Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 05-11-2005
- Méhari mehari 4 zitter
- BX GTI 16V
Er staat een XM 2.0 (carburator) op lpg te koop hier in België, ik heb interesse maar zou hiervoor mijn geliefde BX of GS moeten verkopen.
c’est fantastique
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Re: Keuze Bx of Xm
Marino schreef:Er staat een XM 2.0 (carburator) op lpg te koop hier in België, ik heb interesse maar zou hiervoor mijn geliefde BX of GS moeten verkopen.
GS zal ik nooit verkopen
Ik heb zelf XM V6 en meerdere GSén en dat bevalt prima
Dan de BX de deur uit is mijn mening.
Lekker zo houden
je hebt een prima BX…is heel leuk…een XM is echter wel een hele andere auto..
minder rijplezier, meer rijcomfort…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Geen XM TD + GS mogelijk??
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 05-11-2005
- Méhari mehari 4 zitter
- BX GTI 16V
Een XM turbo diesel zegt me idd ook wat maar als student kost me dit veel aan verzekering zo’n 2100 td. En om een goeie en betaalbare te vinden is het al een hele opdracht.
c’est fantastique
Out met de BX en In met de XM! Daar krijg je geen spijt van.
Animal triste post coitum
Serge schreef:Out met de BX en In met de XM! Daar krijg je geen spijt van.
Questie van smaak….ik zou zeggen: BX niet weg doen…
Test
Een XM 2.0 carb. op LPG of een BX TZD Turbo met leer?? Ik zou voorlopig lekker de BX houden en overgaan op een XM 2.1TD als je daar het budget voor hebt…
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Marino schreef:Een XM turbo diesel zegt me idd ook wat maar als student kost me dit veel aan verzekering zo’n 2100 td. En om een goeie en betaalbare te vinden is het al een hele opdracht.
als student 2 auto vind ik al heel wat
houd er rekening mee dat een XM stukken duurder is dan je BXje
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 05-11-2005
- Méhari mehari 4 zitter
- BX GTI 16V
Idd stukken voor de XM zijn ook duurder enzo…
Tis zo als ik de XM zou kopen, dan zoek ik wel lederen zetels voor hierin
Maar voor XM is dit niet zo zeldzaam als voor Bx.
Ik moet sowieso een auto verkopen als ik mij de XM aanschaf, maar dit hangt af van de verzekering.
Mijn GS heb ik proberen te verkopen maar daar kreeg ik veel te weinig van, en van mijn BX zal ik ook te weinig krijgen vrees ik.
Voor een BX hier in België, krijg je echt geen geld. Zelfs met lederen interieur enzo… ach ja, ik weet het echt ni wat te doen.
Misschien moet ik opzoek gaan naar een Citroën met hoge waarde zoals een DS ofzo
c’est fantastique
Marino schreef:
Misschien moet ik opzoek gaan naar een Citroën met hoge waarde zoals een DS ofzo
Een SM doet ‘t ook leuk hoor!!
Je kunt ook gewoon lekker blijven profiteren van het feit dat de gemiddelde Citroën geen klap waard is op de tweedehands markt…
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
de Cw waarde van een XM is ook niet slecht hoor…
Serge schreef:Out met de BX en In met de XM! Daar krijg je geen spijt van.
Wel als t een 2.0 carburateur is. Die BX is veel vlotter en goedkoper. Gewoon die BX houden dus! En die GS zou ik al helemaal niet wegdoen.
Laat dus maar lekker staan die XM.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het is dus duidelijk dat je GS moet blijven.
En je BX is redelijk vervangbaar natuurlijk en een XM ook, dus denk ik dat je die vraag het beste zelf kan inschatten.
Is er in België ook een mogelijkheid om een auto te schorsen? (voor bepaalde tijd te stallen zonder dat de vaste lasten doorgaan)
mpostma schreef:Serge schreef:Out met de BX en In met de XM! Daar krijg je geen spijt van.
Wel als t een 2.0 carburateur is. Die BX is veel vlotter en goedkoper. Gewoon die BX houden dus!
Laat dus maar lekker staan die XM.
Je hebt helemaal gelijk
Animal triste post coitum