Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Nou ben ik bezig gegaan met het aansluiten van de originele digit radio, blijkt de cassette niet meer uit het ding te komen. maar hij zit er ook niet helemaal goed in (speelt niet).
heeft iemand kaas gegeten van dat soort apparaten?
zou het wel heel leuk vinden astie het ging doen namelijk..
Volgens mij heeft André hier wel ervaring mee.
Schijt aan originaliteit.
- CX 2200
- CX 2200
Lelijke Eend schreef:Volgens mij heeft André hier wel ervaring mee.
andré, andré..... :
Stuur maar op (Pb voor adresgegevens) dan ga ik mijn best doen het te fiksen.
Elektriek is magnifiek, maar van franse tekeningen word ik ziek
- CX 2200
- CX 2200
thanx alvast!
- CX 2200
- CX 2200
André schreef:Lelijke Eend schreef:
Echt in de buurt is het niet he?
och, met de post… hij gaat nu naar grunn. Mr weenie wilde er wel naar kijken
Zo’n probleem hadden wij ook met de AX gehad maar daar had mijn vader toen maar een nieuwe met cd-speler voor gekocht en die heb ik er toen ingezet
- CX 2200
- CX 2200
Autofan schreef:Zo’n probleem hadden wij ook met de AX gehad maar daar had mijn vader toen maar een nieuwe met cd-speler voor gekocht en die heb ik er toen ingezet
tsja, normaal zou ik dat ook doen, maar de looks van die pioneer zijn gewoon erg goed en bovendien hoort ie bij de standaard uitrusting van de digit.
cd of mp3 speler ga ik aankoppelen via een ‘cassettebandje’ met een draadje er aan. Bij Alex gehoord dat dat heel goed werkt.
woutersmits schreef:Autofan schreef:Zo’n probleem hadden wij ook met de AX gehad maar daar had mijn vader toen maar een nieuwe met cd-speler voor gekocht en die heb ik er toen ingezet
tsja, normaal zou ik dat ook doen, maar de looks van die pioneer zijn gewoon erg goed en bovendien hoort ie bij de standaard uitrusting van de digit.
cd of mp3 speler ga ik aankoppelen via een ‘cassettebandje’ met een draadje er aan. Bij Alex gehoord dat dat heel goed werkt.
Mijn ervaringen zijn anders. De CD speler of MP3 speler ligt los enwerkt op batterijen. Daarbij moet/kan je het volume regelen met je radio en met je CD speler. Dat is dubbelop en in de praktijk niet bepaald handig. Daarbij zit je nog met batterijen en snoertjes en losse dingen te klooien. Voor mij was het een reden om een autoradio met CD speler te kopen.
- CX 2200
- CX 2200
okay, het heeft zijn nadelen, maar met een setje oplaadbare battarijen kom je ver. En je kunt altijd nog cassettes draaien of radio luisteren
Hou er maar een half dozijn op voorraad dan
Overigens, is die CD speler bestand tegen het trillen van de auto ? De mijne was dat niet (CD sloeg steeds over).
- CX 2200
- CX 2200
het zal ook wel een mp3 spelerje worden…
Ik heb thuis een mooie stereotoren waarmee ik CD’s op bandjes kan zetten, heb het voor mijn moeder wel eens gedaan.
In de auto heb ik trouwens ook een radio waarin alleen maar casettes kunnen ops: Maar ik heb dan een 6CD-wisselaar achterin, is ook superhandig! Ik moet in ieder geval geen losse dingen op mijn stoel hebben want die vliegen alle kanten op…
Maar zijn cassettebandjes nog ergens te koop?
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
voge schreef:Maar zijn cassettebandjes nog ergens te koop?
Je hebt toch nog wel een voorraadje van vroeguh?
Die ouwe cassette radiootjes zijn juist gaaf!
In de GT heb ik er ook nog eentje, heerlijk om al de tapejes van vroeger weer’s in te gooien.
Krijg je dit soort filmpjes:
(tijdens afgelopen waggel, wel iets van 50mille kb)
link
Groet, Rogier