1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

promoten forum
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 november 2003 01:06 PM

zoals jullie gezien hebben heb ik een mail verstuurd aan alle gebruikers.

Beste Citroën forum gebruikers,

Inmiddels zijn we nu een paar maanden bezig met het forum.
Op zich gaat het best goed met inmiddels 123 gebruikersmaar hoe meer leden hoe leuker het forum word.
Dus zoeken we naar manieren om ons forum verder te promoten.
Wie heeft er goede ideeën om dit bij een groter publiek onder de aandacht te brengen
Ik hoop dat jullie ondertussen je vrienden en bekenden ook wijzen op dit forum en b.vzo af en toe de link laten vallen op andere Citroën gerelateerde forums.

Erik Wijngaarden
.citroen-forum.nl 

de eerste reactie is inmiddels binnen:

Hallo Eric.

Een voorstel,stel op het Forum,na kosten informatie,wie er tegen de
kosten
interesse hebben om een raamsticker aan de binnenzijde met
.citroen-forum,nl
maar dan wel rood
-wit.wil kopen.
Gerard Maas

lijkt me op zich een aardig idee, maar ik denk dat de kosten best pittig zijn, en ik heb niet zo’n zin om dit te gaan voorschieten. ik betaal het hosten van het forum al ( 140 euro per jaar ) en dat vind ik voorlopig zat.
daarbij komt dat ik zelf geen stickers op mijn auto wil, maar dat is persoonlijk.

wat ik zelf al een tijdje wilde doen is een soort flyer maken die iedereen zelf kan downloaden en afdrukken. die flyer kan men dan uitdelen op meetings en bij de plaatselijke dealer neerleggen. en als je echt actief wil zijn ga je naar het plaatstelijke winkelcentrum en druk je er bij elke citroen een achter de ruitenwisser. Laughing

is er iemand die een simpel ontwerp kan/wil maken op een gangbaar formaat zoals .doc of .pdf?
wat moet erop staan?
het forum logo, het adres en verder een korte omschrijving van wat we doen/zijn/uitdragen bla bla bla…...
het handigste is het om dit op a4 formaat te doen in zwart-wit omdat iedereen dit zelf kan printen. alhoewel ik zelf a5 wel mooier vind.
wellicht 2 ontwerpen 1 op a4 en 1 op a5 zodat men zelf kan kiezen…
wie o wie?

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 07 november 2003 02:40 PM
  [ # 1 ]

Ik heb niets gekregen hoor ... Niet zo’n oproep iig.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 301

Gepost: 09 november 2003 09:37 PM
  [ # 2 ]

Re: promoten forum

erik wijngaarden schreef:

interesse hebben om een raamsticker aan de binnenzijde met
http://www.Citroën-forum,nl
maar dan wel rood-wit.wil kopen.
Gerard Maas…

daarbij komt dat ik zelf geen stickers op mijn auto wil, maar dat is persoonlijk.

Ik ook niet Erik. Dus bij deze;

[herhaling mode on]OP MIJN XANTIA GEEN STICKERS!!![herhaling mode off]

Michaël,

Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km,  http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 10 november 2003 08:03 PM
  [ # 3 ]

Laat ik het zo zeggen: mijn haar hangt nu in ieder geval niet meer voor mijn ogen ...

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- ID/DS D-Super
Gepost: 10 november 2003 10:09 PM
  [ # 4 ]

okee, ik heb zelf toch even wat tijd gevonden om een reclame folder te maken.

DOWNLOAD DE RECLAMEFOLDER HIER!

Laat me weten wat jullie er van vinden.  Cool

Profiel  

rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2516

Gepost: 11 november 2003 01:04 PM
  [ # 5 ]

ik wil niet vervelend doen, maar kan je de flyer als RTF-saven (Rich Text Format), die krijg ik wel open met mijn wordpad…

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 11 november 2003 05:02 PM
  [ # 6 ]

kan hem wel opslaan als rtf, maar dan gaat ie er heel anders uitzien.
ik zal kijken of ik er anders een pdf (adobe reader) van maken kan

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 11 november 2003 05:11 PM
  [ # 7 ]

DOWNLOAD DE RECLAMEFOLDER HIER!   doc formaat

DOWNLOAD DE RECLAMEFOLDER HIER!   pdf formaat

dit keer in pdf formaat.
jammer is op dit moment alleen even dat er een 2de pagina met reclame bij zit omdat ik een gratis proggie gebruikt heb, maar als je afrukt, kun je ervoor kiezen alleen pag. 1 af te drukken. ik zal nog even doorzoeken naar een proggie dat pdf files maakt zonder die reclame.

Profiel  

Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 november 2003 05:28 PM
  [ # 8 ]

Op zich ziet het er netjes uit. Alleen behoort een flyer niet teveel tekst te bevatten. (Mensen heb niet altijd zin om een heel verhaal te lezen en het gaat om nieuwsgier te wekken) De uitleg over hoe lid te worden zou ik beknopter doen en verwijzen naar de website. Daar moet je de uitleg dan misschien juist wat uitgebreider doen. Eigenlijk zou ik zelf ook even een voorbeeld willen maken, maar ik heb er nu echt geen tijd voor.

Michaël,

Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km,  http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,

Profiel  

rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 november 2003 05:52 PM
  [ # 9 ]

Misschien is het nét iets te groot,
het lijkt meer op een affiche dan op een 3-in-1-blad flyer

Profiel  

Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 november 2003 05:55 PM
  [ # 10 ]

Volgens mij ging het Erik ook om de tekst. Elders schreef hij al dat zijn voorkeur uit gaat na A5 formaat. En als ik het goed heb is dat kleiner dan A4.

Michaël,

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 11 november 2003 06:00 PM
  [ # 11 ]

klopt een a5 is een halve a4

maar het idee is dat elk lid zelf deze flyer kan afdrukken en niet iedereen kan a5 afdrukken, of we moeten er 2 op 1 a4 zetten die ze dan zelf doorsnijden.
ik denkdat we het zo simpel mogenlijk moeten houden als we mensen zo gek willen krijgen om zoiets als deze flyer te verspreiden.

wat beterft de tekst: dat onderste deel mag wat mij beterft ook wel weg, maar anders word zo’n a4 zo leeg.

je kan ( als je .doc dokumenten kunt inlezen ) vrij simpel het voorbeeld veranderen en naar me terug sturen.

Profiel  

rocco
> 2000 berichten

Gepost: 11 november 2003 06:01 PM
  [ # 12 ]

papierformaten zijn niet mijn sterkste kant…

Profiel  

Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 november 2003 06:02 PM
  [ # 13 ]
erik wijngaarden schreef:

klopt een a5 is een halve a4

maar het idee is dat elk lid zelf deze flyer kan afdrukken en niet iedereen kan a5 afdrukken, of we moeten er 2 op 1 a4 zetten die ze dan zelf doorsnijden.
ik denkdat we het zo simpel mogenlijk moeten houden als we mensen zo gek willen krijgen om zoiets als deze flyer te verspreiden.

wat beterft de tekst: dat onderste deel mag wat mij beterft ook wel weg, maar anders word zo’n a4 zo leeg.

je kan ( als je .doc dokumenten kunt inlezen ) vrij simpel het voorbeeld veranderen en naar me terug sturen.

Grote letters gebruiken Wink

Michaël,

Profiel  

Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 november 2003 06:36 PM
  [ # 14 ]

@ Erik;

Ik heb je een voorbeeld per email gestuurd. Kiek moar wa’j d’r met dut. Wink

Michaël,

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 11 november 2003 07:24 PM
  [ # 15 ]

waar heb je het heen gezonden dan?  ik heb nog nix Confused:

Profiel  

1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook