Ik ben vanochtend door de ANWB gerepatrieerd nadat ik op de A28 een hydr lekkage kreeg, bijna al de lhm op, rook onder de kap vandaag en olie onder de auto. Thuis Lhm bijgevuld, gestart: geen lekkage ook niet na 10 minuten draaien, op en neer, sturen en remmen. Auto is wel nat aan de onderkant bij het voorste subframe ter hoogte van de diravi en middenbol. RARA?????
GRG : : : :
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Gevonden!
De treiterslang, die loopt bij de v6 over de automaat heen en daar lekt ie, vervolgens loopt het via het differentieelhuis naar achteren en alles wordt zeikenat.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Was zeker doorgesleten?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Denk een scheurtje, slang is uitgedroogd en keihard. En dan zit ie in een zo’n plastic kous, dan zie je al helemaal niet waar de lekkage zit. Morgen zal ik hem eruit trekken.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Treiterslang
Heren,
Help me even, wat is een treiterslang, waarvoor dient ie en zit ie ook in een 2.0i?
Re: Treiterslang
hwhovis schreef:Heren,
Help me even, wat is een treiterslang, waarvoor dient ie en zit ie ook in een 2.0i?
Elke HP geveerde citroen heeft een treiterslang. Deze voert het overtollige olie van de HD regelaar af naar het expansievat. Als deze scheurt, dan is je olie binnen de kortste keren op.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)