Totaal aantal Berichten: 82
- Berlingo I 1.6 HDi 75 Image
- Berlingo II 1.6 e-HDi 92 Millenium
- Berlingo III 1.2 PureTech 110 MAN6 S&S Feel
Ik heb hem! Berlingo Image 1.6 HDi 75. Was ik in de wachtperiode toch niet meer zo zeker of ik aan die 75 pk wel genoeg zou hebben, is die onzekerheid helemaal weggenomen. Dat ding rijdt tof! Lekker ruim ook.
proficiat ermee.
had jij ook niet de kleur gris-fer genomen.
die kleur bevalt me meer dan 200 %
de mooiste kleur der berlingo’s. ops:
PlusMinus schreef:Ik heb hem! Berlingo Image 1.6 HDi 75. Was ik in de wachtperiode toch niet meer zo zeker of ik aan die 75 pk wel genoeg zou hebben, is die onzekerheid helemaal weggenomen. Dat ding rijdt tof! Lekker ruim ook.
Hartelijk gefeliciteerd, veel plezier ermee :photo
dit is dus men berlingo.
http://groups.msn.com/persoonlijkefotosite/shoebox.msnw?Page=1
Dank aan jantje en ronama. Ik heb inderdaad dezelfde donkergrijze (gris fer) als die van jantje. Uiteraard lijkt hij er fel op, zij het dat de mijne een achterklep heeft en 2 achter-zijdeuren. De bumpers en spiegels van de mijne zijn in lakkleur. Dat oogt mooi, maar met het oog op schrammen waren ze mij ook zeker zo lief zwart geweest. Maar de Image is ‘zo’. Dat we nog veel plezier gaan beleven aan dat karretje, daar zijn we al zeker van! Jantje, ook veel plezier met de jouwe!
veel plezier met de Berlingo
en de R5 heeft nu afgedaan? ziet er anders ook nog behoorlijk uit
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:veel plezier met de Berlingo
en de R5 heeft nu afgedaan? ziet er anders ook nog behoorlijk uit
dankjewel.
de r5 wordt nu gebruikt als 2 de wagen
de ervaringen als fam auto zijn zeer goed zelfs op vakantie met een vouwagen erachter zeer positief te vinden de opbergruimte in het
modu top dak is zeer handig en aan te bevelen de schuifdeuren geven meer voordelen dan nadelen denk b.v. aan klemgeparkeerd en en je krijgt je deur niet open via de schuifdeur gaat het wel kortom wij vindem hem ideaal en gebruiken hem als familie auto met 2 kinderen van 5 en 7 jaar
berlingo multispace
Ik krijg de uiteenlopendste reacties op mijn Berlingo. De een vindt dit een praktische complete monovolume, doch anderen vragen mij waarom ik zoiets gekocht heb. Gisteren veronderstelde iemand dat dit toch mijn tweede wagen is, zeker? Velen blijken het minderwaardig te vinden om met zo’n veredeld bestelwagentje rond te rijden. Onbekend is onbemind, denk ik dan maar. Ze moesten eens weten hoe tof dat ding is.
PlusMinus schreef:Ik krijg de uiteenlopendste reacties op mijn Berlingo. De een vindt dit een praktische complete monovolume, doch anderen vragen mij waarom ik zoiets gekocht heb. Gisteren veronderstelde iemand dat dit toch mijn tweede wagen is, zeker? Velen blijken het minderwaardig te vinden om met zo’n veredeld bestelwagentje rond te rijden. Onbekend is onbemind, denk ik dan maar. Ze moesten eens weten hoe tof dat ding is.
hier kan je beter aan wennen,
toen ik mijn berling had , zei idereen bestelautoke.
maar zodra je zijn ruimte nodig heb, staan ze raar te kijken
trek het je niet aan, en geniet van je fijne auto!
Tom Duckpower schreef:[...]Voorstoelen zijn beide opklapbaar, dus links instappen kan ook bij ons.
Bij de versie met 2 schuifdeuren weet ik niet of dat nog kan.
Na wat herlezen van oudere berichten kom ik bovenstaande tegen. Mijn Berlingo heeft 2 schuifdeuren. De voorzetels zijn niet opklapbaar.
PlusMinus schreef:Tom Duckpower schreef:[...]Voorstoelen zijn beide opklapbaar, dus links instappen kan ook bij ons.
Bij de versie met 2 schuifdeuren weet ik niet of dat nog kan.Na wat herlezen van oudere berichten kom ik bovenstaande tegen. Mijn Berlingo heeft 2 schuifdeuren. De voorzetels zijn niet opklapbaar.
Klopt bij de versie met 2 schuifdeuren is dat niet.