Dubbeldin
whyayeman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 12 juni 2006 12:53 PM

Hoi weet iemand of het mogelijk is om een dubbeldin in een xsara uit 1998 te zetten.
Boven de radio opening zitten de knoppen voor de ramen en de klok en daaronder zit de verwarming maar het is vast mogelijk om deze te verplaatsen.

Ik wil er namelijk een kenwood dvd speler inzetten.

Deze:  

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27893

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 juni 2006 10:49 PM
  [ # 1 ]

van Pioneer dan heb je maar 1 din nodig Wink

verder heb ik het nog nooit gezien in een Xsara.
de enige Citroën die ik ken waar het in zit is de XM
misschien Xantia maar dat weet ik denk, lijkt me niet

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7778

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 13 juni 2006 01:02 AM
  [ # 2 ]

Ik zou het eens na moeten kijken, maar volgens mij zit recht achter de klok /  raambediening / temperatuursensor een deel van de middelste verwarmingsuitstroom. Er loopt ook nog een hele dikke stalen verstevigingsbalk achter die wel eens in de weg zou kunnen zitten. Verder zal het lastig zijn om een mooie radio-omlijsting te maken.

Ik zal ondertussen eens kijken. Je kunt in ieder geval wel vrijwel alle dashboarddelen zonder gereedschap losmaken en weer vastzetten dus dat moet het probleem niet zijn…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27893

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 juni 2006 01:24 AM
  [ # 3 ]

soms is een (torx of kruis) schroevendraaier wel handig hoor Wink

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 13 juni 2006 03:43 AM
  [ # 4 ]
arjan_verkade schreef:

soms is een (torx of kruis) schroevendraaier wel handig hoor Wink

Ja oke als je echt aan het slopen wilt Smile

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

whyayeman
< 100 berichten
Rank

Gepost: 13 juni 2006 04:24 PM
  [ # 5 ]

heb het dashboard al een keer uit elkaar gehad en onderin net boven de asbak zou een hele mooie plaats zijn voor een dubbeldin. Alleen zou er dan een ander frame in moeten worden geplaatst.

Ik moet vanmiddag naar de garage voor een nieuwe knipperlicht schakelaar en zal het daar gelijk eens navragen.

Die pioneer dvd/navigatie is geen optie omdat die dan over de raambediening komt.

Maar toch bedankt voor de oplossing.

Ik zal laten weten of de garage er iets voor weet.

Profiel  

whyayeman
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 juni 2006 02:12 PM
  [ # 6 ]

Bij de garage wisten ze geen oplossing voor me. Dus als iemand hier iets weet hoor ik het graag.

Jeroen

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 14 juni 2006 03:14 PM
  [ # 7 ]
whyayeman schreef:

Die pioneer dvd/navigatie is geen optie omdat die dan over de raambediening komt.

Je zou de raambediening kunnen verplaatsen. Xsara’s Berline hebben in het paneeltje van de sigarettenaansteker twee knoppen zitten voor de bediening van de twee achterste ruiten. Misschien is dat bruikbaar als je er een op de sloop of bij de dealer kan vinden?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook