2 van de 2
 < Vorige 1 2

cassette komt niet uit de radio….
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 01 juni 2006 12:29 PM
  [ # 16 ]

Merken als Maxell en TDK hebben nog steeds audiocassettes op hun websites staan. Ik neem dus aan dat ze ook nog gewoon in de win kel te krijgen zijn. Moet ook nog eens een voorraadje inslaan voor in de CX. Jammer alleen dat ik geen cassetterecorder meer heb thuis haha. Werk verder ook met een cassetteadapter en een mp3-speler in de CX. Werkt best aardig, het haalt het niet bij een modern systeem maar ach, dit heeft ook zo zijn charme. Bovendien schijnen moderne autoradio’s met CD-speler dieper te zijn en dus niet eens fatsoenlijk in de CX te passen…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 01 juni 2006 01:31 PM
  [ # 17 ]

mijn pioneer radio cassette is net zo diep als de 2 radio cd-spelers die ik heb..
zeg mulder waar staat jouw cx ergens? ik spot er bijna geen meer in nijmegen…

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7774

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 01 juni 2006 02:07 PM
  [ # 18 ]
Mulder schreef:

Merken als Maxell en TDK hebben nog steeds audiocassettes op hun websites staan. Ik neem dus aan dat ze ook nog gewoon in de win kel te krijgen zijn. Moet ook nog eens een voorraadje inslaan voor in de CX. Jammer alleen dat ik geen cassetterecorder meer heb thuis haha. Werk verder ook met een cassetteadapter en een mp3-speler in de CX. Werkt best aardig, het haalt het niet bij een modern systeem maar ach, dit heeft ook zo zijn charme. Bovendien schijnen moderne autoradio’s met CD-speler dieper te zijn en dus niet eens fatsoenlijk in de CX te passen…

Afgezien van het feit dat de meeste autoradio / cd-spelers niet onder een hoek gemonteerd kunnen worden, zoals tussen de stoelen van de CX…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Gepost: 01 juni 2006 02:59 PM
  [ # 19 ]

Laat je orginele DIGIT radio er maar inzitten hé wouter Laughing

Ik heb zoon cassette, werkt perfect…

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 01 juni 2006 03:21 PM
  [ # 20 ]
Citroenbx schreef:

Laat je orginele DIGIT radio er maar inzitten hé wouter Laughing

Ik heb zoon cassette, werkt perfect…

ja, alstie gefixed kan worden wel..

Profiel  

Gepost: 01 juni 2006 05:21 PM
  [ # 21 ]

alles kan herteld worden hé Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 01 juni 2006 05:27 PM
  [ # 22 ]

alleen niet met de slede, de connector in de auto is er niet meer bij.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 01 juni 2006 05:29 PM
  [ # 23 ]
woutersmits schreef:

mijn pioneer radio cassette is net zo diep als de 2 radio cd-spelers die ik heb..

Momenteel in de garage (naast de Avia aan de Hatertseweg), en soms bij mij voor de deur (Evertsenstraat). Rijdend dus meestal daar tussenin en richting Arnhem de stad uit. Bij mij in de buurt staan trouwens regelmatig nog 2 CX-en, eentje in dezelfde kleur als de mijne en een donkergrijze Athena. O, en nog een verrotte witte serie 1 GTI. Ik kan me trouwens ook niet herinneren ooit een BX Digit in Nijmegen te hebben gezien…  Wink

Sorry voor de off topic lieve mensen…

Maarre, dat ik dus ooit hier op het forum gelezen heb dat moderne CD-spelers niet in een serie 1 CX passen is dus onzin…? Ai, dat is ergens wel jammer, ik had me net verzoend met het idee dat een goeie radio er niet inzat. Nu wordt het toch weer een aantrekkelijk idee om voor veel teveel geld een andere aan te schaffen…
Dat ze niet onder een hoek ingebouwd kunnen worden… Pioneer claimt zelf dat het kan tot 60 graden, maar ik hoor toch van veel kanten dat dit merk er geen last van heeft als je onder 90 graden inbouwt…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Gepost: 01 juni 2006 05:29 PM
  [ # 24 ]

das niet zoon probleem hé, wat zit er in de radio, iso? zal wel een iets ouder systeem zijn.

Profiel  

Gepost: 01 juni 2006 05:31 PM
  [ # 25 ]
Mulder schreef:
woutersmits schreef:

Pioneer claimt zelf dat het kan tot 60 graden, maar ik hoor toch van veel kanten dat dit merk er geen last van heeft als je onder 90 graden inbouwt…

OFFTOPIC
Persluchtcilinder onder je CD Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 01 juni 2006 05:36 PM
  [ # 26 ]

Sorry voor de off topic lieve mensen…

ach, het is mijn eigen draadje…
daar vlak in de buurt stond er altijd een langs de st annastraat.
en nu ik er over denk, bij mij om de hoek (varenstraat) staan er ook vaak 2, maar eens even gaan kijken.
verder: ik heb in de ds een sony cd-radio die onder 90 graden hangt, zonder problemen.

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 01 juni 2006 11:38 PM
  [ # 27 ]
Lelijke Eend schreef:
woutersmits schreef:
Autofan schreef:

Zo’n probleem hadden wij ook met de AX gehad maar daar had mijn vader toen maar een nieuwe met cd-speler voor gekocht en die heb ik er toen ingezet Cool

tsja, normaal zou ik dat ook doen, maar de looks van die pioneer zijn gewoon erg goed en bovendien hoort ie bij de standaard uitrusting van de digit.
cd of mp3 speler ga ik aankoppelen via een ‘cassettebandje’ met een draadje er aan. Bij Alex gehoord dat dat heel goed werkt.

Mijn ervaringen zijn anders. De CD speler of MP3 speler ligt los enwerkt op batterijen. Daarbij moet/kan je het volume regelen met je radio en met je CD speler. Dat is dubbelop en in de praktijk niet bepaald handig. Daarbij zit je nog met batterijen en snoertjes en losse dingen te klooien. Voor mij was het een reden om een autoradio met CD speler te kopen.

Surprisedfftopic

Je hebt ook pluggen voor in je sigarettenaansteker die je mp3 speler opladen. Ik heb vaak met mp3 speler via een casettebandje gereden en werkt inderdaad prima. Je zet je mp 3 speler driekwart open qua geluid en der rest regel je met je radio

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 02 juni 2006 12:22 AM
  [ # 28 ]

voor de betere radio frotters…..

uit je MP3 speler ed komen millivolt voeding(en).
dat is van gelijke sterkte waarop je VOORVERSTERKER werkt.
dat word dus door de EINDVERSTERKER (eindtrap) opgevoerd en door de speakers gejast…

om nu naar het punt te gaan..

in of aan de huidige moderne radio’s zit(ten) vaak tulp stekkers.
die maken verbinding met de VOORVERSTERKER.

zet nu aan de draad van bv je MP3 speler, ipv die rare casseteomvorm dinges,, 2 tulpstekkers.
waar 1 links is en 2 rechts…(da’s ff puzzelen en uitproberen)..
plug die stekkers aan de radio tulpstekkers, en je hebt super soundje zonder storing eo..
je volume is ook beter en sterker dus je kan je MP3 op laag volume zetten, wat op zijn beurt weer stoorm bespaard uit de battereijen..hij speeld dus langer op een setje batterijen.

zo heb ik dus ooit eens een platenspeler in mn tuut gefrot,, uiteraard speelde die alleen als ik op de parking stond!!..

mvgr wupke Wink

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 02 juni 2006 12:36 AM
  [ # 29 ]

ik heb op het front van mijn radio een stekker zitten voor MP3 - walkman Laughing
toen ik de wagen kocht vroeg de vorige “eigenaar of ik de radio-K7 moest”, zeker weten dus Twisted Evil nu ligt de nieuwe uit mijn vorige hier in de kast

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook