4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

ieksEmmu’s deuxieme XM II
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 20 juni 2006 12:44 AM
  [ # 46 ]

Hmmmm, ik lees over wat prangende vragen van de lezers heen…  Razz

schade, tsja, schadevrij is ie niet, tis goed hersteld, rechter deur glanst iets anders vanuit de auto via de buitenspiegel, voor en achterbumper zijn opnieuw gespoten. maar ja, alle stempels staan in het onderhoudsboekje, ik heb diverse facturen (vorige eigena(a)r(esse) had n modezaak, als weduwe vond ze de wagen te groot, heeft trouwens dezelfde voornaam als mn ex[goed of slecht teken? Wink]).

Ach, je hoopt altijd maar dat je een goeie aankoop hebt gedaan…

t zit wel heerlijk Cool

wat dan wel weer tegenvalt is dat er ook skai is gebruikt, achterkant en zijkant van de stoelen, het zakje is dan weer wel van leer, toch jammer…
verder viel me op dat je het frame voelt in de zijkussens bij het in en uitstappen, bij serie I zit er alleen schuimrubber in, waarschijnlijk wel betere zijdelingse steun wanneer je flink door de bocht gaat, maar het stof slijt wel harder van het in en uitstappen…

(vandaag, op mn werk, kwam de onderdirecteur nog langs om te vertellen dat het niet slecht gaat met t bedrijf, en dat er ook géén reorganisatie in de planning zit… jaja, leuk vakgebied, de uitgeverswereld… mocht mn contract nou niet verlengd worden, heb ik toch een probleempje, dan weten jullie meteen mijn vraagprijs…  Wink  Rolling Eyes  Confused  Cool

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 20 juni 2006 12:50 AM
  [ # 47 ]
ieksEmmu schreef:

verder viel me op dat je het frame voelt in de zijkussens bij het in en uitstappen, bij serie I zit er alleen schuimrubber in, waarschijnlijk wel betere zijdelingse steun wanneer je flink door de bocht gaat, maar het stof slijt wel harder van het in en uitstappen…

Dit is ws toe te schrijven aan de zij-airbags… Als ik het me goed herinner heeft de type 1 ze niet en deze xm wel. Die zij-airbags voel je in mijn xsara iig goed zitten in de stoel. Aan de deurzijde wel en aan de middenconsole zijde is het gewoon helemaal schuimrubber wat je voelt…

Verder, door weinig forumbezoek laatste tijd, gefeliciteerd met je aankoop!! Zeer mooie xm! Een zilveren xm v6 van een van de laatste bouwjaren is altijd al een droom van mij geweest…
Echt een heel mooie bak, vooral op de eerste foto’s die je postte!

Xsara_Coupe

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 20 juni 2006 02:29 AM
  [ # 48 ]
Xsara_Coupe schreef:
ieksEmmu schreef:

Dit is ws toe te schrijven aan de zij-airbags… Als ik het me goed herinner heeft de type 1 ze niet en deze xm wel. Die zij-airbags voel je in mijn xsara iig goed zitten in de stoel. Aan de deurzijde wel en aan de middenconsole zijde is het gewoon helemaal schuimrubber wat je voelt…

Verder, door weinig forumbezoek laatste tijd, gefeliciteerd met je aankoop!! Zeer mooie xm! Een zilveren xm v6 van een van de laatste bouwjaren is altijd al een droom van mij geweest…

Xsara_Coupe

Dankje, het weer zat ook erg mee voor de foto’s.

dus zitten die dingen in de zijrugleuning?!  vandaar dat skai ipv leder op die plek…

Profiel  

rb
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1162

Gepost: 20 juni 2006 03:38 PM
  [ # 49 ]
ieksEmmu schreef:
Xsara_Coupe schreef:
ieksEmmu schreef:

Xsara_Coupe

Dankje, het weer zat ook erg mee voor de foto’s.

dus zitten die dingen in de zijrugleuning?!  vandaar dat skai ipv leder op die plek…

Dat skai zit er bij veel meer auto’s af fabriek op de plekken waar je geen contact met de stoel hebt, side-airbag of niet. Alleen bij auto’s die achteraf van leer zijn voorzien wil weleens álles met leer bekleed zijn.

Bij de Xanten met leer heb je dat ook, de exemplaren die hier voor de deur staan (1x met side-airbags, 1x zonder) zijn daarin precies hetzelfde afgewerkt.

Overigens : hele strakke wagen Very Happy. Ze krijgen bij Civer handigheid met V6 ES9’s..

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 20 juni 2006 06:42 PM
  [ # 50 ]
rb schreef:

Ze krijgen bij Civer handigheid met V6 ES9’s..

ik heb net ff naar ze gemaild met de vraag wat een 120.000 km beurt ongeveer kost… kan ik vast gaan sparen…  Wink

Profiel  

rb
> 1100 berichten

Gepost: 20 juni 2006 06:48 PM
  [ # 51 ]

Oei, distributieriem e.o…

Gokje: als het binnen de 4 cijfers voor de komma blijft is dat mooi.

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 21 juni 2006 11:07 AM
  [ # 52 ]
ieksEmmu schreef:
rb schreef:

ik heb net ff naar ze gemaild met de vraag wat een 120.000 km beurt ongeveer kost… kan ik vast gaan sparen…  Wink

Kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft ‘ie die beurt net gehad en heb je nog 120.000 km of 5 jaar te gaan…...........

Zou zonde zijn

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 21 juni 2006 12:59 PM
  [ # 53 ]
Willem schreef:
ieksEmmu schreef:
rb schreef:

Kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft ‘ie die beurt net gehad en heb je nog 120.000 km of 5 jaar te gaan…...........

Zou zonde zijn

Jaco heeft de distributie + bougies + nieuwe bolletjes bij ca. 112 kkm gedaan , moet nog ff aan m vragen of ie nog meer gedaan heeft, olie verversing zou bij 107 kkm gedaan moeten worden volgens t dashboardkaartje van 2 garages terug. Ik weet niet wat bij 120 kkm gedaan wordt, misschien wat filters en bakolieniveau… Ben een beetje aan t inventariseren wat nodig is en wat niet.

(kan mn centen hard gebruiken, kreeg gister telefoon dat bij mn Ducati-stukgatie een stukje naaldlager is gevonden en dat ze mn blok nu moeten splitsen…  Sad  )

bij de weg, rechter buitenspiegel heeft die een aparte zekering? servomotortjes zitten in de spiegel? of zal ik eerst het keuzeschakelaartje naast de versnellingspook eens schoonmaken?

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 21 juni 2006 03:04 PM
  [ # 54 ]
ieksEmmu schreef:

bij de weg, rechter buitenspiegel heeft die een aparte zekering?

Nein

ieksEmmu schreef:

servomotortjes zitten in de spiegel?

Ja

ieksEmmu schreef:

of zal ik eerst het keuzeschakelaartje naast de versnellingspook eens schoonmaken?

Goed begin, bij mij is dat schakelaartje ook brak, links en rechts hebben er af en toe geen zin in

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 21 juni 2006 04:48 PM
  [ # 55 ]

dikke problemen met die 906, de mijne had verleden jaar ook een lager stuk, tesamen met de achterveer revisie heb ik 1500€ betaald

als je moet beslissen wat ze allemaal mogen doen, een set zuigerveren kost bijna net zoveel als een complete set met cilinders en zuigers erbij, het is maar dat je het weet Idea

bougie kabels zijn niet meer te bestellen maar die van een ST2 hebben dezelfde weestand

hopelijk valt het mee want besparen op de XM zou ik precies niet doen

en euh ik heb hier nog een 906 staan die voor 2350 van eigenaar verandert Rolling Eyes

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

rb
> 1100 berichten

Gepost: 21 juni 2006 04:49 PM
  [ # 56 ]
paso schreef:

dikke problemen met die 906, de mijne had verleden jaar ook een lager stuk, tesamen met de achterveer revisie heb ik 1500€ betaald

als je moet beslissen wat ze allemaal mogen doen, een set zuigerveren kost bijna net zoveel als een complete set met cilinders en zuigers erbij, het is maar dat je het weet Idea

bougie kabels zijn niet meer te bestellen maar die van een ST2 hebben dezelfde weestand

en euh ik heb hier nog een 906 staan die voor 2350 van eigenaar verandert Rolling Eyes

Confused:

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 21 juni 2006 04:53 PM
  [ # 57 ]
rb schreef:
paso schreef:

Confused:

kreeg gister telefoon dat bij mn Ducati-stukgatie een stukje naaldlager is gevonden en dat ze mn blok nu moeten splitsen…

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 21 juni 2006 05:00 PM
  [ # 58 ]

Tsja, ik kan het niet ontkennen, ,maar deze haaglander heeft wel een ontiegelijke mooie XM Cool

Zal ik 1 ding met jullie afspreken? Dat na de AX voor mij ook een XM komt? Very Happy

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

paso
> 9000 berichten

Gepost: 21 juni 2006 05:05 PM
  [ # 59 ]
Simpele Ziel schreef:

Tsja, ik kan het niet ontkennen, ,maar deze haaglander heeft wel een ontiegelijke mooie XM Cool

Zal ik 1 ding met jullie afspreken? Dat na de AX voor mij ook een XM komt? Very Happy

als je zo een exemplaar ziet is het niet moeilijk, ik heb de XM ook altijd een klasse bak gevonden, een de verleiding is er dan ook om er eentje te kopen Rolling Eyes

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 21 juni 2006 05:38 PM
  [ # 60 ]

Tijdens de zoektocht naar een leuke diesel zijn we ook verschillende Exclusive’s tegen gekomen, en van sommige ga je echt kwijlen hoor Laughing

Maargoed,  ook een knappe T1 vind ik wel wat hebben, zeker met die oude lichtmetalo’s en gele koplampjes, alsof ze net uit een film komen rijden Cool

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook