op het forum van citroen.pagina.nl kwam ik onderstaande tegen.
iemand interesse???
Re: C5 Club?
Auteur: Jan de Jong (84.86.43.—-)
Datum: 28-11-2005 23:59
Welnu, dit is 1 van de zaken die onverbiddelijk aan de orde zullen moeten komen bij de oprichting van een C5 club; we moeten niet blind zijn voor de zaken die onze C5-en ons soms tot wanhoop kunnen drijven. Vandaar ook mijn idee om technische meetings te organiseren, waarbij bijvoorbeeld een spreker van Citroen Nederland danwel een andere techneut aanwezig zal moeten zijn om een uitgebreide voordracht te houden over al datgene wat ons op dit vlak bezighoudt.
Als er enthousiaste menswen zijn die me willen ondersteunen bij de oprichting van een C5 club, ‘s il vous plait mail me; .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
M&M schreef:Moet hij toch eens http://www.c5club.nl intypen
heb ik hem gemaild en dit forum vermeld maar hij bedoeld een echte club met meetings omtrent C5en denk ik.
want als je c5club.nl intypt kom je op dit forum
M&M schreef:Ik weet dat je hier komt , dat is ook de bedoeling
die link had ik nog niet gezien ops:
in iedergeval ik heb ze daar naar deze site verwezen
M&M schreef:... ik heb er ook maar een berichtje geplaats , jammer dat dat niet gewoon hier gebeurt ... veel beter dan dat prikbord ...
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1881&i=1106&t=1073#reply_1106
Menno
dat vind ik nu eens gesproken,want het forum begint meer en meer op een anti C5 forum te lijken.
ook ik ben tevreden met mijn C5
C5 club? C5 club!
Potvolblomme. zie ik me daar mijn bericht op het citroen pagina forum hier naartoe overgeheveld. Kijk daar maar naar, ik peil daar eigenlijk de behoefte (hier dus nu ook) aan een C5 club. Een soort Drivers club, met aangeklede meetings, een clubblad en uiteraard een heus bestuur met leden. En uiteraard dienen er ook technische zaken/problemen aan de orde te komen. Maar het genot van een C5 is wat mij betreft uitgangspunt van zo’n eventuele club. Ik heb absoluut geen bestuurservaring, maar ik verbeeld me dat er wel uit
te komen is, zeker als er voldoende enthousiastelingen zijn. Ach, alle clubs zijn toch bij nul begonnen?
Ik heb het idee dat er wellicht budgetten los te praten zijn (praten kan ik wel!) bij Citroen Nederland, temeer daar de C5 een nog leverbaar model is.
Ik weet niet of dit de weg is om zoiets te berde te brengen, maar ben wel overtuigd van het idee dat er voldoende draagvlak hier te lande (ik vergeet het buitenland niet, Ronama!) bestaat.
Misschien nog belangrijk te vermelden; ik ben absoluut niet uit op een persoonlijke prominente rol in dit eventueel aanstaande proces. Mocht het je wat lijken, wil je er wat over kwijt, mail me maar;
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Re: C5 club? C5 club!
sorry Hertog Jan,
daar wij twee al s enigste op dat prikbord gereageerd hadden, heb ik gedacht je oproep naar hier te verhuizen.
groeten Ronama (romanov)
C5 Club
Geen probleem Ronama, ik was sowieso al van plan hier teen en tander te plaatsen dus dat maakt niet uit.
Re: C5 Club
Hertogjan schreef:Geen probleem Ronama, ik was sowieso al van plan hier teen en tander te plaatsen dus dat maakt niet uit.
HIJ IS ONLINE!!!
CHECK MIJN HOMEPAGE
Wie is online?
Nou, ik heb d’r even op gekeken, die nieuwe C5 club dus, maar het is dus meer van hetzelfde. Daarop werd al heel ambitieus gesuggereerd dat dit forum hier wel zou kunnen opdoeken. Daar geloof ik dus niets van. Als ik hier wat te vragen heb bij veelgestelde vragen bijvoorbeeld hoef ik geen Engels woordenboek te pakken
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Re: C5 club? C5 club!
Ik heb het idee dat er wellicht budgetten los te praten zijn (praten kan ik wel!) bij Citroen Nederland, temeer daar de C5 een nog leverbaar model is.
ik geef je geen kans…
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Die naieve hoop heb ik inmiddels ook al lang, en met overtuiging laten varen. Het idee van een “fysieke” C5 club ook. Die komt er gewoon niet. Ik heb gezien ondertussen dat het wel leuk is om achter de PC wat over je favoriete auto in te kloppen, maar verder dan dat komt het ook niet, anders dan bij bv. de DS of een andere oldtimer. Dat kun je niemand verwijten, dat is gewoon een gegeven. Ik heb destijds gevraagd mij te mailen indien belangstelling voor een “echte” C5 club met een bestuur,meetings en al die bijkomende shit, en de response was welgeteld 0,0000.
PS; niet alsnog mailen, ik doe en wil helemaal niks op dit punt
Hertogjan schreef:Die naieve hoop heb ik inmiddels ook al lang, en met overtuiging laten varen. Het idee van een “fysieke” C5 club ook. Die komt er gewoon niet. Ik heb gezien ondertussen dat het wel leuk is om achter de PC wat over je favoriete auto in te kloppen, maar verder dan dat komt het ook niet, anders dan bij bv. de DS of een andere oldtimer. Dat kun je niemand verwijten, dat is gewoon een gegeven. Ik heb destijds gevraagd mij te mailen indien belangstelling voor een “echte” C5 club met een bestuur,meetings en al die bijkomende shit, en de response was welgeteld 0,0000.
PS; niet alsnog mailen, ik doe en wil helemaal niks op dit punt
0.0 klopt niet, ik had je gemaild
dus 0.1 persoon.
maare ik denk dat alle begin moeilijk is want de C5 zit nog veel bij zakelijke rijders die verder niks met de C5 hebben.
ik wil ook tzt een meeting organiseren met event rondrit ed.
maar alles moet haalbaar zijn,
aangezien het merendeel van de C5 rijders hier op een dikke 200 km van mij vandaan wonen.
ronama schreef:aangezien het merendeel van de C5 rijders hier op een dikke 200 km van mij vandaan wonen.
Dus jouw rit is 400 km langer dan die van de rest
Is toch geen probleem in een C5
Kei veel groeten!
Joost
Nu: Jaguar XF Sportbrake, C5 Break Carlsson 2004 aka “Sic”, Land Rover Series IIa 88 STAWAG 1971 en BMW R1200C 1998
Ooit: BX, Xantia, C5, C8 en daarbij alles gereden sinds de DS van mijn ouders
“Beheerder” van een C3 Pluriel en een 110 Td5 Defender
Dan hou ik me aanbevolen Ronama, ben benieuwd naar de response t.z.t
En dat bedoel ik echt niet cynisch. En dat geldt overigens ook voor mijn commentaar op de “nieuwe” C5 club; dat valt of staat niet met de qualificatie positief of negatief. Ik vraag me met recht en rede af waarin deze zich onderscheidt met “hier”. Hoop dat dat nog zal blijken, maar dan niet ten nadele van dit forum (zo goed, Menno? Tja, het boze oog kijkt mee )
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Als ik een C5 had werd ik meteen lid
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl