3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Mijn nieuwe 16V nu met foto’s
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 30 mei 2006 10:02 PM
  [ # 31 ]

lijkt wel paarsig op de foto’s Laughing  maar goed ! gefeli met je nieuwe aanwinst ! blijft een mooi wagen Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 mei 2006 10:03 PM
  [ # 32 ]
xm'metje schreef:

lijkt wel paarsig op de foto’s Laughing  maar goed ! gefeli met je nieuwe aanwinst ! blijft een mooi wagen Wink

DAnk je, jah, de kleuren kloppen niet echt, ik heb de foto’s met mijn telefoon geschoten, en die is daar toch niet zo goed in. inmiddels is ie weer bloedrood Very Happy

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 30 mei 2006 10:12 PM
  [ # 33 ]

Ben nu de spiegel trouwens aan het lijmen van het rechterportier, weet iemand trouwens hoe je het spiegeltje uit een niet electrische spiegel kunt halen? want daar heb ik er nog een van liggen, en plak ik die er gewoon in, anders haal ik wel een plakspiegeltje bij de plaatselijke onderdelen boer.

Waarom niet gewoon een hele nieuwe spiegelunit erop? Is makkelijker dan dat prutswerk en ze zijn in bosjes op de sloop te vinden…

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 mei 2006 10:14 PM
  [ # 34 ]
Harm schreef:

Ben nu de spiegel trouwens aan het lijmen van het rechterportier, weet iemand trouwens hoe je het spiegeltje uit een niet electrische spiegel kunt halen? want daar heb ik er nog een van liggen, en plak ik die er gewoon in, anders haal ik wel een plakspiegeltje bij de plaatselijke onderdelen boer.

Waarom niet gewoon een hele nieuwe spiegelunit erop? Is makkelijker dan dat prutswerk en ze zijn in bosjes op de sloop te vinden…

electrisch? die heb ik hier in de omgeving eigenlijk nog niet veel gezien, maar buiten dat is mijn spiegel rood gespoten, en het lijmen is niet zo veel werk, ik heb daar speciale lijm voor, het gaat om de pootjes van de bevestigings schroefjes.

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

Gepost: 30 mei 2006 10:24 PM
  [ # 35 ]

Mooie koets hoor!

(alleen je kenteken in je onderschrift komt niet overeen met die op de foto’s) Wink

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 mei 2006 10:32 PM
  [ # 36 ]
CitroenAZU schreef:

Mooie koets hoor!

(alleen je kenteken in je onderschrift komt niet overeen met die op de foto’s) Wink

Hahaha wups Surprisedops:  denk dat ik nog high van plezier was toen ik het aanpaste…..

inmiddels in orde

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 30 mei 2006 10:40 PM
  [ # 37 ]

Hey Tonie, Mooie kar Exclamation

Denk dat ik binnenkort toch maar eens in roermond dat vehicle kom inspecteren als je het goed vind.

Ook de mijne is nu niet echt standaard meer. Heb vandaag 205 gti velgjes opgepikt en gisteren had ik al een 16V stuur en bumperlip meegesleept…...ben op de goede weg Mr. Green

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 mei 2006 10:43 PM
  [ # 38 ]
marx-7 schreef:

Hey Tonie, Mooie kar Exclamation

Denk dat ik binnenkort toch maar eens in roermond dat vehicle kom inspecteren als je het goed vind.

Ook de mijne is nu niet echt standaard meer. Heb vandaag 205 gti velgjes opgepikt en gisteren had ik al een 16V stuur en bumperlip meegesleept…...ben op de goede weg Mr. Green

Hey Marc!

JE bent altijd welkom! maar ik kan ook een keer jouw kant uit komen, nu op lpg is dat zo duur niet meer Smile
goeie zaak van die velgen! ik laat komende week nieuwe slofjes op mijn speedlines leggen, en dan gaan die onder de GTi!

Ben benieuwd hoe jouw beestje er inmiddels uitziet!

groeten Tonie

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 30 mei 2006 10:49 PM
  [ # 39 ]

Ik heb alleen het stuur vanavond gemonteerd. De velgen liggen nog in de vrachtwagen en moeten eerst schoon gemaakt worden. de “lip” zet ik er nog niet op. Binnenkort vakantie en dan gaan eerst de bumpers eens een kleurtje krijgen. Daarna wordt alles gemonteerd.

Maar je bent welkom, koffie staat klaar!

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Gepost: 30 mei 2006 10:50 PM
  [ # 40 ]

spiegel verweideren zou ik niet weten hoe het moet, nog nooit gedaan/geprobeert.

Voor 15euro heb je een nieuw glaasje hoor…

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 mei 2006 10:52 PM
  [ # 41 ]
Citroenbx schreef:

spiegel verweideren zou ik niet weten hoe het moet, nog nooit gedaan/geprobeert.

Voor 15euro heb je een nieuw glaasje hoor…

dan doen we dat…

de kap zelf is alweer bijna klaar, moet alleen nog ff een nachtje drogen, en het motoriekje is onbeschadigd en functioneerd, dus daar heb ik snel genoeg een glaasje opgeplakt.

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 mei 2006 10:54 PM
  [ # 42 ]
marx-7 schreef:

Ik heb alleen het stuur vanavond gemonteerd. De velgen liggen nog in de vrachtwagen en moeten eerst schoon gemaakt worden. de “lip” zet ik er nog niet op. Binnenkort vakantie en dan gaan eerst de bumpers eens een kleurtje krijgen. Daarna wordt alles gemonteerd.

Maar je bent welkom, koffie staat klaar!

ahzo! dan kom ik na je vakantie wel ff langs voor een mini-show-meeting Laughing
moet zowieso nog een aantal dingen doen aan de auto voor ie echt weer helemaal tiptop is, maar een heeeele hoop minder dan aan de TRi Very Happy

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 30 mei 2006 11:27 PM
  [ # 43 ]
Mechuccio schreef:

.... nu op lpg is dat zo duur niet meer Smile

Ah…...je bent van harte welkom op de BX *dieselmeeting* dan, op 2 Juli a.s. in Eemnes (Wittebergen hotel) Smile
Kan ik eens zien van wie ik die hoedenplank kreeg, vorig jaar. Cool

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 mei 2006 11:51 PM
  [ # 44 ]
Bram schreef:
Mechuccio schreef:

.... nu op lpg is dat zo duur niet meer Smile

Ah…...je bent van harte welkom op de BX *dieselmeeting* dan, op 2 Juli a.s. in Eemnes (Wittebergen hotel) Smile
Kan ik eens zien van wie ik die hoedenplank kreeg, vorig jaar. Cool

I’ll be there, tegen die tijd verwacht ik dat ik met de 16V ook helemaal klaar ben, en dattie weer helemaal spik en span is Very Happy

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 30 mei 2006 11:58 PM
  [ # 45 ]

electrisch? die heb ik hier in de omgeving eigenlijk nog niet veel gezien, maar buiten dat is mijn spiegel rood gespoten, en het lijmen is niet zo veel werk, ik heb daar speciale lijm voor, het gaat om de pootjes van de bevestigings schroefjes.

Da’s waar ook ja, rode spiegels Smile dan is ‘t inderdaad wel de moeite waard. Op de slopen waar ik kom staan zat tzi’s en tzd’s waar die mooie elektrische spiegels op zitten

Profiel  

3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook