1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Napraat en fotodraadje sleutelmeeting 27 Mei
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 28 mei 2006 02:14 AM

Hoe was de meeting?

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 28 mei 2006 04:20 AM
  [ # 1 ]

Magere opkomst voor de meeting, maar de bbq was erg gezellig, maat van mij had een berg vlees voorbereid Razz
Verder werd er veel gelachen en werd de delegatie uit Friesland steeds onderuit gehaald Laughing

Elmer heeft meegeholpen met het vervangen van de remmen van de Peugeot 405 en daarna mocht hij van Joure naar Groningen rijden. Die maat van mij had wel erg veel vertrouwen in Elmer, ik heb zelden zo angstig op de achterbank gezeten, wat een rijstijl heb jij Elmer Shocked

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 28 mei 2006 04:26 AM
  [ # 2 ]

Het was de enige manier om jou stil te krijgen Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 28 mei 2006 04:43 AM
  [ # 3 ]

geen stoepranden geraakt ?  Laughing  Laughing  Laughing

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 mei 2006 04:46 AM
  [ # 4 ]

Op de snelweg ? Shocked

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 28 mei 2006 05:12 AM
  [ # 5 ]
Ijs schreef:

geen stoepranden geraakt ?  Laughing  Laughing  Laughing

Nee net niet de vangrails of de berm, die kerel wisselt van baan alsof het F1 is.
Effe serieus Elmer, ik vond het niet prettig Confused

Oh nog effe vergeten, alle aanwezigen bedankt voor de aanwezigheid en Serge heel erg bedankt voor de gastvrijheid en organisatie Razz
Met dank aan Aniel (Chefkok/405 rijder) voor het marineren van de bbq-vlees en de exotische sausjes.

PS: We hebben met de remmen van de 405 vandaag 2 vliegen in één klap geslagen, een irritant knik-knik geluid aan de rechterkant is ook weg. Blijkbaar werd het veroorzaakt door het ontbreken van zo een veertje op een remblok aan de rechterkant, hoezo stuurstangkogel??? meneer de Peugeot dealer Rolling Eyes

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 28 mei 2006 05:23 AM
  [ # 6 ]

Ook namens mij bedankt !

(sorry dat ik spuit 11 ben Surprisedops: ).

Enneh, zo rij ik nou eenmaal. Ik wil naar de andere baan, dan ga ik niet een kilometer over die streep rijden (een betere moes ken ik niet Surprisedops: ).

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7314

- SM 2.7 carb
Gepost: 28 mei 2006 12:36 PM
  [ # 7 ]

waar blijven de foto’s
waar blijven de foto’s
waar blijven de foto’s
waar blijven de foto’s
waar blijven de foto’s

zo duidelijker kan ik het niet maken Exclamation

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 28 mei 2006 05:45 PM
  [ # 8 ]

Foto’s, ehm ik heb geen foto’s gemaakt, ik doe het sleutelwerk Wink

Maat van mij heeft foto’s gemaakt, deze volgens z.s.m., o.a. foto’s met Elmer achter het stuur van een echte auto Twisted Evil

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 28 mei 2006 05:46 PM
  [ # 9 ]

Echte auto?? Ik dacht dat ‘ie in een 405 mocht rijden..

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 28 mei 2006 06:07 PM
  [ # 10 ]

De opkomst was idd wel wat mager. Dan blijkt zo’n ‘kom zeker’ en ‘kom misschien’ lijstje weer erg betrekkelijk Confused  Maar afgezien daarvan vond ik het heel erg geslaagd. Er was een goede stemming en een mooie verzameling citroenen, te weten; 2xDS, 2xDS break en 3 Xm’s! M’n jonge dame heeft een klepstoterreinigingsbeurt gehad en daarna een vers dotje motorolie + een nieuwe buitentemperatuursensor en bij m’n wat minder jonge dame heb ik de nieuwe uitlaatdelen wat beter op elkaar aangesloten, zodat ze nu lekvrij is.

De bbq was beregezellig, een hoop gelachen, gegeten en gedronken. De catering was werkelijk fantastisch geregeld door Aniel! Gewoonweg vurrukeluk wat die man daar bereid heeft! Met Winant en Mark heb ik uiteindelijk de bijeenkomst zo rond 24uur afgesloten met een halve fles Obstler, waarna zij naar huis gingen en ik nog ff naar het Viaduct ben gegaan om te rock&rollen; met Green Hornet, om uiteindelijk de avond af te sluiten met een openluchtparty ergens aan de rand van Groningen, waarna ik mijzelf zo’n 3 uur geleden weer hervond uitgespreid liggend in een weiland met een knoert van een spijker in m’n ei.

Het was dus zeker weer zeeeeer de moeite waard en voor herhaling vatbaar. Misschien dat ik de volgende keer eens een andere lokatie regel. Verandering van spijs doet eten.

Animal triste post coitum

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 28 mei 2006 08:07 PM
  [ # 11 ]
voge schreef:

Echte auto?? Ik dacht dat ‘ie in een 405 mocht rijden..

Dat deed hij ook Wink . (Mijn Xantia ging deze keer niet mee)
Ik loopt Elmer gewoon te stangen, in vergelijking met zijn Eend is zowat elke andere auto een echte auto, dat vinden zijn ouders ook toen we daar gisterenavond op de koffie waren Laughing.

Wat de volgende bbq-meeting betreft, ik zit te denken aan een locatie ergens hier in Rotterdam Idea

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 28 mei 2006 08:30 PM
  [ # 12 ]

Rotterdam is wel OK. Goed bereik baar per OV enzoo Wink

Maar een echte auto is voor mij een voertuig dat op de snelweg mag rijden en geen bus, vrachtwagen of motorfiets is.

Maarreh, ik heb echt liever m’n Eend dan die Peus. Ook al rijdt m’n Eend even niet Wink

De foto’s staan op m’n PC, maar m’n vaste upload-site werkt even niet mee.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 28 mei 2006 09:10 PM
  [ # 13 ]
Lelijke Eend schreef:

Maarreh, ik heb echt liever m’n Eend dan die Peus. Ook al rijdt m’n Eend even niet Wink

De foto’s staan op m’n PC, maar m’n vaste upload-site werkt even niet mee.

Die eend van jouw, daar mankeert niets mee, het zit gewoon tussen je oren met het kromme chassis, dat zij je vader gisteren ook.

Foto’s mag je ook naar mij emailen, naar dat Gmail adres van mij svp.
MSN en mobielnr. van dat leuke buurmeisje mag je gewoon per PB Wink

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 28 mei 2006 09:21 PM
  [ # 14 ]

Mijn vader zegt ook dat er gewoon motorolie in de veerpotten kan (moet echt wonderolie/ricinusolie zijn).

Maar ik zal zo nog even een poging ondernemen om m’n uploader te reanimeren. Lukt dat niet, dna stuur ik de foto’s alsnog naar jou.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 28 mei 2006 09:28 PM
  [ # 15 ]

Zeg, heren moderators, dit gaat wel weer erg offtopic hè! Zijn er nog wat foto’s gemaakt? Cool

Animal triste post coitum

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook