ops: Ik heb mijn C4 sinds December 2005 en nu is de Cd speler al stuk de cd die erin zat komt er niet meer uit en ineens hielt hij er mee op hebben meer mensen hier last van?? of gehad??? ga morgen naar de dealer ze hebben per telefoon aangegeven dat het zou kunnen komen doordat er een gebrande cd in zat en geen orgineel? [leek mij een wat wazige opmerking en volgens mij maakt het niet uit]
gr Bianca
wat voor radio is het met mp3 als dit zo is maakt het toch niet uit dat het een gebrande cd is
Totaal aantal Berichten: 194
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Had je toevallig niet een zelfgebrande cd met een geplakt label erop ?
Die willen nog wel eens loslaten, en dan blijft de cd vastzitten in de speler.
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
ik heb alleen maar kopieen in die radio zitten
Re: Cd speler al kapot
biandre schreef:ops: Ik heb mijn C4 sinds December 2005 en nu is de Cd speler al stuk de cd die erin zat komt er niet meer uit en ineens hielt hij er mee op hebben meer mensen hier last van?? of gehad??? ga morgen naar de dealer ze hebben per telefoon aangegeven dat het zou kunnen komen doordat er een gebrande cd in zat en geen orgineel? [leek mij een wat wazige opmerking en volgens mij maakt het niet uit]
gr Bianca
Idd met zelfgeplakte labels zoasl door iemand anders aangegeven zou het idd mis kunnen gaan, maar voor de rest is het gewoon onzin. Juist in de auto gebruik ik geen originele CD’s omdat de kans op krassen groter is en stel dat er wordt ingebroken dan heb ik liever niet (dure) originele CD’s in de auto liggen.