hel1 schreef:xm'metje schreef:MBa@NL schreef:vandaag een BX GTI gespot
bekende?
Groetjes,
Michel
foto??
effe op foto klikken…..
sorry ops:
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Dat is niet ‘zomaar’ een BX GTI, maar een echte Zestienkleppert.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Is er iemand die meer weet van die BX Ouverture ? Want ook op google kan ik er niets over vinden.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Is er iemand die meer weet van die BX Ouverture ? Want ook op google kan ik er niets over vinden.
Nooit van gehoord.
Dan heb ik een unieke BX gespot
Overigens biedt de RDW ook geen uitkomst.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Dan heb ik een unieke BX gespot
Overigens biedt de RDW ook geen uitkomst.
:photo :photo ?
Wat zegt de RDW ervan? Trouwens, je zal niet de eerste zijn die tegen een hobby-actiemodel aanloopt.
:photo :photo staan op de vorige pagina
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
gisteren een zwarte 16klepper in nijmegen die vanuit de stad de tunnel naar west in reed.
Lelijke Eend schreef::photo :photo staan op de vorige pagina
OK, nogmaals nooit gezien. De RDW meldt dat het om een BX injection u9 gaat. Gewoon een basis dus uit 1991. Grappig is dat ie wel de TGI wieldeksels heeft.
Verder heeft ie mistlampen, de spoiler, meegespoten bumpers (tenminste, voor zover ik op de foto’s kan zien) en de zwarte ruimte tussen de achterlichten zoals de GTI dat heeft. Het lijkt me toch wel dat er binnen de club wel iets over bekend was geweest als het een regulier actiemodel zou zijn geweest. Ik ga dus uit van of een gek importmodel of hobbywerk
Ik ga er gewoon van uit dat ik een unieke BX gespot heb
Schijt aan originaliteit.
wanneer je turbo D12 op de zijkant ziet staan NIET DOEN
ik hielt hem ook al niet bij
Mijn vuile GTi is aardig gewaagd aan de turbo d 12…. maar dat komt vooral doordat ik wat verder in de toeren kan vlammen
Harm schreef:wanneer je turbo D12 op de zijkant ziet staan NIET DOEN
ik hielt hem ook al niet bij
Mijn vuile GTi is aardig gewaagd aan de turbo d 12…. maar dat komt vooral doordat ik wat verder in de toeren kan vlammen
Daan heeft 50 pk minder dan jij
Scheelt nogal.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Harm schreef:
Mijn vuile GTi is aardig gewaagd aan de turbo d 12…. maar dat komt vooral doordat ik wat verder in de toeren kan vlammen
Klopt. Harms 0-100 is absoluut sneller dan de Turbo D12. 1 x minder schakelen en geen turbo die bij elke keer schakelen toch weer op druk moet komen.
Op de snelweg acht ik de Turbo D12 weer prettiger. Je kan alles in de 5 af, terwijl je bij de GTI eigenlijk naar de 4 terug zou moeten om het optimale eruit te halen. Sowieso maakt de GTI meer toeren en geeft meer herrie op snelheid. Overigens vermoed ik wel dat de GTI uiteindelijk op topsnelheid wel weer wint. Die 15 pk moet toch wel verschil maken.
Lelijke Eend schreef:Ik ga er gewoon van uit dat ik een unieke BX gespot heb
Zou ik niet doen.
Dit lijkt me een duidelijk gevalletje van iemand die met stickers in de weer is gegaan.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Dat is niet ‘zomaar’ een BX GTI, maar een echte Zestienkleppert.
Waarvan de Adals toch wel eens vervangen mogen worden!