cruise control
schon
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 129

- C5 2.0HDI 140pk millenium
Gepost: 23 mei 2006 02:26 PM

heb een c5 fase 1 van 2002 het is een exclusief maar zat geen cruise control standaard op is er dus later op gezet nu doet het volgende zich voor als ik 120 rijd en vervolgens de cruise control inschakel gaat de automaat een dot gas geven en schakelt hij terug voert snelheid op tot 130 vervolgens komt er een versneling bij zakt de snelheid naar 110 en daarna bouwt ie langzaam weer snelheid op tot 120 en dan blijft ie dat pas rijden
erger me er aan heeft iemand hier ook ervaring mee??
is dit normaal voor een automaat??
of kun je dit laten afstellen weet het merk niet van de cruise control maar is er door de dealer ingezet met een pookje op het stuur.

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 18 juni 2006 01:35 AM
  [ # 1 ]

snelheidsregelaar: storing

vandaag tijdens het rijden naar chyparse,heb ik mijn eerste storing gehad, namelijk telkens ik mijn cruise control opzette(zo is ‘t begonnen) viel die geregeld weer uit.
Dus ik op het knopje weer drukken,en de cruise ging weer aan,voor een tijdje,tot het steeds frequenter en vlugger kwam.
Eens bij Chyparse aangekomen, wagen stilgelegd en onze boodschappen gedaan!!
Toen ik terug vertrok stond de cruise nog op van voorheen en kreeg ik plots een Biep en de melding: storing snelheidscontrole en tergelijkertijd brande het lampje service.
de cruise wilde toen niet meer werken.
als je het wieltje dan uit draaide ,dan ging de foutmelding weg!!
Terug aan zetten,weer de zelfde fout melding en de biep + het servicelampje.
weet hier iemand raad mee,of word dit maandag naar de dealer???
blooper1963;

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 18 juni 2006 09:01 PM
  [ # 2 ]

cruise control probleem is vandaag spontaan verdwenen! ze werkt weer als een zonnetje!! dus afwachten wat het verder word Wink

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 07 juli 2006 11:49 PM
  [ # 3 ]

cruise control heeft het nu compleet begeven!! werkt helemaal niet meer en ben bij de dealer geweest!! hij heeft haar uitgelezen en de lexia ontdekte een defect contact aan het koppelingspedaal!
dit word na het verlof hersteld, of beter, vervangen!! dus in mijn geval niks ergs, een half uurtje werk onder garantie!! het kan niet eerder gebeuren aangezien ik gans de maand julie de permanentie moet verzekeren op het werk aangezien wij gesloten zijn!! dus in de eerste week van augustus weet ik hierover meer te vertellen Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook