5 van de 19
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

de Progress…hij is af, en gaat weg:)
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 21 juni 2006 08:39 PM
  [ # 61 ]

ziet er goed uit Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 21 juni 2006 10:05 PM
  [ # 62 ]

Hey Marc,

1 mistlamp heb ik voor je ligen, die mag je zo van me hebben, dan hoef je er nog maar 1 bij te zoeken, en zou het niet iets zijn om je huidige bumpers in die kleur te spuiten, en natuurlijk de spoilert, maar dat was je al van plan, dan zal het denk ik heel erg meevallen met het kleurverschil

en anders plak je de rest van de auto voor de komende 16 jaar af Mr. Green

maar lamaar weten of je de mistlamp hebben wilt, ga binnenkort ook ff op bezoek bij deur63 in hoensbroek, dus dan zijn we weer in de buurt he Smile

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 21 juni 2006 11:09 PM
  [ # 63 ]
Mechuccio schreef:

en zou het niet iets zijn om je huidige bumpers in die kleur te spuiten, en natuurlijk de spoilert, maar dat was je al van plan, dan zal het denk ik heel erg meevallen met het kleurverschil

is idd een goed idee hoor Wink
ziet er erg strak uit..

gewoon stips verwijderen (later komen deze er weer in)
- schoonmaken
- schuren
- kunstof primer
- (voor gladde bumpers—> spuitplamuur , bussen vol (wel tussendoor licht schuren))
- kleur
Kan je meteen je bumperlip in kleur meespuiten Wink
eventueel tussen bumper en lip overschilderbare kit voor naadloos effect Cool

en zoiets als resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JIQ3A7CM
(alleen dan met strips)

ps ik had de gril zwart gemaakt voor meer agressie

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 22 juni 2006 12:55 PM
  [ # 64 ]
Mechuccio schreef:

Hey Marc,

Is ook een optie…...NOT Mr. Green
Mot er nog eens over brainstormen. Tonie, bedankt voor het aanbod, maar ik ga eens proberen een hele bumper te vinden, dus blijf met dat rode monster bij me uit de buurt heheh…....

Mocht je binnenkort naar MarK gaan, ik wil best effe mee Wink

Kan ik misschien de RX effe meenemen, die wilde hij toch al graag zien.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 22 juni 2006 02:09 PM
  [ # 65 ]
marx-7 schreef:
Mechuccio schreef:

Hey Marc,

Is ook een optie…...NOT Mr. Green
Mot er nog eens over brainstormen. Tonie, bedankt voor het aanbod, maar ik ga eens proberen een hele bumper te vinden, dus blijf met dat rode monster bij me uit de buurt heheh…....

Mocht je binnenkort naar MarK gaan, ik wil best effe mee Wink

Kan ik misschien de RX effe meenemen, die wilde hij toch al graag zien.

minimeet!  Razz

dan hoor je dat nog wel, wordt denk ik volgende week, moet erst ff in belgië alles ophalen, want ik laat overal zo’n mooie groene vlek achter nu Razz maar dat fixen we dit weekend Smile

enne….. mijn bumpers zitten zooooo vast he Very Happy

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 23 juli 2006 03:23 PM
  [ # 66 ]

Mijn topic maar eens opgediept uit de krochten van dit forum Wink

Vandaag verder gegaan met het verbouwen van de tellerunit. Ik had via via een unit op de kop getikt en daar de felbegeerde metertjes uit gehaald. Allereerst begint dan weer het grote slopen van je dashboard Shocked
Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat dat ook geen ene jota meer voorsteld als je het al eens een paar keer gedaan hebt dus een goede 20 min verder:

Daarna met je tellers onder je arm naar binnen, kop koffie en een sigaret bij de hand en op je gemak eens beginnen met schroeven en pielen. Voorzichtigheid geboden, is jammer als er krasjes zichtbaar blijven.

Daarna weer in elkaar zetten, niet te vast aandraaien anders beschadig je de printplaat aan de achterkant.

Tevens een goede gelegenheid om te controleren of alle lampjes werken. Zou jammer zijn als je alleen daarvoor weer alles los moet halen.

Even wachten tot mijn broer terug is van vakantie en dan gaan we het gedeelte onder de motorkap aansluiten. Dat doe ik liever met 2 man. Ondertussen deze week even de benodigde sensoren halen. Ik wil alleen de olie en KVS meter gebruiken. Ik weet nu bijna zeker dat het een peugeot dash is omdat de verlichting wit is en bij de bx heb je groene verlichting, daar moet ik nog wat op vinden anders ziet het niet uit. Groene viltstift Confused:
Nadeel, het dash gedeelte zal nog 1 keer los moeten Confused

Trouwens een prima handleiding in het “sticky” gedeelte!

Deze week komen als het goed is ook de felbegeerde roostertjes aan zodat ik dat ook kan afmaken. Ook heb ik misschien een 16V voorbumper gevonden maar ben nog even aan het wachten op de foto’s of het wat is….er zit dus weer “progress..ie” in Mr. Green

Zo is ie nu nadat ik nog de uitlaat aangepakt heb:

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 23 juli 2006 03:58 PM
  [ # 67 ]

Heb je nou een jaeger dash uit elkaar gesloopt om in een veglia unit te zetten? Dat ziet er een beetje vreemd uit….

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 23 juli 2006 04:34 PM
  [ # 68 ]

Vind sowieso de dash’s van Peugeot mooier, dus het is een vooruitgang Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 23 juli 2006 04:40 PM
  [ # 69 ]

Vind sowieso de dash’s van Peugeot mooier, dus het is een vooruitgang

Dan moet je er een compleet peugeot klokkenspel in zetten, niet alleen 2 kleine stukjes…. dan heb je namelijk ook dat alles oranje verlicht wordt

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 23 juli 2006 05:28 PM
  [ # 70 ]
Harm schreef:

Vind sowieso de dash’s van Peugeot mooier, dus het is een vooruitgang

Dan moet je er een compleet peugeot klokkenspel in zetten, niet alleen 2 kleine stukjes…. dan heb je namelijk ook dat alles oranje verlicht wordt

Harm, het zijn beiden Veglia’s. ‘n Jeager bestaat uit 1 geheel als ik me niet vergis.

Ik weet wat je bedoeld en het is niet perfect maar achter het klokkenspel van de bx zat een extra blokje wat het peugeot gedeelte niet heeft. Het nadeel is dat het peugeotgedeelte ‘n iets andere structuur heeft dan de bx-dash, dat is wat je ziet. Ook kwam de km stand bij lange na niet overeen (50k extra) en de goede stand vond ik wel belangrijk. Ik heb ook niet geprobeerd de stand terug te draaien. Maar achter het stuur valt het bijna niet op behalve dan de kleur van de verlichting. Maar daar vind ik ook wel iets op.
Zoals gezegd moet het toch ‘n keer uit elkaar om alles aan te sluiten.

en bovenal, het hoeft van mij niet zo perfect als het maar werkt Wink

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 26 juli 2006 11:37 PM
  [ # 71 ]

Komende zaterdag ga ik verder met de bix. Ga het dashboard toch maar aansluiten, heb de beschrijving aandachtig doorgelezen, de sensors reeds klaar liggen en zo moeilijk lijkt het me niet.

Als ik daar toch met kvs aan het stoeien ben wil ik eigenlijk ook de hele handel verversen en de radiator eens schoon maken.

Kan dit gewoon met de tuinslang erin en eens flink doorspoelen? want ik heb het idee dat ie vrij snel zijn ventilator in de strijd gooit. Zal dat ook wel komen door dit ongewoon warm weer waar ik langzaam de sch..t van krijg. Misschien ook verstandig er maar gelijk een nieuw termostaatje in te gooien?

By the way, net via het forum morettes gekocht met gele lampen Mr. Green

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 27 juli 2006 10:39 PM
  [ # 72 ]
Abyssion schreef:

Haha ik heb nu ook morette’s Razz

Zijn wij met dezelfde dingen bezig? Je was toch ook aan het zoeken naar een 16V set meen ik?

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 29 juli 2006 08:39 PM
  [ # 73 ]

Vandaag de oliesensor aangesloten, nog niet helemaal naar tevredenheid helaas. Kon geen gaatje vinden om het kabeltje doorheen te leiden en loopt nu buitenom via het spatbord. Weet iemand een plekkie dit kabeltje door het schutbord te frunniken?

Verder de roostertjes gespoten en geplaatst:

na het weekend komen de dubbele koplampen…..klusje voor de volgende zaterdag en dan wordt ook de achterspoiler opnieuw gespoten, was ook niet naar de volle tevredenheid Wink

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 29 juli 2006 09:04 PM
  [ # 74 ]

ziet er goed uit Wink  zal proberen de lampen maandagmorgen te versturen

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 29 juli 2006 09:12 PM
  [ # 75 ]

Wat steken die bumpers nu af tegen de rest he?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

5 van de 19
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook