Totaal aantal Berichten: 6
- CX 25 TRD Turbo
- AX GT
Voor La CX en Route - het blad van de CX-club - wil de redactie binnenkort een dubbeltest uit gaan voeren met een min of meer vergelijkbare tijdgenoot. Om de lezers nog wat in spanning te houden verklappen we hier nog maar niet om welke tijdgenoot het gaat, sorry.
Voor die test zijn we op zoek naar bezitters van een fraaie en fotogenieke Gti Turbo of Prestige Turbo (waren die er toen al?) van 84 of 85. En als je over een vlotte pen beschikt is dat mooi meegenomen, maar dat hoeft niet.
Dus meld je aan als je met je CX aan dat artikel wilt meewerken.
Met groet
Henk
CX 25 TRD Turbo 1986 (420.000 km)
Alfa Romeo MiTo 2011
Ben benieuwd.
Gti turbo’s zijn er vanaf ‘84 (serie 1),prestige turbo’s vanaf ‘85 (serie 2).
Ik heb net een ‘84 turbo gekocht,die moet grondig aangepakt worden.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
TRXke heeft een prachtige, en welkom op het forum, Henk.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 1356
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
sans-pareil schreef:TRXke heeft een prachtige, en welkom op het forum, Henk.
Dank U sans-pareil
@25TRDTurbo
Foto’s kan je komen maken van de auto, maar voor een dubbel test heb ik het op het moment spijtig genoeg te druk.
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
- CX 25 TRD Turbo
- AX GT
Vrienden,
bedankt voor jullie woorden van welkom. Doet een mens goed.
Maar nu nog een geschikte Turbo vinden. Is nog niet gelukt namelijk. Want ook foto’s maken van de CX van trxke helpt nog niet echt: we willen immers van beide auto’s foto’s, liefst rijdend natuurlijk.
Kortom, grijp de kans om je CX in full colour afgedrukt te zien.
Groeten
Henk
Alfa Romeo MiTo 2011
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Re: Oproep Turbo’s uit 84 of 85
Lucas Unger heeft ook een mooie, misschien istie inmiddels zelfs al gepoetst Is ook een mooie verkoop advertentie.
25TRDTurbo schreef:Voor La CX en Route - het blad van de CX-club - wil de redactie binnenkort een dubbeltest uit gaan voeren met een min of meer vergelijkbare tijdgenoot. Om de lezers nog wat in spanning te houden verklappen we hier nog maar niet om welke tijdgenoot het gaat, sorry.
Voor die test zijn we op zoek naar bezitters van een fraaie en fotogenieke Gti Turbo of Prestige Turbo (waren die er toen al?) van 84 of 85. En als je over een vlotte pen beschikt is dat mooi meegenomen, maar dat hoeft niet.
Dus meld je aan als je met je CX aan dat artikel wilt meewerken.
Met groet
Henk
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
even naar evenementen verplaatst.
- CX 25 TRD Turbo
- AX GT
CX
René van Maren schreef:even naar evenementen verplaatst.
Hoezo evenementen? Ik probeer een specifieke CX te vinden voor een artikel in het CX-blad. Misschien handig om dat onder CX te rubriceren.
Alfa Romeo MiTo 2011
- CX 25 TRD Turbo
- AX GT
Rooie Turbo
Lucas Unger schreef:Ja, ik heb een rode type 1 GtiT. Orga nummer 3000 dus van Januari ‘85. Foto’s vind je hier
Groet,
L
Ziet er goed uit Lucas! Belangstelling om mee te doen? Ik hoor wel.
Henk
Alfa Romeo MiTo 2011
het is toch wel een franse tijdgenoot
Re: CX
25TRDTurbo schreef:René van Maren schreef:even naar evenementen verplaatst.
Hoezo evenementen? Ik probeer een specifieke CX te vinden voor een artikel in het CX-blad. Misschien handig om dat onder CX te rubriceren.
Ik denk dat hij dan in gezocht moet staan, maar omdat je niet specifiek iets zoekt verplaats ik hem terug naar cx
ops:
Totaal aantal Berichten: 6491
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Wat een leuk onderwerp, is misschien wel iets om in de toekomst te herhalen met andere CX-en…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Dag Henk ik heb je PB gestuurd.
grt Remco
zoals je ziet cx prestige turbo 1985
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.