Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Vandaag mijn 2.5td exclusive opgehaald.
Moest wel even wennen, ca. 2 jaar niet meer met het handje geschakeld. Daarnaast heeft een V6 toch wel wat meer vermogen, maar qua koppel komt de 25td goed mee !
In de basis is de auto prima naar mijn wens, alleen zijn er ondanks het feit dat het een “perfecte” xm zou moeten zijn, een paar kleine dingetjes:
De spiegel aan de bestuurderszijde is niet te verstellen. Ik vermoed een vieze schakelaar. Of hebben mensen nog andere ideeen ?
De cruisecontrol werkt niet. Remlichtschakelaar ?
Het klepje van de asbak blijft niet dichtzitten. Hoe is zoiets te fixen ?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
Domme vragen bestaan niet.
xm probleempjes
cruise control. werkt de ABS schakelaar wel?
Hoe kom ik daar achter ?
Geen foutmeldingen.
Heb de spiegelschakelaar schoongemaakt en een nieuw knopje gehaald bij de dealer.
De dealer gaf overigens aan dat ik me moest afvragen of vervangen van de schakelaar niet handiger was. Gezien de prijs (ik meen 59 euro ex btw) ga ik dat maar doen. En ik hoop dat e.e.a. dan opgelost is !
Voor de rest: heerlijke auto, moet alleen nog wel even afkicken van de sprintjes van de V6.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
plaatje aar het knopje achter zit gewoon met schroevendraaier opwippen en ik kan bij dat keuzeschakelaartje?
zit het nokje op het knopje van de asbak er nog wel? die zorgt er toch voor dat ie dicht blijft?
het nokje van het asbakklepje was idd kadduk. Even een nieuw knopje gehaald en voila.
Daarnaast heb ik inderdaad het klepje omhoog gewipt, de schakelaar losgemaakt, schoongemaakt en weer teruggeplaatst. Gevolg: Een prima werkende spiegelschakelaar.
Alleen die stomme cruise control nog…