Een vergelijkende test tussen de CX 25 Prestige Turbo en de C6.
De herhaling is op 6 juni om 20.00u op BBC 2.
The tested CX is owned by a new english club member of the CCCN
informatie van site cx-club
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
heb gelijkd e video gezet, als ik vergeet te kijken staat het iig op band.
thanks voor de mededeling
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Heb een PC met videokaart: Op den herde schijf d’rmee
PHoskam schreef:heb gelijkd e video gezet, als ik vergeet te kijken staat het iig op band.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zal hem digitaal opnemen en hosten op mijn site. (Als alles goed gaat… Is er iemand die mij smorgens een reminder kan mailen? )
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
ernst23 schreef:Heb een PC met videokaart: Op den herde schijf d’rmee
PHoskam schreef:heb gelijkd e video gezet, als ik vergeet te kijken staat het iig op band.
ik heb ook een pc met videokaart, maar je bedoelt vasten zeker een TV kaart
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
patje74 schreef:Ik zal hem digitaal opnemen en hosten op mijn site. (Als alles goed gaat… Is er iemand die mij smorgens een reminder kan mailen? )
Reminder!
- C1 Ambiance
- CX Gti
Uiteraard!
PHoskam schreef:ernst23 schreef:Heb een PC met videokaart: Op den herde schijf d’rmee
ik heb ook een pc met videokaart, maar je bedoelt vasten zeker een TV kaart
- C1 Ambiance
- CX Gti
Niet te geloven: Jeremy was positief over de C6 en zelfs over de CX! Hij vond de C6 zelfs te gewoon “alles zit op een plek waar je het verwacht en dat hoort niet. De versnellingspook hoort van rabarber te zijn en uit het plafond te komen!” Hij vond de CX geweldig en vond het destijds jammer dat de CX en de XM uit productie zijn genomen. Als enige negatieve punt werd genoemd de inruilwaarde: “Citroën Engeland heeft beloofd de C6 terug te kopen als je hem weg doet…...Er werd alleen niet gezegd voor hoeveel.”
Na het verslag van de paardenrace: De C6 is de winnaar.
Nu alleen nog wat serverruimte om het filmpje te plaatsen; iemand? Hij is nu 485 MB mar ik moet hem nog wat kleiner maken
En tot slot: De C6 werd meteen in het coole gedeelte geplaatst op de “cool wall”. Er leuk verslag, ook al moet je Top Gear niet serieus nemen….
ernst23 schreef:En tot slot: De C6 werd meteen in het coole gedeelte geplaatst op de “cool wall”. Er leuk verslag, ook al moet je Top Gear niet serieus nemen….
sub zero zelfs (dus extra cool )
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
ik heb het niet kunnen kijken, mijn lieve vrouw klimt op hek maar haar schoenzool kon de ijzerenpunt niet weerstaan en dus stak deze lekker in haar voet. Niet zo fijn, veel pijn.
Ben nu wel heel benieuwd naar het verslag!!
Sub sero wow! Zullen ze eindelijk sense krijgen?
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Prachtig, die stuitervergelijking met die BMW..
Heb hem op de hddrecorder
Remco H. schreef:AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
ik heb het niet kunnen kijken, mijn lieve vrouw klimt op hek maar haar schoenzool kon de ijzerenpunt niet weerstaan en dus stak deze lekker in haar voet. Niet zo fijn, veel pijn.
Ben nu wel heel benieuwd naar het verslag!!Sub sero wow! Zullen ze eindelijk sense krijgen?
Dat deed ze zeker om je te pesten!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
IK heb serverruimte over, 4 gyg op het moment!
pb me ff! dan zorg ik dat je de links en username en wachtwoord e.d. krijgt, kun je het daar op gooien!
ben ook benieuwd, en lees het nét een uurtje of anderhalf te laat
plaatsen die hap!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
- C1 Ambiance
- CX Gti
Je hebt een PBtje!
Mechuccio schreef:IK heb serverruimte over, 4 gyg op het moment!
pb me ff! dan zorg ik dat je de links en username en wachtwoord e.d. krijgt, kun je het daar op gooien!
ben ook benieuwd, en lees het nét een uurtje of anderhalf te laatplaatsen die hap!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
ernst23 schreef:Je hebt een PBtje!
ben ook benieuwd, en lees het nét een uurtje of anderhalf te laatplaatsen die hap!
Ik ben heel benieuwd! Was weer eens te laat om er aan te denken, maar er komt nog een herhaling voor degenen die niet willen downloaden. Kan ik al downloaden???????
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
hogervp schreef:ernst23 schreef:Je hebt een PBtje!
Ik ben heel benieuwd! Was weer eens te laat om er aan te denken, maar er komt nog een herhaling voor degenen die niet willen downloaden. Kan ik al downloaden???????
Patrick
not yet
moet mijn servermaatjes even informeren dat er een flink brokje data op gepleurt gaat worden, maar dat komt wel goed, binnen een uur wordt ie geplaatst….. en dan mag iedereen dllen!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX