Kijk, das wel beter.. heeft die garage een Website ? Of een Telefoon Nummer ? Aangezien ik uit Den Haag kom wil k eerst ffe liever bellen….of mailen.
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Je kunt ook een leuke GTI 16v MK1 motor opspeuren in die erin lepelen ipv al die andere dingen…
ik las dit vandaag op BXNL:
Ik heb de BX sport vandaag gesloopt, deze bleek behoorlijk verrot, maar ik heb
nog veel delen kunnen demonteren.
Achterste sideskirts, stuur, thermocontact, startmotor, stoelen, achterspoiler,
spatborden voor, en motortje cv achterklep zijn reeds verkocht, er zit geen lm
onder en als iemand de sideskirts wil hebben moeten ze die zelf komen
demonteren, ik ben er te lui voor vrees ik de rest oa instr. paneel is er nog,
ik hoor het verder wel.
Emiel
0566688984
mischien zijn de bumpers en sideskirts wat voor jou; ffff in je kleur laten spuiten en je hebt een stoere (lees unieke) BX
ook staat er bij te koop >> zx2.0 16v een moter te koop lepel die erin en naaast dat ie stoer is maakt ie het ook nog waar
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:ik las dit vandaag op BXNL:
Ik heb de BX sport vandaag gesloopt, deze bleek behoorlijk verrot, maar ik heb
nog veel delen kunnen demonteren.Achterste sideskirts, stuur, thermocontact, startmotor, stoelen, achterspoiler,
spatborden voor, en motortje cv achterklep zijn reeds verkocht, er zit geen lm
onder en als iemand de sideskirts wil hebben moeten ze die zelf komen
demonteren, ik ben er te lui voor vrees ik de rest oa instr. paneel is er nog,
ik hoor het verder wel.Emiel
0566688984
mischien zijn de bumpers en sideskirts wat voor jou; ffff in je kleur laten spuiten en je hebt een stoere (lees unieke) BX
ook staat er bij te koop >> zx2.0 16v een moter te koop lepel die erin en naaast dat ie stoer is maakt ie het ook nog waar
De achterbumper heb al gekocht !! al met al toch een klotedag ,zie maar bij lang leve de anwb onder BX.
De skirts wou ik ook nog maar dze kregen we er niet fatsoenlijk af !
Groet Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Flapdrol schreef:Je kunt ook een leuke GTI 16v MK1 motor opspeuren in die erin lepelen ipv al die andere dingen…
Hey Eelke, jij ook hier
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer om een BX 14 te voorzien van een andere motor… Voor dezelfde prijs kun je veel beter een BX 16 of een BX 19 kopen.
Ik heb sinds anderhalve week ook een BX 14 (op LPG, 337.000 km), en ik heb er al behoorlijk wat aan veranderd:
* korte motorkap + grilletje
* GTI-interieur
* BX Image stuur
* voorbumperlip
* lichtmetalen BX velgen van mijn BX 19 GT
En dat ziet er dan zo uit:
Binnenkort komen er nog mistlichten in de voorbumper, een zwart dashboard, een zwart spoilertje op de achterklep, zwarte deurpanelen en een zwarte hoedenplank met 3-weg speakers.
Maar de motor hou ik origineel, net als het ontbreken van de 5e versnelling
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 16 x BX
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
bx19gt schreef:Flapdrol schreef:Je kunt ook een leuke GTI 16v MK1 motor opspeuren in die erin lepelen ipv al die andere dingen…
Hey Eelke, jij ook hier
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer om een BX 14 te voorzien van een andere motor… Voor dezelfde prijs kun je veel beter een BX 16 of een BX 19 kopen.
Ik heb sinds anderhalve week ook een BX 14 (op LPG, 337.000 km), en ik heb er al behoorlijk wat aan veranderd:
* korte motorkap + grilletje
* GTI-interieur
* BX Image stuur
* voorbumperlip
* lichtmetalen BX velgen van mijn BX 19 GTEn dat ziet er dan zo uit:
-foto’s-Binnenkort komen er nog mistlichten in de voorbumper, een zwart dashboard, een zwart spoilertje op de achterklep, zwarte deurpanelen en een zwarte hoedenplank met 3-weg speakers.
Maar de motor hou ik origineel, net als het ontbreken van de 5e versnelling
Hey Wouter! Dan is het idd beter om een leuke 16/19 te kopen
Desalniettemin zou ik wel graag de 16v motor in mijn TRi willen lepelen (als die het begeeft tenminste)
Nogmaals: leuke 14 heb je daar
Ik wil ook GTI stoeltjes :20
Ehm….Wouter, volgens mij heeft die versnellingpook echt een dubbele H. Of ik ben visueel gehandicapt.
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
MSL schreef:Ehm….Wouter, volgens mij heeft die versnellingpook echt een dubbele H. Of ik ben visueel gehandicapt.
Lijkt me toch logisch:
1 3 5
2 4 R
Of bedoel je iets anders?
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Volgens mij vertelde Wouter dat ie een vierbak heeft… vandaar
Harm schreef:Volgens mij vertelde Wouter dat ie een vierbak heeft… vandaar
Waarschijnlijk zal de pookknop dus niet origineel zijn, net als het interieur.
ach ja… ik hou het lekker bij mijn 1.4, en sloop maybe ook de katalysator eronder vandaan, dan heb ik weer wat meer vermogen . Hopelijk heb ik over 2 weken, een stel coole velgen met 195 banden eronder zitten :51 kzal binnekort ffe foto’s maken….
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Eric Vertogen schreef:Harm schreef:Volgens mij vertelde Wouter dat ie een vierbak heeft… vandaar
Waarschijnlijk zal de pookknop dus niet origineel zijn, net als het interieur.
Is inderdaad niet origineel. Lijkt een beetje op een Xantia knop. Wel begrijpelijk, de standaard BX knop is een beetje plakkerig bij veelvuldig gebruik. Ik heb zelf in mijn TZD turbo de pookknop van mijn vorige (GTI) geschroefd, die heeft daar al een stuk minder last van. En een vriend van me had veel succes met een ZX-knop, al had die nog wel wat bewerking nodig voordat deze gemonteerd kon worden.
winnetou schreef:Eric Vertogen schreef:Harm schreef:Volgens mij vertelde Wouter dat ie een vierbak heeft… vandaar
Waarschijnlijk zal de pookknop dus niet origineel zijn, net als het interieur.
Is inderdaad niet origineel. Lijkt een beetje op een Xantia knop. Wel begrijpelijk, de standaard BX knop is een beetje plakkerig bij veelvuldig gebruik. Ik heb zelf in mijn TZD turbo de pookknop van mijn vorige (GTI) geschroefd, die heeft daar al een stuk minder last van. En een vriend van me had veel succes met een ZX-knop, al had die nog wel wat bewerking nodig voordat deze gemonteerd kon worden.
De pookknop komt inderdaad uit een andere auto, namelijk een ZX 1.8i.
Die knop is 2 à 3 cm langer dan die van een BX, en dat vind ik net iets lekkerder schakelen, ondanks dat er een “5” op staat, terwijl mijn BX slechts 4 versnellingen heeft…
Zie hier de pookknop:
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 16 x BX
Hoi allemaal,
Eventueel heb ik nog een bumperlipje liggen, voor 20 euro mag deze weg.
Moet wel uit Groningen gehaald worden
Ook heb ik nog een GT-spoiler liggen voor op de achterklep, deze mag voor 30 euro weg. Ook halen uit Groningen
Eric Vertogen schreef:Harm schreef:Volgens mij vertelde Wouter dat ie een vierbak heeft… vandaar
Waarschijnlijk zal de pookknop dus niet origineel zijn, net als het interieur.
ops: ops: ops:
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville