Oeps, wegens privébezigheden helemaal dit evenement vergeten/gemist ops:
Mooie foto’s in ieder geval.
Volgend jaar ben ik er wel weer bij.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Oeps, wegens privébezigheden helemaal dit evenement vergeten/gemist ops:
Mooie foto’s in ieder geval.
Volgend jaar ben ik er wel weer bij.
volgend jaar is het er niet waarschijnelijk pas weer in 2008
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Yep, iek heb weer wat gemist…
al een datum in 2008 bekend?
ieksEmmu schreef:Yep, iek heb weer wat gemist…
al een datum in 2008 bekend?
ik denk het nog niet
oh wat een dag. Met de CX op pad, C6 gezien, CX geen problemen. allemaal mooie voiturekes gezien, ook terugweg cx weer formidabel. Zonder rugklachten uitgestapt, voetbal kijken met de Servische buren (ik stapte om 14.58 bij ze binnen) en dan nog even een winnend Oranje.
I love this day, Je Suis tres content!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Haha, ja dat vond ze doodeng om zelf te doen. Volgens mij heeft ze daar de hele middag buikpijn van gehad.
Was het zo erg? Had het dan maar eerder gevraagd!
Nee, we hebben nog geen datum in 2008. Als we de data van 2004 en 2006 aanhouden zou 8 juni 2008 de meest reële optie zijn, mits het dan geen Pinksteren is. Pinksteren en Vaderdag vallen sowieso af, omdat de mensen dan andere bezigheden hebben. En we willen liever ook niet te dicht tegen mei aanzitten, omdat er in april en mei altijd de nodige Citroën-evenementen plaatsvinden.
Maar goed, die 8e juni is zomaar een hersenspinsel van mij, het kan best anders uitpakken.
Eind augustus gaan we La Fête des Limousines 2006 evalueren.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
cxfanatic schreef:Haha, ja dat vond ze doodeng om zelf te doen. Volgens mij heeft ze daar de hele middag buikpijn van gehad.
Was het zo erg? Had het dan maar eerder gevraagd!
Nee, we hebben nog geen datum in 2008. Als we de data van 2004 en 2006 aanhouden zou 8 juni 2008 de meest reële optie zijn, mits het dan geen Pinksteren is. Pinksteren en Vaderdag vallen sowieso af, omdat de mensen dan andere bezigheden hebben. En we willen liever ook niet te dicht tegen mei aanzitten, omdat er in april en mei altijd de nodige Citroën-evenementen plaatsvinden.
Maar goed, die 8e juni is zomaar een hersenspinsel van mij, het kan best anders uitpakken.Eind augustus gaan we La Fête des Limousines 2006 evalueren.
kan het niet iets later want begin juni heb je ook lac de madine
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Wat is dat, Lac de Madine?
Probleem als we het later (na Vaderdag) doen is dat er dan al de nodige mensen op vakantie zijn.
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Lac de Madine is een inmiddels aardig populaire klassiekerbeurs bij het lac de madine. Klikkerdeklik hierzo voor meer info en plaatjes.
Groet,
L
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Aha. Maar goed, daar kun je dan op zaterdag heen, want Verdun red je makkelijk in een dag op en neer.
cxfanatic schreef:Was het zo erg? Had het dan maar eerder gevraagd!
Ze zegt zelf van niet, maar ik weet wel beter. Ze is gewoon niet zo’n held in manouvreren met weinig ruimte en ze was als de dood om een krasje te maken op die splinternieuwe C6. En daar heeft ze natuurlijk nog gelijk in ook. Zegt je baas: “OK, neem jij maar fijn een weekendje de C6 mee, kun je er lekker mee naar Zutphen”. Kom je op maandag terug met een schadeauto…
Maar ze was jou heel dankbaar hoor. Later in de auto zij ze nog: “Knap hoor, dat had ik nooit gekund”.
Maar ja, ik heb al helemaal geen recht van spreken, ik heb nog niet eens mijn rijbewijs ops: (nog een paar weken)
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ja, kan best, zo ver is het niet. Wat je ook organiseert, het valt altijd wel ergens mee samen.
Groet,
L
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
8 juni 2008
Mijn trouwdag. Dagje eerder/later…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 318
- CX 2000
- CX 2000
- CX 25 GTi Turbo 2
- Axel 11
:cx
Je kunt ook gewoon je trouwdag hierop aanpassen.
Een Citroën roest niet… Een Citroën vergaat op natuurlijke wijze.
http://citrovisie.nl/pages/cx.html
Totaal aantal Berichten: 318
- CX 2000
- CX 2000
- CX 25 GTi Turbo 2
- Axel 11
Doc schreef::cx
Je kunt ook gewoon je trouwdag hierop aanpassen.
Ik weet alleen niet of je toekomstige partner dat ook zo’n goed idee vindt.
Een Citroën roest niet… Een Citroën vergaat op natuurlijke wijze.
http://citrovisie.nl/pages/cx.html