Ik moet een setje draagarmrubbers hebben voor achter.
Ik heb uitgebreid gezocht maar de leveranciers (buiten de Citroën dealer) hebben hun sites veranderd of ik kan niet meer zoeken op bovenstaande steekwoorden.
Waar kan ik zo goedkoop mogelijk aan deze (maar ook andere) citroën onderdelen komen?
websites? adressen? brezan?
Ik zoek uiteraard die oplossing die mij het minste kost! Als je dus ergens goedkoop eraan gekomen bent kun je dan ook aangeveen wat je betaald hebt en inclusief BTW, eventueel verzendkosten?
Alvast bedankt!
Jos van der Voort
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
Hoe 1 kort antwoord een vraag totaal kan beantwoorden!
Valt verder niets aan toe te voegen.
Dat dacht je maar:....
Welke moet ik dan hebben??
SET SILENTBLOK MET STEUN ZX 23,29
SILENTBLOK A DR.ARM ACHTER ZX 22,53
SILENTBLOK V DR.ARM LINKS A XS/PIC/ZX 66,94
SILENTBLOK VDR ARM ACHTER BE/XS/ZX 18,74
SILENTBLOK VDR.ARM VOOR BE/XS/ZX 8,80
Alle soorten maten en prijzen.
Jos van der Voort
Stuur gewoon een mailtje wat je nodig hebt, dan krijg je een mailtje terug met wat je nodig hebt en wat het kost
Dan kun je daarna bestellen als de prijs je bevalt.
beetje zelf wat uitzoeken kan geen kwaad, mailtje sturen dan krijg je binnen een paar dagen een nette persoonlijke bericht terug
C4 Catus 110 All Black
Ben inmiddels in contact met iddstechnique
Het is een beetje vaag maar heb net toch maar besteld.
Ik laat mijn ervaringen nog wel even weten.
Jos van der Voort
Vandaar dus mijn vraag!
Bovenstaand lijstje komt van hun website. Welke moet ik daar dan uit hebben?
Jos van der Voort
Als ik mijn achteras er toch onderuit heb heeft het dan ook zin om de voorste draagarmrubbers bij de achteras meteen te vervangen of zijn die zelden kapot.
Dit in verband met bestellen onderdelen?
Jos van der Voort
Mijn zwager kan mij niet hebben om de achteras onder mijn ZX te vervangen.
Is dat een straatklus? Is dat te doen?
Anders: weet iemand misschien een plek om te sleutelen in de regio Enschede Haaksbergen?
Jos van der Voort
kijk even op de site van zx-cruiser, daar stond volgens mij best een goede uitleg erover
C4 Catus 110 All Black
Ik heb al op de site van zx-cruiser gekeken en de uitleg daar is perfect. Alleen is bij mij volgens de experts alhier het draagarmlager naar de kl..te en moet ik een andere achteras. Die as heb ik al van een forummer (dank!) alleen moet-ie er nog onder. Dan neem ik meteen de silent blocks mee.
Mijn zwager zou mij misschien kunnen helpen maar mag zaterdags niet meer in de garage van zijn baas.
Dus moet ik het zelf doen. Mijn zoon helpt mij wij zijn dus met zijn tweeen. Als hulpmiddelen hebben wij vier assteunen en twee tweetons hydraulische cricks.
Redden we het daarmee en is het te doen voor twee leken die de onderkant van de auto voor het eerst zien?
Jos van der Voort
Ik heb al op de site van zx-cruiser gekeken en de uitleg daar is perfect. Alleen is bij mij volgens de experts alhier het draagarmlager naar de kl..te en moet ik een andere achteras. Die as heb ik al van een forummer (dank!) alleen moet-ie er nog onder. Dan neem ik meteen de silent blocks mee.
Mijn zwager zou mij misschien kunnen helpen maar mag zaterdags niet meer in de garage van zijn baas.
Dus moet ik het zelf doen. Mijn zoon helpt mij wij zijn dus met zijn tweeen. Als hulpmiddelen hebben wij vier assteunen en twee tweetons hydraulische cricks.
Redden we het daarmee en is het te doen voor twee leken die de onderkant van de auto voor het eerst zien?
Jos van der Voort
cb005978 schreef:Dat dacht je maar:....
Welke moet ik dan hebben??
SET SILENTBLOK MET STEUN ZX 23,29
SILENTBLOK V DR.ARM LINKS A XS/PIC/ZX 66,94
SILENTBLOK VDR ARM ACHTER BE/XS/ZX 18,74
SILENTBLOK VDR.ARM VOOR BE/XS/ZX 8,80Alle soorten maten en prijzen.
Om hier even op terug te komen, ik neem aan dat je deze moet hebben:
Ik vervang ze zowel links als rechts.
Bij de dealer kost het 50,73 ofzo excl. btw de 2. Scheelt dus wel een stuk!
Ik heb ze net besteld bij iddstechnique:
L.s.,
281850 18,90 per stukPrijs inkl. BTW. Verzendkosten 10,-
Met vriendelijke groet,
Monique Willems/Wim Dorsman
Technique Digital…PSA Cars & PSA Parts & Beta Tools
gsm +31(0)653-191 020
http://www.iddstechnique.nl
Jos van der Voort
Die moet ik dus ook hebben?
Bedankt voor je info, dat bestelt wat makkelijker