt niet mooi, idd
Maarja das maar wat je wil hé
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Aan een kant is het Turbo CT logo er al afgedonderd. Het XM logo zit goed uit de wind.
aan de zijkant (naast voorwiel) tevens turbo-plaatje. Aan een kant is deze helemaal zilverkleurig geworden. net zwarte verf gekocht om het weer origineel te maken!
Tevens zit er op 1 zijkant een stickertje met daarop ‘serie 2’. Origineel is mij verteld. Maar wellicht hoorde dit op 2 kanten. Op zoek dus
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Zit te twijfelen of ik de plaatjes laat zitten of niet…
Hoewel ik de stickers op de zijkant heel zeker laat zitten ben ik daar over de achterkant nog niet helemaal uit…
En een klepje van een AX is opzich vrij klein…
denk dat ik ze er tijdens het poetsen vanaf haal, terugkitten kan altijd nog…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Remco H. schreef:aan de zijkant (naast voorwiel) tevens turbo-plaatje. Aan een kant is deze helemaal zilverkleurig geworden. net zwarte verf gekocht om het weer origineel te maken!
Gedaan, staat stukke beter! Plaatjes laten zitten!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ik zit er een beetje tussenin.
Dit is mijn eerste BX. Rijdt nog steeds rond bij m’n beste vriend. Met dat plaatje ja
Oh en die roet kwam door een lambdasondedraad die massa maakte.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Op klassiekers laten zitten, op nieuw spul zo min mogelijk poespas op de kofferklep. Ik haat die bakken waar zelfs op staat hoeveel plofzakken er in zitten… Gelukkig zijn hedendaagse Citroens al zeer embleemarm op het achterwerk
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
M&M schreef:Achterklep van de Break wordt ge’M&M’ed , gaatjes dichtgemaakt en overgespoten , enkel het Cit logo blijft ( uiteraard ) , eind v/d week weer terug ....
Zal foto maken van het eindresultaat
ben benieuwd
het mag wat kosten
Totaal aantal Berichten: 139
Geregistreerd: 11-03-2006
- C5 V6 Exclusive Automaat
Als voorstander van zo origineel mogelijke auto’s blijven bij mij de typeplaatjes eropzitten zoals ze er af fabriek op gekomen zijn.
Willibrord schreef:Op klassiekers laten zitten, op nieuw spul zo min mogelijk poespas op de kofferklep. Ik haat die bakken waar zelfs op staat hoeveel plofzakken er in zitten… Gelukkig zijn hedendaagse Citroens al zeer embleemarm op het achterwerk
nou, dan zou ik maar eens naar de nieuwe C5 kijken: armoedige protserigheid
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:Willibrord schreef:Op klassiekers laten zitten, op nieuw spul zo min mogelijk poespas op de kofferklep. Ik haat die bakken waar zelfs op staat hoeveel plofzakken er in zitten… Gelukkig zijn hedendaagse Citroens al zeer embleemarm op het achterwerk
nou, dan zou ik maar eens naar de nieuwe C5 kijken: armoedige protserigheid
??? verklaar u nader
M&M schreef:
Tja idd , er staat enkel Citroën & C5 op de achterkant ??? ( en een Cit logo uiteraard ) , hooguit nog een klein HDi ...
zelfs HDI staat er niet op
Totaal aantal Berichten: 427
Geregistreerd: 10-04-2006
- C3 PURETECH 110 S&S SHINE
- C6 (2005-2012) 2.7 V6 HDiF
Ik ben ook wel benieuwd, want een C5 is erg sober in zijn uitingen achterop.
Dat in tegenstelling tot de Citroën CX 25 GTI Turbo2 Intercooler ABS die vroeger bij ons in de buurt stond… Dit stond er letterlijk achterop.
Citroen ID19P Confort (1966) Citroën 2cv AZ (1968) Citroën 2cv6 Spécial (1981)
Citroën C5 Break VTR (2006) Citroën C4 VTS (2006) Citroën C4 Picasso (2007)
Citroën C5 Tourer (2010) Citroën DS3 (2012) Citroën C6 2.7 V6 HDiF (2006) Citroën C3 PURETECH 110 S&S Shine (2017)
Citroen C5 Aircross 180pk EAT8 (2019) Citroen C1 Airscape Shine (2019) DS 4 E-Tense Opera (2023)