Dat ziet er errrrrrruuggggg goed uit! Kom je er al mee naar het Pinkstertreffen???
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Totaal aantal Berichten: 194
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Nou Patrick, dat is al heel erg mooi geworden. Ik vond het eerst wel jammer dat je al mijn werk teniet hebt gedaan, maar dit maakt veel goed.
Ik ben benieuwd hoe HY er in het echt nu uitziet, en ik hoop dat je hem snel door de keuring krijgt. Ben je technisch al met de bus bezig geweest ? Aangezien HY niet meer op benzine wou lopen…..
Mocht je verder nog probleempjes hebben, dan moet je maar ff bellen.
Kom ik je wel ff helpen.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
kloom00 schreef:Aangezien HY niet meer op benzine wou lopen…..
Weet je, om op benzine te kunnen lopen, moet hij wel benzine kunnen krijgen. Na een korte zoektocht kwam ik er al snel achter dat de tank volledig droog stond!
Ik heb trouwens ook lang na moeten denken voor ik al je werk er weer uit ging slopen. Maar na een aantal andere HY’s te hebben gezien, begon het te frustreren… Kom maar eens langs! Ik hoop het Lindetreffen ook present te zijn.
het ziet er mooi uit!! succes
dat wordt mooi
ik hoop hem binnenkort (eerder volgend jaar) ergens op een meetinkje te kunnen spotten
Totaal aantal Berichten: 194
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Oeps ops: , dat verklaard een boel (was geen boze opzet van mij hoor ).
Ik begrijp het wel hoor dat je alles eruit gehaald hebt. Nu heb je gewoon precies alles zoals jullie het willen en toegespitst op jullie situatie (kids).
Ik zal ff kijken of ik deze week op een avondje langs kan komen. Lijkt me wel ff leuk.
mooi
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Weer even een update, het plafond zit er in! [foto’s zijn klikbaar]
Het roostertje achter het nieuwe dakluik heeft een ventilatortje boven zich. TIjdens het koken kan die aan en dan zuigt hij de kookdampen het dak uit. Hoe ged het zal werken moeten we in de praktijk nog ondervinden. Maar het leek mij wel een aardig idee en het gat zat toch al in het dak.
Nog even een plaatje van de wagen op dit moment;
vinden je buren het nog steeds niets?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
paso schreef:vinden je buren het nog steeds niets?
Er komt steeds meer waardering voor. Maar toen er afgelopen weekend ineens een Dyane bij stond, kreeg ik wel voorzichtig de vraag of ik er weer eentje bij gekocht had.
Gerust vervolgden ze hun weg weer toen ik vertelde dat hij van een vriend van mij was.
Helaas is de stalling die we geregeld hadden, niets geworden. Wij vertrouwden de verhuurder niet.
patje74 schreef:Wij vertrouwden de verhuurder niet.
Is dat dezelfde als je tuinman?
fftopic ops:
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
René van Maren schreef:patje74 schreef:Wij vertrouwden de verhuurder niet.
Is dat dezelfde als je tuinman?
fftopic ops:
[offtopic] Dat wat je ziet, moet ooit nog eens stoep worden. Maar aangezien er nog huizen gebouwd moeten worden, wacht de gemeente daar mee. [/offtopic]
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Na een tijdje minder “forummen” maar wel flink klussen is het weer tijd voor een update.
Wat heb ik wel gedaan de afgelopen 10 dagen?
-Nieuw dakluik geplaatst
-nieuwe bestuurdersdeur geplaatst
-van 2 rotte luiken, 1 benzinetankluik geprutst (tijdelijke oplossing)
-het linker bankje af gebouwd (over de gaspot heen)
-ventilator in het dak gezet (volledig onzichtbaar tussen plafond en dak, op 12V, voor het rechter kastje achter roostertje)
-kastjes boven het keukentje gemaakt
-verlaagd plafond boven de zit/slaap hoek gemaakt, hier past een berg bagage in!)
Verlichting + speakers ingebouwd. (er komen nog 2 speakers in de cabine)
-veel kleine dingetjes…..
De foto’s zijn klikbaar. Alle foto’s staan hier .
Petje af (als ik die had)
Ziet er mooi uit!