Hmm, zal het zo zelf aan den lijve gaan ondervinden of iemand van 2 meter en een kilootje of 100 lekker in een Xsara Coupe kan zitten… Zit nu probleemloos in een Xantia, met de beruchte jute-bekleding. De rug heeft zich even in moeten stellen, maar heb er altijd heerlijk in gezeten..
1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -
vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.
Koots schreef:Hmm, zal het zo zelf aan den lijve gaan ondervinden of iemand van 2 meter en een kilootje of 100 lekker in een Xsara Coupe kan zitten… Zit nu probleemloos in een Xantia, met de beruchte jute-bekleding. De rug heeft zich even in moeten stellen, maar heb er altijd heerlijk in gezeten..
Pff, veel succes. Ik ben nog lang geen 2 meter en weeg ook (bijna) nog geen 100 kg.
C1 Ambiance 2006
arjan_verkade schreef:ziet er goed uit
heb je meer specs ervan?
nee, behalve een lederen sport interieur heb ik geen specs, maar ik wilde jullie de foto’s alleen niet onthouden.
C1 Ambiance 2006
arjan_verkade schreef:ziet er goed uit
heb je meer specs ervan?
o ja, wat wel leuk is is dat de S van VTS rood was en dat het woord coupé ook vaak helemaal in rode letters op de kofferbak staat!
C1 Ambiance 2006
René de Winter schreef:Koots schreef:Hmm, zal het zo zelf aan den lijve gaan ondervinden of iemand van 2 meter en een kilootje of 100 lekker in een Xsara Coupe kan zitten… Zit nu probleemloos in een Xantia, met de beruchte jute-bekleding. De rug heeft zich even in moeten stellen, maar heb er altijd heerlijk in gezeten..
Pff, veel succes. Ik ben nog lang geen 2 meter en weeg ook (bijna) nog geen 100 kg.
De succeswens van je heeft geholpen Ben sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Xsara Coupe 1.9 TD uit 1998…. foto’s volgen!
Totaal aantal Berichten: 7814
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Koots schreef:De succeswens van je heeft geholpen Ben sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Xsara Coupe 1.9 TD uit 1998…. foto’s volgen!
Mooi! Ga je zeker veel plezierige kilometers mee maken, heerlijke auto!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Thanks!
Heb precies dezelfde kleur als jij, wat is de officiële benaming daarvan eigenlijk? Jaune nog-iets?
Ben d’r in ieder geval superblij mee, volgende week donderdag ophalen. Auto zag er strak uit, fijne uitrusting (geregelde airco, abs e.d.) en aantoonbaar onderhoud door rekeningen.
Foto’s volgen zodra ik de auto heb (en hem eens goed gepoetst heb natuurlijk )
Koots schreef:Thanks!
Heb precies dezelfde kleur als jij, wat is de officiële benaming daarvan eigenlijk? Jaune nog-iets?
Ben d’r in ieder geval superblij mee, volgende week donderdag ophalen. Auto zag er strak uit, fijne uitrusting (geregelde airco, abs e.d.) en aantoonbaar onderhoud door rekeningen.
Ik geloof Jaune Heliodore, kleurcode KAAER.
Goed onderhoud aan de airco wil er bij sommige auto’s nog wel eens inschieten overigens. Jammer dat het warme weer nu weer (even) voorbij is
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik ben ook wel van plan hem nadat ik hem opgehaald heb, even bij de Citroën-monteur in het dorp te parkeren om even na te laten lopen. Airco was steen- en steen koud, dus koelen doet-ie
Thanks voor de kleurcode, altijd leuk om te vermelden
Koots schreef:René de Winter schreef:Koots schreef:Hmm, zal het zo zelf aan den lijve gaan ondervinden of iemand van 2 meter en een kilootje of 100 lekker in een Xsara Coupe kan zitten… Zit nu probleemloos in een Xantia, met de beruchte jute-bekleding. De rug heeft zich even in moeten stellen, maar heb er altijd heerlijk in gezeten..
De succeswens van je heeft geholpen Ben sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Xsara Coupe 1.9 TD uit 1998…. foto’s volgen!
Gefeliciteerd!
C1 Ambiance 2006
lijkt wel een replica van mijn wagen
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
XsaraVTR schreef:lijkt wel een replica van mijn wagen
Lijkt er inderdaad op. Wat vind je van die Griekse Xsara?
Mooie wielen trouwens onder die Saxo!
C1 Ambiance 2006
DigiDaan schreef:Koots schreef:Thanks!
Goed onderhoud aan de airco wil er bij sommige auto’s nog wel eens inschieten overigens. Jammer dat het warme weer nu weer (even) voorbij is
Heb vanmiddag op het Xantia-forum geleerd dat de officiele benaming van mijn Xsara-kleur Jaune Naissant is; Jaune Heliodore is de benaming van de soortgelijke kleur voor het nieuwe type Xsara….
Kan dat kloppen?
Totaal aantal Berichten: 27935
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Koots schreef:DigiDaan schreef:Koots schreef:Thanks!
Heb vanmiddag op het Xantia-forum geleerd dat de officiele benaming van mijn Xsara-kleur Jaune Naissant is; Jaune Heliodore is de benaming van de soortgelijke kleur voor het nieuwe type Xsara….
Kan dat kloppen?
ja dit klopt (al ben ik van type 1 niet 100% zeker)
Jaune Heliodore is de kleur van type 2, zie mijn alvatar
Koots schreef:Heb vanmiddag op het Xantia-forum geleerd dat de officiele benaming van mijn Xsara-kleur Jaune Naissant is; Jaune Heliodore is de benaming van de soortgelijke kleur voor het nieuwe type Xsara….
Hebben ze daar verstand van xsara´s dan