Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
hun site lag ff plat maar doet t nu weer:
Inzittenden Beschermingsverzekering
U en uw medepassagiers optimaal verzekerd
Nieuw! De unieke Inzittenden Beschermingsverzekering
Uw auto is goed verzekerd, maar geldt dat ook voor u en de mensen die met u meerijden? Centraal Beheer Achmea brengt een nieuwe verzekering op de markt, die gezien de uitgebreide dekking en de lage premie echt uniek is in Nederland: de Inzittenden Beschermingsverzekering.
Optimale bescherming van de inzittenden tot 1 miljoen euro
De naam zegt het al, bescherming van de inzittenden. Deze nieuwe Inzittenden Beschermingsverzekering vergoedt bij letsel de werkelijk geleden schade van de bestuurder en eventuele inzittenden. En dit tot een maximum bedrag van maar liefst 1 miljoen euro per gebeurtenis! Denkt u bij ‘werkelijk geleden schade’ aan medische kosten die niet volledig door uw zorgverzekeraar worden vergoed. Of als u door een ongeval uw huidige beroep niet meer kunt uitoefenen, waardoor uw salaris lager is. Of de eventuele extra kosten van kinderopvang. En wat te denken van smartengeld?
Verder heeft de Inzittenden Beschermingsverzekering nog dezelfde standaard uitkering als de oude Ongevallen Inzittendenverzekering van Centraal Beheer Achmea, te weten € 15.000,- bij overlijden en tot maximaal € 30.000,- bij blijvende invaliditeit.
Nog geen € 5,- per maand
De premie van deze unieke uitgebreide Inzittenden Beschermings-verzekering is slechts € 55,- per jaar (exclusief 7% assurantiebelasting). Dus voor nog geen € 5,- per maand heeft u een optimale dekking voor u en uw medepassagiers. De dekking van uw Inzittenden Beschermingsverzekering geldt voor alle motor-voertuigen op uw Verkeerspolis. U betaalt dus slechts 1 keer premie.
is geen reclame hoor…
is natuurlijk weer een kwestie van de kleine lettertjes lezen….
weer zo onzin verzekkering neem een gewone inzittende verzekkering de rest kan je gewoon claimen bij de tegenparty dat wat hierin het verhaal beschreven staat is overdreven en vaak niet nodig want als door toedoen van een andere schade rijdt kan je die aansprakelijk stellen
@mssl wat een lage bedragen zijn dat normaal zit je toch een stuk hoger
Blijvende invaliditeit: 75000euro
Doodgaan: 25000euro
en dit kost me +- 3 euro in de maand extra
dus ik betaal iets meer maar als ik zie wat ik er voor terug krijg
je moet goed de kleine letters lezen bij zulk soort dingen vaak denken mensen dat alles het zelfde is maar het moet toch ergens vandaan komen
Ja, ik vind het verstandig,
Nee, ik vind het geen geldklopperij,
Die paar friemel op een maandbedrag van tegen de 100EUR maakt dan ook niet veel meer uit.
Waar ik alleen bezwaar tegen maakt is dat iemand dit zou doen omdat ze uit functie mensen in de auto vervoeren, als je dat doet met patienten of leerlingen etc. dan zal toch de werkgever hiervoor verzekerd moeten zijn.
Een eventuele kilometervergoeding houdt hier geen rekening mee.
Een buschauffeur rijdt toch ook niet op z’n eigen verzekering :
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije