@ Kevin, alle electrisache problemen zijn opgelost.
Een nieuwe + en min trekken voor de radio was ik al mee bezig tot ik me bedacht ik dat er spanning stond op die draadjes.
Blijven alleen nog de problemen in de ophanging(remmen e.d.)
en de krasjes.
Het overgrote deel krijg ik er wel uit met commandant, daarna wordt het echt spuiten.
Ik meen me niet te herinneren dat ik mijn koppeling moet vervangen, maar als ik Kakanox zo eens hoor dan moet de bak er toch onder vandaan…
EPS zal het niet worden, geen zin in een uitlaat die langer meegaat dan de auto en die nog duurder is dan de auto zelf ook
Word of een orginele of een goedkopere sportdemper(Devil o.i.d.)
En nu je het zegt, die kat kan er dan ook wel onder vandaan ja
Verbreder kost me nu niets meer…is in de prijs inbegrepen.
Ga ik ook eens informeren bij de dealer voor dat mistlampglaasje
Verder rijdt ik nooit te hard Kevin , maar jij drong me er toe om de auto eens op de staart te trappen om te kijken hoe die hoger in de toeren trekt
v.w.b. de koppakking, die ben ik liever voor…heb er een schurft hekel aan als de auto er opeens mee kapt en ik dan moet haasten om alles weer in orde te krijgen.
Jullie maken me er niet echt vrolijker op hoor
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Let wel: foto’s zijn van een ongewassen AX op een gewone straat, verwacht dus niets bijzonders
FOTO 1
FOTO 2
FOTO 3
FOTO 4
FOTO 5
FOTO 6
FOTO 7
FOTO 8
FOTO 9
FOTO 10
FOTO 11
FOTO 12
De missende spatbordverbreder komt eraan… maar de ophangpunten zijn ten minste nog OK 8
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Leuke GTI en er is vast wel wat van te maken… Jammer dat het echt zo’n CD-design auto is waar van alles aan mankeert
Because weight is just a waste of Fun
Zeer mooie AX
Gefeliciteerd ermee.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
lijkt me een mooi project-je, gefeliciteerd
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen !
Schijt aan originaliteit.
Gaat helemaal goed komen hoor
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Animal triste post coitum
kakanox schreef:Simpele Ziel schreef:De versnellingspook heeft best veel speling, maar de versnellingen zijn makkelijk te vinden en pakt verder goed.
Het bekende spie-probleem. Gewoon mee doorrijden, er is een kleine kans dat ie een keer nog maar 2 of 3 versnellingen over heeft en dan moet je ff aan de slag, of een ander bakje zoeken.
Dat met die spie heeft met de koppelingshevel op de bak te maken, dat is iets heel anders, die kan breken en dan ligt het koppelingspedaal op de grond. Die speling op de pook is niet erg, zolang de versnellingen goed te pakken zijn, zou ik me geen zorgen maken.
Als de koppeling gewoon goed pakt (doe de “koppelingtest”) zou ik de bak er gewoon lekker onder laten zitten.
Wat de koppakking betreft, de AX-GTI van Rob-GT staat op de planning voor in de zomer, waarschijnlijk gaan we dat hier ergens doen. Maar je ben vrij om je aan te melden als slachtoffer, weer een “slachtfeest”
mm, 2 GTI’s tegelijk?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Gefeli, best wat moois van te maken als ik het zo bekijk.
En je hebt last van ongedierte
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 8160
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
He Nico, gefeliciteerd met je aankoop. Voorlopig ben je aan het knutselen lees ik zo en dat houd je weer even van de straat. Dat maakt het er meteen weer veiliger op
Maarja, je moet de auto even goed uitproberen natuurlijk, dat snapt iedereen toch wel?
Zo op de foto’s te zien ziet er allemaal netjes uit, op die ene zijkant na dus. Suc6 met poetsen etc. En ik zal het draadje volgen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Simpele Ziel schreef:mm, 2 GTI’s tegelijk?
Niet 2 tegelijk, dat word te druk, wie het eerst komt die het eerst maalt
Ik heb hier ook ergens gelezen dat je misschien een ander interieurtje wou gaan plaatsen. Ik zou dan eens gaan denken aan dat van een 106 rallye o.i.d.
Ps…klein beetje jaloezie hier, k heb geen auto meer en een ax gti lijkt me een auto met passie en sensatie. Jammer dat de meesten die je tegenkomt gewone gt’s zijn.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Een GTI met lage kilometerstand is trouwens ook niet alles… dan loop je weer de kans op uitgedroogde klepseals (waar ik nu dus waarschijnlijk last van heb) Ben trouwens niet de enige met een lage kilometerstand en dit probleem.
Toen ik trouwens op zoek was naar een GTI 2 jaar terug waren er ook niet zoveel. Maar als je maar wat langer wacht er goed blijft zoeken dan kom je er vanzelf één tegen. Ik was eigenlijk nog ietsjes te vroeg. Maar bevalt me nog prima hoor!
Ik heb wel het idee dat veel GTI’s door liefhebbers worden bereden en daardoor vaker opgeknapt worden dan GT’s. Er staat nu op MP een mooie rode met ABS ops: (dus eigenlijk was ik 2 jaar te vroeg want ik wilde destijds ABS, heb sindsdien pas 3 te koop zien staan met deze optie)