En ze kunnen niks vinden… Dat schiet dus niet echt op…
Dan zou ik snel om een second opinion gaan bij iemand die er wel tijd voor en verstand van heeft.
Emiel
Hij stijgt dus op, zakt in en gaat daarna weer naar de juiste rijhoogte
Vastgerotte hoogteregelaar aan de voorkant?
Rij eens langs chyparse, die hebben er genoeg ervaring met dat soort dingen!
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Waarom ga je niet terug naar Chyparse?
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
dat zeg ik…
IK zit zelf te denken dat het de hoogteregelaar is, verder veert hij gewoon perfect namelijk. Zal zo’n spoelmiddel misschien een idee zijn? Kan nooit kwaad denk ik. Want de hoogteregelaar vervangen is ook weer een hele klus denk ik. Ik kan inderdaad eens langs chyparse rijden..als ik in de buurt ben.
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Hoogteregelaar vervangen is het werk ook niet, alleen de achterste is lastig te bereiken vanwege het hitteschild en reserve wiel
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Dat is toch dat ding met al die leidingen erop? Op de vooras?
Nit zo moeilijk
Henkhme schreef:IK zit zelf te denken dat het de hoogteregelaar is, verder veert hij gewoon perfect namelijk. Zal zo’n spoelmiddel misschien een idee zijn? Kan nooit kwaad denk ik. Want de hoogteregelaar vervangen is ook weer een hele klus denk ik. Ik kan inderdaad eens langs chyparse rijden..als ik in de buurt ben.
Op een brug of smeerput kan het zelf in een half uurtje (Voor). De eerste keer had ik drie keer zo lang noodig.
Groet en succes, Joahnnes
Dat valt wel weer mee dan. Wat kost zo’n dingetje ongeveer?
Meevalertje
Henkhme schreef:Dat valt wel weer mee dan. Wat kost zo’n dingetje ongeveer?
In nederland heb je zeeker andere prijzen dan in Oostenrijk. Hier tussen 140 en 190 €. Maar ik haal ze uit elkaar, schoonmaaken en weer erin. Belangrjk is dan een schoone werkplek, spuitbus remeiniger, en het haakje waar het plastiek tussenstuk eraan zit weer precies in de juiste positie te brengen. Bij de montage eerst de leidingen aanbrengen en pas daarna vastzetten.
Groet, Johannes
Kan ik eens gaan proberen..bedankt!
Ik denk dat het stuurhuis versleten is en dat dat de oorzaak is van het veerprobleem. Hij doet het alleen bij het wegrijden als ik het stuur draai. Verder voel ik in het stuur dat er ergens speling zit tijdens het rijden.De ophanging is verder spelingsvrij. En het viel me op dat er tijdens het draaien van het stuur af en toe meer weerstand is.
Wat denken jullie? Zou dit kunnen? De kmstand is 290.000
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Lijkt me sterk omdat het stuurhuis direct door de LHM-pomp wordt gevoed en geen verbinding heeft met de vering….
Jouw auto heeft de 6+2 pomp, met 3 leidingen eraan…..Probeer de spoelolie eens
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Herken het probleem. Nadat ik vorig jaar mijn electroklep (bij het niet dragende deel van de 2 dwarsbalkverbindingen) zelf had vermoord is er een andere electroklep (eentje voor de achterste) op gekomen. Nu zakt de achterkant in als de auto stil staat en de kofferbak geopend en gesloten worden. Tevens zakt de wagen even in nadat ze na het starten op druk is gekomen. Valt mee te leven (ben 10.000km verder met de “verkeerde electroklep” en 22.000 km verder sinds het per ongeluk vermoorden).
Een nieuwe electroklep is € 220 ex btw en was niet voorradig in Nederland, noch in Parijs.
Zweven is leven