iemand een idee wat het kost?is het makkelijk te plaatsen?
toevallig misschien iemand een foto?
ik heb er wel zin in maar vrees de kostprijs. :klunck
wetende dat je ze niet meer mag plaatsen hier, een citybar wel als ze niet voor de auto uit komt (is eigenlijk gewoon platte bar, dus zonder omhoog geplooid te zijn)
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Last van de auto van je buurvrouw?
Animal triste post coitum
Re: bullbar
ronama schreef:kijk hier eens
http://www.carequipment.be/gallery.asp?merk=Citroen&model=Berlingo
mooie link romana:foto nr 67.zo zou de mijne er kunnen uitzien.
*kwijl kwijl*
:whoohoo
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Bull Bar = Kinder Killer
Zijn we eindelijk ook auto’s aan het ontwikkelen op “vriendelijkheid” voor voetgangers & fietsers (C6 full score, toch!?), gaan mensen er knalharde stalen geweien op schroeven
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Re: bullbar
jantje schreef:ronama schreef:kijk hier eens
http://www.carequipment.be/gallery.asp?merk=Citroen&model=Berlingo
mooie link romana:foto nr 67.zo zou de mijne er kunnen uitzien.*kwijl kwijl*
:whoohoo
mooi
Rogier Verhoef schreef:Bull Bar = Kinder Killer
Zijn we eindelijk ook auto’s aan het ontwikkelen op “vriendelijkheid” voor voetgangers & fietsers (C6 full score, toch!?), gaan mensen er knalharde stalen geweien op schroeven
als het goed is heb je tegenwordig ook bull bars van zacht materiaal met het oude uiterlijk
citroenc2 schreef:Rogier Verhoef schreef:Bull Bar = Kinder Killer
Zijn we eindelijk ook auto’s aan het ontwikkelen op “vriendelijkheid” voor voetgangers & fietsers (C6 full score, toch!?), gaan mensen er knalharde stalen geweien op schroeven
als het goed is heb je tegenwordig ook bull bars van zacht materiaal met het oude uiterlijk
Zo zacht dat ze om je been plooïen als je aangereden wordt? Dacht het niet hé...
Ik heb er zo’n hekel aan hé. Die macho’s met hun levensgevaarlijke prullen vanvoor op hun wagen. Even erg als de opmars van die vreselijke SUV’s en Amerikaanse trucks…
Greetz
Citroen C15D (RIP)
Xsara 2 1.9D break rijdt op plantenolie
Berlingo Multispace 1.4i
http://www.ppo.nu
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
En dan te bedenken dat Citroën trend-setter is geweest met de Ami6.
Jeroen
toniclight schreef:En dan te bedenken dat Citroën trend-setter is geweest met de Ami6.
Jeroen
nu je het zegt,
de braafste oma auto ooit… met een koeienvanger
(da’s niet de beste plaats om te parkeren, overigens!)
Je moet gewoon niet tegen kindertjes aanrijden ! Okee, ik ben niet bepaald het schoolvoorbeeld van een hoed chauffeur, maar als ik kindertjes zie wordt de snelheid gehalveerd en gat de linkervoet alvast boven de koppeling en bereid ik me voor op een noodstop of uitwijkmaneuvre. Ik heb al eens vanaf een snelheid van 30km/u met piepende banden stil gestaan met m’n Eend omdat zo’n koter vna z’n skateboard pleurde. Koter bleef gewoon op de stoep liggen (nee, niet gewond of bewusteloos, anders was ik echt wel uitgestapt) en z’n skateboard rolde de goot in. Achteraf had ik door kunnen rijden, maar met kids neem ik geen enkel risico.
Schijt aan originaliteit.
ik vind een bullbar helemaal niks met macho’s te maken hebben.
ik vind het gewoon supermooi.
zonder bullbar tegen een kind aanrijden is voor dat kind 9 op 10 ook dodelijk hoor
jantje schreef:ik vind een bullbar helemaal niks met macho’s te maken hebben.
ik vind het gewoon supermooi.
zonder bullbar tegen een kind aanrijden is voor dat kind 9 op 10 ook dodelijk hoor
Wat een ‘foute ingesteldheid’. Het verkeer is al zo moordend, probeer het dan zo veilig mogelijk te maken. Ze maken de auto’s zo veilig mogelijk voor de ‘zachte weggebruiker’ en dan ga je er (zoals eerder al gezegd’ een metalen geval voorzetten. Je weet toch wat het nut is van zo’n ‘geval’ voor je bumper…
Greetz
Citroen C15D (RIP)
Xsara 2 1.9D break rijdt op plantenolie
Berlingo Multispace 1.4i
http://www.ppo.nu
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Een Berlingo met bullbar en sidebars is gewoon prachtig, ik zou het zelfs op onze C8 willen zetten
En over voetgangersveiligheid? dat ding is idd moorderen, maar 7/10 gevallen kan de automobilist er niets aan doen hoor…
Zo heeft men pa ooit eens met de Ami8 break bijna iemand platgereden.
2bussen vol kinderen stapten uit, iedereen dolenthousiast(schoolreis ofzo), hij passeert de bussen, komt er ineens nen kleine tussen die 2 bussen vandaan gelopen…
Allegeluk had ie het in het snuitje dat er veel kinderen waren en daarom met de voet boven de rem reed, maar anders heb je toch wel pech hoor, al is het je fout niet… En dan, bullbar of niet, als je tegen 50per uur iemand schept
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
soapwater schreef:Je weet toch wat het nut is van zo’n ‘geval’ voor je bumper…
Optische schoonheid
Foute instelling is maar wat je zelf fout vind…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.