Dit moet ik even kwijt:
Gisteren op de terugweg uit Hamburg in mijn ruiperige ID (wel tweede neus met verstralers) een uitzinnig kushandjes toewerpende Duitser in een groene E-Type langszij gehad. Ik kon in mijn verlegenheid niets originelers verzinnen dan een omhooggestoken duim en een schaapachtige glimlach.
De rest van de reis gewoon weer met 180+ voorbijgescheurd door verveeld voor zich uit starende dikke Duitsers.
If it runs, don’t fuck with it (Arnold Duijvestijn)
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Lachen! Maar wat is ruiperig? Wil ik dat ook denk je?
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
langevelsloo schreef:Lachen! Maar wat is ruiperig? Wil ik dat ook denk je?
Ik denk het niet. Van die honden die zich door een huidziekte of uit pure stress kaal bijten bijvoorbeeld.
- 2CV 6 Special (652)
Nee. Da’s niets voor mij denk ik.
Wat betreft die Duitser: ben je in oktober naar Parijs geweest? Onderweg deed bijna elke Fransman dat. God, wat was dat mooi zeg!
Jammer genoeg niet. Had toen nog een motor erin met kantelende zuiger en een olieverbruik van 1 op 100. Onderandere…
Ben wel vaak met m’n ribbeleend in Frankrijk geweest en van die taferelen als jij beschrijft meegemaakt.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
foto?
Momentje
Even op het net gezet; is netter.
link
- 2CV 6 Special (652)
Wat mooi: tweede neus en groen systeem.
Een tijdje geleden stond er zo iets te koop. Ik ben niet eens wezen kijken. Helaas…
Dank je, ben qua techniek en chassis al een heel eind op weg en rijd vrolijk rond. Nu het plaatwerk nog. Het wordt zo irritant dat na al het werk dat ik er in heb zitten mensen blijven zeggen “leuk hoor, maar ga je hem ook nog een keer opknappen?”
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
dat glimt lekker!
ieksEmmu schreef:dat glimt lekker!
Als een keutel in de maneschijn!
Zo komt de hagelinslag ook mooi uit
Totaal aantal Berichten: 807
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
DE-97-44 volgens RDW is dat een DSpecial uit 1971… heb je hem op een ander chassis gezet? Dat is een operatie…
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
boeman schreef:DE-97-44 volgens RDW is dat een DSpecial uit 1971… heb je hem op een ander chassis gezet? Dat is een operatie…
Hm, nu snap ik waarom sommigen op dit forum hun nummerplaten onherkenbaar maken. Laat ik het er op houden dat ik niet zo veel werk heb verzet als jij vermoedt.
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Ahhh, zucht… mooie reacties op je voiture…
In Frankrijk reden we met onze DSuper5 door een dorpie waar net een markt was. De dames liepen rond met tassen vol preien en de mannen dronken een borreltje (zoals het hoort…) en van alle kanten hoorden we ze een goedkeurend en nostalgisch “voir la, une DS” mompelen. Duimen omhoog etcetera… Zucht…
:hunk
Kees-Jan Smit schreef:Ahhh, zucht… mooie reacties op je voiture…
In Frankrijk reden we met onze DSuper5 door een dorpie waar net een markt was. De dames liepen rond met tassen vol preien en de mannen dronken een borreltje (zoals het hoort…) en van alle kanten hoorden we ze een goedkeurend en nostalgisch “voir la, une DS” mompelen. Duimen omhoog etcetera… Zucht…
Mooie site Kees-Jan! Ik wil die bumperstikkers wel. Alle twee.
Leuk ook te zien dat er meer AZjes rijdende snoekbezitters zijn (of v.v.)