Zó, mijn laatste dag in NL. Voor 2 weekies op vakantie. Tot mijn verbazing stond bij het oliepijl controleren hij nog precies op max, zo ik hem 1500 km had gevuld. Hij verbruikt zo te zien niet/nauwelijks olie..hoe kan dat nou (en voor harm, ja er zit olie in! )
Ik ga met autotje wel missen, hij zal wel weer even een poets beurt krijgen als ik terug ben. Adiueeee!
Ijs schreef:Hij verbruikt zo te zien niet/nauwelijks olie..hoe kan dat nou
Dat is bekend hoor van de 1.8 en 1.9 diesels van PSA, dat ze weinig olie gebruiken.
Ze lekker wel weer vaak ops:
Prettige vakantie trouwens.
Hij lekt geen druppel..
Ijs schreef:Hij lekt geen druppel..
Dat is dan mooi….hebben jij en ik geluk
(afkloppen maar.) ops:
Wij hebben zelf ooit in een bx echt hout gehad..dat was 100% zeker geen plak plastic. Zoiets zoek ik eigenlijk
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Bram schreef:Ijs schreef:Hij verbruikt zo te zien niet/nauwelijks olie..hoe kan dat nou
Dat is bekend hoor van de 1.8 en 1.9 diesels van PSA, dat ze weinig olie gebruiken.
Ze lekker wel weer vaak ops:
Prettige vakantie trouwens.
Dat kan ik volledig onderschrijven. Vrijwel geen drupske verbruik, maar wel een vettig blok.
Diesels, niks mooiers dan een diesel.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wij hebben zelf ooit in een bx echt hout gehad..dat was 100% zeker geen plak plastic. Zoiets zoek ik eigenlijk
Volgens mij was al het BX-hout altijd van plastic bomen gemaakt?
Oké, weer terug van vakantie..!
Krijg al heimwee aan me auto en was vastbesloten hem gelijk te poetsen, was helaas niet nodig..hij glom nog gigantisch en was niet eens vies.
Na 2 weken stil te hebben gestaan draaide ik sleutel om en met geen aarseling ertussen starte hij in 1x en kwam netjes omhoog..viva la Citroen!
Sideskirts en diesel meeting komen eraan
diesel meeting is nog niet zeker..
Ijs schreef:diesel meeting is nog niet zeker..
Die BX dieselmeeting gaat zeker door a.s Zondag, je bedoeld of jij daar langs komt.
Zou wel leuk zijn….wij willen hem weleens zien, die TD van je.
Ik ben te herkennen aan de commadant pot die nog op het dak staat ...
Okéééé!
Update
Op mijn rechter voordeur heb ik een deuk zitten en nog wat kleine parkeerdeukjes rondom. Morgen word de hele auto onder handen genomen met het resultaat dat er (als het goed is) geen 1 deukje meer in zit én de steenslag van motorkap word weggewerkt. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, ik hoop dit zondag ook te kunnen laten zien op diesel meeting!
Zo, vandaag mijn rijbewijs gehaald (in 1 keer )
Heb in vandaag al gelijk maar 200 km gereden..
Gefelicitflappert Erik,
let the fun begin
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
gefeliciteerd jongen
Citroën D Special 1970
Het rijbewijs is het begin van alle schade
Veel plezier er mee !
Schijt aan originaliteit.