Hoe moet ik mijn TomTom Go 300 (die bolle dus) updaten zodat ik heel europa erop heb? (of in ieder geval duitsland / frankrijk en de benelux)
Antwoorden per PB zijn ook welkom hoor
Dank!
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Via de website van TOM TOM ...... betalen, downloaden en dan op een SD kaartje in je tomtom 300 laden of via een kabeltje en een usb poort.
Dit kabeltje moet meegeleverd zijn.
Ergens een gratis download vinden kan ook ..... maar ik weet niet waar, ze zijn er wel.
r.kerstens schreef:Via de website van TOM TOM ...... betalen, downloaden en dan op een SD kaartje in je tomtom 300 laden of via een kabeltje en een usb poort.
Dit kabeltje moet meegeleverd zijn.
Ergens een gratis download vinden kan ook ..... maar ik weet niet waar, ze zijn er wel.
Maar moet je dan gewoon een leeg SD kaartje kopen en via ‘t kabeltje zet de TomTom het op het lege USB kaartje??
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Als het goed is zit er al een sd kaartje onder in je TOM TOM, deze kun je met nieuwe software laden via je computer en terugsteken.
Of je kan een kabeltje (meegeleverd) in je TOM TOM steken en in de usb aansluiting op je computer en dan de zaak updaten.
Let wel dat de SD kaart voldoende geheugen heeft.
r.kerstens schreef:
Of je kan een kabeltje (meegeleverd) in je TOM TOM steken en in de usb aansluiting op je computer en dan de zaak updaten.
Let wel dat de SD kaart voldoende geheugen heeft.
Kabeltje heb ik inderdaad, wist alleen niet dat de TomTom die SD kaart ook kon beschrijven..
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Ik dacht van wel ........ proberen maar ..... succes.
r.kerstens schreef:Ik dacht van wel ........ proberen maar ..... succes.
Ik zal ‘t binnenkort eens proberen… Misschien is er zelfs nog wel iemand hier die een voorbeeldversie van de software op de PC heeft staan…
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
‘k heb alle kaarten, geheel Europa en de USA/Canada….....Voor noppes
PB voor meer info
Don’t tell uncle TomTom
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002