3 van de 19
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

de Progress…hij is af, en gaat weg:)
marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 02 juni 2006 08:08 PM
  [ # 31 ]

Ik was vanmiddag lekker op tijd thuis van mijn werk. Het zonnetje begon door te breken (eindelijk Evil or Very Mad ) en dacht bij mezelf dat het een uitermate geschikt moment was om de bx eens “af” te maken.

Allereerst de krakkemikkige en olie lekkende ontsteking eens eraf geschroefd en deze vervangen door een ander en droog exemplaar. Tevens gelijker een nieuw keerringetje opgezet. Stelde niks voor. De onsteking kon er maar op 1 manier af en ook maar op 1 manier op dus er viel niks af te stellen.

daarna de velgen maar eens een goede poetsbeurt gegeven:

Toen heb ik toch maar de bumperlip gemonteerd die nog achterin lag. Spuiten kan altijd nog:

Maar dan is er nieuws op het 16V spullen front, kreeg vandaag een telefoontje en ik ga morgenmiddag in veldhoven roosterverbreders en een 16V achterspoiler ophalen Mr. Green

Er komt schot in de zaak.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 02 juni 2006 08:17 PM
  [ # 32 ]

Dan nog een vraagje, weet iemand wat de kosten zijn van een rondje sierlijsten op de deuren, bij voorkeur die van een Chiq. Wil ze in de toekomst ook gaan vervangen.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Gepost: 03 juni 2006 02:10 PM
  [ # 33 ]
Abyssion schreef:

Ik kon een 16v set bestellen bij Hesselink in Dirksland maar ik heb alleen de skirts besteld….alleen duurt het 6 weken whehehehe er zijn al 4 weken voorbij dus nog eventjes geduld

Als je daar iets besteld is het het wachten waard Wink

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 03 juni 2006 03:30 PM
  [ # 34 ]
marx-7 schreef:

Hey Tonie,

Ik vrees dat ik je verkeerd begrepen heb. Ik dacht dat je interesse had in die van mij ivm de afmetingen onder de 16V. Dan moet ik je helaas teleurstellen, ik was niet van plan om een velgenmarkt te beginnen. En hoewel je prijs netjes is heb ik net 150 pleuro voor deze neergeteld, en ook bij mij groeit het geld helaas niet op mijn rug Confused
Dit is misschien iets voor later.

geen probleem Very Happy het is niet dat ik ze persé kwijt wil, maar omdat de TRi toch een tijdje stil gaat staan nu, en ik dacht dat je de 15"es wilde hebben Laughing  miscommunikatertje dus dan maar he Very Happy
ik gooi in ieder geval eens nieuwe slofjes eromheen, en dan kan ik altijd nog kijken wat ik er mee doe. de velgjes passen inmiddels wel fatsoenlijk onder de 16V, de kappen waren wat naar binnen verbogen, eneen klein randje liep aan tegen de band, heb ze wat naar buiten verbogen, en nu past het wel netjes. maar toch worden het de orginele gti velgjes weer Cool

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 03 juni 2006 10:28 PM
  [ # 35 ]

Kleine teleurstelling vandaag….Naar eindhoven gereden alwaar ik afgeproken had met een persoon die een 16V spoiler en roosters had. De spoiler heb ik maar de roosters kon ie niet vinden Rolling Eyes

We zijn in elk geval 1 stapje dichterbij ons doel:

Was nogal een beetje geklooi om hem er mooi passend op te krijgen want deze maakt geen gebruik van de bevestigingspunten van de andere spoiler. Hij zit in elk geval goed en strak.

Als alles compleet is gaat het er weer af om gespoten te worden.

Iemand nog baat bij een originele spoiler in de kleur van een Chiq? Mag gratis opgehaald worden want moet op de zijvlakken ietwat bijgespoten worden om weer helemaal perfect te zijn. Is niet doorgebogen of iets dergelijks. Anders zie dit topic: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=171223

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 04 juni 2006 04:51 PM
  [ # 36 ]

Hee, Jammer dat je geen uitbouw kon krijgen. Iets wat er eigenlijk wel bijhoort. Is die spoiler trouwens nieuw ofzo?  Shocked

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 04 juni 2006 08:45 PM
  [ # 37 ]
Ijs schreef:

Hee, Jammer dat je geen uitbouw kon krijgen. Iets wat er eigenlijk wel bijhoort. Is die spoiler trouwens nieuw ofzo?  Shocked

Spoiler is inderdaad nagelnieuw, had ie gekocht maar nooit gebruikt.

Er zijn weer nieuwe ontwikkelingen op het skirt-front…..heb een (bijna) complete set gevonden via bxsportief.com. mist 1 gedeelte van de skirts, maar die vind ik ook nog wel ergens.

Nu nog eens kijken of ik ergens de tijd vind om ze te gaan halen Confused
Is nogal een pokke end rijden namelijk. Ik hoop komend weekend.

Dan ben ik benieuwd of die gast van de spoiler alsnog die roosters heeft kunnen vinden, en dan heb ik alles bijna compleet op de voorbumper na, maar daar twijfel ik nog over.
Van de andere kant vind ik wel als je iets doet, dan ook goed….dus die zal er wel komen Mr. Green

[sluipmode] Mechuccio komt misschien binnenkort effe langs met zijn 16V….....en dan in ‘n onbewaakt moment Twisted Evil [sluipmode]

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 04 juni 2006 10:39 PM
  [ # 38 ]
marx-7 schreef:

[sluipmode] Mechuccio komt misschien binnenkort effe langs met zijn 16V….....en dan in ‘n onbewaakt moment Twisted Evil [sluipmode]

jajaja Twisted Evil  ik zal je in de gaten houden…......... Laughing

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 05 juni 2006 01:44 AM
  [ # 39 ]

@marx-7

Ik heb ook aan dat setje gedacht, maar waar vind je zo’n sideskirt stuk? nergens dus… Crying or Very sad Voor het geld hoef je het niet te laten natuurlijk Wink Bx Sport zijstuk zou je met beetje poly ook nog kunnen gebruiken.

@Abyssion
Nee helaas niet meer nieuw te krijgen, word een zeldzaamheid Sad

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 05 juni 2006 03:44 PM
  [ # 40 ]
Ijs schreef:

@marx-7

Ik heb ook aan dat setje gedacht, maar waar vind je zo’n sideskirt stuk? nergens dus… Crying or Very sad Voor het geld hoef je het niet te laten natuurlijk Wink Bx Sport zijstuk zou je met beetje poly ook nog kunnen gebruiken.
(

Hee ijs,

Ook daar ben ik al mee bezig, heb nog iemand gevonden die ook een incomplete set heeft liggen, misschien dat die net dat ontbrekende stukje kan missen…..we zullen zien. Wordt een drukke (spuit en klungel) zomer Confused

Net nog effe remblokken verwisselt aan de Xant van mijn broer, remde slecht aan de achterkant. Bleek 1 remblok voor Jan met de korte achternaam in de klauw te zitten. Zat muurvast en deed dus helemaal niks. Alles schoongemaakt, nieuwe remblokken duchtig ingevet aan zijkanten en remmen maar Wink

En passant ook nog een retourleidingkje aan mijn bix vervangen, 1 van de leidingkjes was door midden Shocked  Moest effe denken hoe die klem er weer op te krijgen maar het zit weer…..en zo blijven we bezig….

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 10 juni 2006 11:48 PM
  [ # 41 ]

Weer kleine vorderingen, achterklep gaat gedeeltelijk (ala GTI stijl) gespoten worden, spuitbus ligt klaar, klep is voorbereid.

Net bericht gehad, mijn 16V spulletjes gaan komende week op de post richting limburg Wink

ben benieuwd.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Gepost: 10 juni 2006 11:49 PM
  [ # 42 ]

Klinkt goed Wink

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 11 juni 2006 12:25 AM
  [ # 43 ]

Die 16v spoiler staat echt heel erg goed!

Nou alles nog mooi in kleur meespuiten en het wordt een supermooie bix Smile

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 11 juni 2006 02:19 PM
  [ # 44 ]
metro2005 schreef:

Die 16v spoiler staat echt heel erg goed!

Dank je, en als ik die foto nog eens bekijk denk ik toch dat ik de trekhaak eronder uit kieper. Wordt ie nog unieker, een bix ZONDER trekhaak Very Happy

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 11 juni 2006 02:27 PM
  [ # 45 ]
Ijs schreef:

@marx-7

@Abyssion
Nee helaas niet meer nieuw te krijgen, word een zeldzaamheid Sad

Dan hadden jullie naar de Cit-Fo meeting moeten komen bij Leo Ruygrok in Abbenes, daar had ik er een in het verkoopstalletje liggen…

Gr Martijn

Profiel  

3 van de 19
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook