Cooper schreef:Hoi Thijs,
ik heb vorige week dinsdag een mailtje gestuurd naar ‘technische-commissie@bxclub.nl’ maar nog geen reactie ontvangen? Werkt de emailbox wel goed? Kun je anders contact met me opnemen op:
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)?Merci,
Jorik
Ik heb geen mail gezien in de technische commissie mailbox. :S
Vreemd! :S Stuur em anders ff naar Thijs (via PB of naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken))
Ik heb hem wel gelezen, ik krijg op een of andere manier ALLE mail binnen voor de BX-club, ik dacht dat Thijs m wel zou lezen…
iig succes
Emiel
BX19trs schreef:Ik heb hem wel gelezen, ik krijg op een of andere manier ALLE mail binnen voor de BX-club, ik dacht dat Thijs m wel zou lezen…
iig succes
Emiel
Goed, en dat is ook weer opgelost. Nu zou ik Jorik wel aanraden zijn mail opnieuw te sturen.
Marten heeft me even geholpen… nu krijgt iedereen weer mail…. ops:
Emiel
Ik heb thijs en de commissie nog een mailtje gestuurd…
Gr.
Jorik
Nog steeds geen reactie, ondanks het 2e mailtje. Is Thijs op vakantie? Of leest hij de mail niet zo vaak? Ander misschien iemand anders op het Forum met zo’n warmtewisselaar over?
Gr.
Jorik
Cooper schreef:Nog steeds geen reactie, ondanks het 2e mailtje. Is Thijs op vakantie? Of leest hij de mail niet zo vaak? Ander misschien iemand anders op het Forum met zo’n warmtewisselaar over?
Gr.
Jorik
Bel em even. Zijn nummer staat op de laatste En Avant.