deur63 schreef:Even ietsie offtopic, hopelijk mag dat..
Ik had gisteren een eh… ongevalletje op de snelweg. Ik moest flink in de ankers. Nu valt mij op dat mijn voor veerpoten ERG stroef gaan als ik de auto in rijstand heb, motor afzet, 3 minuten weg ga. Als ik daarna de neus van de auto met de hand naar beneden probeer te duwen lukt dit niet. Je moet echt je volle gewicht erop zetten om hem omlaag te krijgen… heb ik het voor elkaar gekregen om m’n poten te slopen?
Niet te somber, eerst maar eens een scheutje LHM erin laten lopen.
Ich bin ein Breaker
Ik heb net eens even gekeken naar de lekretour.. Dus leidinkje nummer 1 aan het voorraadvat losgemaakt. het eerste wat me tegemoet kwam was een straal LHM, daarna druppelde het zachtjes..
Ik duwde vervolgens op de linkervoorkant van de auto, bleef druppel… Ik duwde rechtsvoor, begon dat slangetje te pissen.. Nou was me een tijdje terug de lekretourleiding aan de rechtervoorkant gescheurd en toen kwam er geen druppel uit, dus ik vrees toch dat het niet helemaal goed is met m’n pootjes.. ik zal er morgen eens een lading LHM in duwen.
trouwens: als ik (zonder draaiende motor) dus met het volle gewicht op de RV hoek ga duwen gaat ie naar beneden. Als ik weer los laat komt ie weer omhoog, maar zodra ie in de rijstand-positie komt stopt ie abrupt met veren en zit het weer muurvast..