1 van de 2
 1 2 Volgende > 

Mini-Meeting T(Z)D Harm/Ijs
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 08 juni 2006 10:43 PM

Gister op een vrij saaie school dag toch nog even de kans gehad om achter msn te kruipen. Waar ik even met harm praatte, die net verse ADALS had en een uitlaat steun die weer perfect zat. Hij had wel even zin om een ritje te maken naar friesland…ach waarom niet he ?  Laughing

Afijn, harm heeft mij van school opgehaald… :cheer4
Vind het alleen niet leuk dat zijne mooier is dan de mijne maargoed Laughing  Laughing  Razz Wat mij gelijk opviel is het licht in harm zijn auto..alles is grijzig en met het dakje heerlijk veel licht binnen. De mijne is net een grot, tis maar net wat je mooi vind natuurlijk Wink

We hebben even een ritje gemaakt in mijn TD uiteraard, harm vond de koppeling ietswat zwaar gaan. Dat zou heel goed kunnen kloppen maar het werk allemaal goed Wink Daarna even in Harm zijn TZD gereden..mét stuurbekrachtiging Rolling Eyes ! Rijd natuurlijk heerlijk Wink Daarna een paar foto’s geschoten die ik jullie niet wil onthouden. We hebben tevens mijn dagteller gemaakt én toerenteller ingebouwd. Jammergenoeg lag de bedrading er nog niet. Die komt binnenkort! Tot zo ver het verhaaltje!

Foto tijd———->

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 08 juni 2006 11:50 PM
  [ # 1 ]

Nou ik heb weer wel mooi een record gevestigd: 1 op 18,82! en de dagteller klokje rond gekregen, ook wel eens leuk.

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 09 juni 2006 12:08 AM
  [ # 2 ]

Trouwens: Strakke BX van Ijs, eigenlijk weinig op aan te merken. Ik dacht wel te merken dat ie iets pittiger is dan de mijne en wat beter remt. Ook is het ding iets soepeler geveerd dan de mijne geloof ik.
De koppeling is dan weer niks: erg zwaar, en het pedaal heeft maar een heel korte slag.
Dat leer is natuurlijk ook erg chique en zit lekker.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 09 juni 2006 12:09 AM
  [ # 3 ]

Zo, ik wou zeggen heeeee haha (stiekem harm even kickje gegeven.. Laughing  Rolling Eyes )

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 09 juni 2006 12:32 AM
  [ # 4 ]

Leuk verslag lui. Ik had tijdens de mini-meeting met Raoul (mssl) vorige week ook foto’s moeten maken Surprisedops:  Surprisedops: , eikel dat ik ben.
En de BX van Harm heeft ook nog eens een vrij nieuw kenteken, da’s ook kicken natuurlijk.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 09 juni 2006 12:58 AM
  [ # 5 ]

Dat recente kenteken staat voor de km-stand Laughing  Laughing  145 000 versus 290 000 :S

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 09 juni 2006 12:59 AM
  [ # 6 ]
hogervp schreef:

Leuk verslag lui. Ik had tijdens de mini-meeting met Raoul (mssl) vorige week ook foto’s moeten maken Surprisedops:  Surprisedops: , eikel dat ik ben.
En de BX van Harm heeft ook nog eens een vrij nieuw kenteken, da’s ook kicken natuurlijk.
Patrick

Zo ff naar Ee op en neer.  Shocked

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 09 juni 2006 01:00 AM
  [ # 7 ]
Ijs schreef:

Dat recente kenteken staat voor de km-stand Laughing  Laughing  145 000 versus 290 000 :S

Wat een groentje, die 145.000.  Wink Waar komt die vandaan? (er zal wel een uitgebreid draadje over zijn?)
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 09 juni 2006 01:01 AM
  [ # 8 ]
Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 09 juni 2006 01:05 AM
  [ # 9 ]
Ijs schreef:

hier

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=238578#238578

oops dat is de mijne Surprisedops:  Laughing

Volgens mij is het deze beauty!

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=169354

145.000 alweer? Gaat hard dus.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 09 juni 2006 01:16 AM
  [ # 10 ]
Ijs schreef:

hier

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=238578#238578

oops dat is de mijne Surprisedops:  Laughing

Volgens mij is het deze beauty!

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=169354

Dank voor de snelle reactie. Dit draadje ken ik wel ja ( Surprisedops: ), had ik dus zo kunnen opsporen. Ik zie dat ik er ook weer eens Surprisedfftopic in gepost heb. Story of my life.
Maarum, dit soort mini meetings zijn wel tof, vooral als er over geschreven wordt en er foto materiaal aan toegevoegd wordt.
Komen jullie nog naar de Noord Holland meeting zaterdag? Niet iedereen gaat skaten in Parijs neem ik aan? Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 09 juni 2006 01:40 AM
  [ # 11 ]

Smooi hoor… Cool
Wel opvallend: allebei trek-haken…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 09 juni 2006 01:44 AM
  [ # 12 ]

En het valt niemand op dat me achterklep strak is…danku! Zo erg is het dus niet Wink  :cheer1

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 09 juni 2006 02:55 AM
  [ # 13 ]
Harm schreef:

Trouwens: Strakke BX van Ijs, eigenlijk weinig op aan te merken. Ik dacht wel te merken dat ie iets pittiger is dan de mijne en wat beter remt. Ook is het ding iets soepeler geveerd dan de mijne geloof ik.
De koppeling is dan weer niks: erg zwaar, en het pedaal heeft maar een heel korte slag.

Mooie foto’s.  Cool

Het lijkt mij ook wel logisch dat de BX van Ijs pittiger is dan jouw BX, Harm, want jij hebt dat EGR op je motor wat ervoor zorgt dat je minder trappelende paarden onder je motorkap hebt.

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 09 juni 2006 11:32 AM
  [ # 14 ]

Harm, gaat zijn koppeling net zo zwaar en heeft hij net zo’n korte slag als die van mij?

Nu je ‘t zegt, het gevoel in de koppeling is ongeveer net zoals bij jouw paladinges.

Wel opvallend: allebei trek-haken…

BXen zonder trekhaak bestaan toch niet? Wink

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 483

Gepost: 09 juni 2006 11:46 AM
  [ # 15 ]
XBXG schreef:
Harm schreef:

Mooie foto’s.  Cool

Het lijkt mij ook wel logisch dat de BX van Ijs pittiger is dan jouw BX, Harm, want jij hebt dat EGR op je motor wat ervoor zorgt dat je minder trappelende paarden onder je motorkap hebt.

Jongens ten eerste, leuke foto reportage en een leuk verhaal (as zaterdag weer in Noord Holland Smile ??)

Maar waar zit die EGR klep dan….? die moet namelijk dus dicht Very Happy

Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook