banshee777 schreef:heee Metro,
goed om je weer eenz te zien dude! je had een tijd geleden toch ook nog aan de motor gesleuteld? alles nog in orde met de CAI enzo?
dat hele geval is eruit bij mij, dat ding bleef niet echt goed zitten, kon elke maand weer de boel in elkaar zetten opnieuw.
toen heb ik mijn luchtilter gemonteerd zoals ie hoort, bleef wel zitten maar behalve een hoop gegrom vanonder de motorkap kwam dat ding amper meer van z’n plek af (veel te hete lucht)
dus nu alles weer origineel helaas
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Waar heb je die dingen vandaan bij je deuren (skirts??), zijn wel heel erg mooi…
Totaal aantal Berichten: 186
- Xsara 1.9 TD Prestige Break
theiz schreef:Waar heb je die dingen vandaan bij je deuren (skirts??), zijn wel heel erg mooi…
Heb jij die niet dan??????? je hebt toch een volcane?? Ik heb precies dezelfde…
Wordt ik nou gek dan????
ZOEK DE VERSCHILLEN!!!!!!! Die van metro is zilver dus komen gleufen ed wat beter over, maar ik vind ze er toch behoorlijk hetzelfde uitzien
Nee, dan bedoelde ik niet skirts. Ik bedoelde die metaalkleurige dingen op de dorpels die je alleen ziet als je de deur open hebt. Met Citroen in zwarte letters erop zeg maar….
Die dus.
http://www.auto-onderdelen.com/winkel/index.html kijk hier eens
Dat zijn gewoon universele instaplijsten, te krijgen bij iedere autohop, en daar heeft ie een :cevr stickertje opgeplakt
maar volgens mij zijn die skirts orgineel voor een 5-deurs volcane
zijn wel mooi
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
he metro, heb je ze idd bij zo’n shop gekocht ? of zoals je zelf volledig zelf gemaakt. In beidde gevallen wil ik heel graag weten of waar , of hoe…
gompy58 schreef:he metro, heb je ze idd bij zo’n shop gekocht ? of zoals je zelf volledig zelf gemaakt. In beidde gevallen wil ik heel graag weten of waar , of hoe…
sorry sorry sorry dat ik zo laat pas reageer maar ik zie het nu pas ops: ops: ops:
het zijn gewoon universele instaplijsten waar ik het citroen logo + woord op heb geplakt dmv stickers.
de zijskirts komen bij bart ebben vandaan en ik geloof dat ze standaard op de volcane versies zitten. (deze waren achteraf gezien voor een 5 deurs, verklaard waarom ze niet direct wilden passen )
achterklepspoiler zelfde verhaal.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX