Beste forummers,
Ik ben autoloos en dus druk bezig met het orrienteren op een mogelijke “nieuwe” citroën voor mij.
Op marktplaats staat al verschrikkelijk lang een bx gti 16v. Mijn vraag is of iemand van jullie hier iets van weet, of hier iets over te zeggen. Misschien dat er al eens iemand bij de auto is wezen kijken ofzo?
Ik hoor graag van jullie.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
overdeze bx is redelijk veel gesproken op het bx forum blijkt niet zo goede wagen te zijn
mssl schreef:citroenc2 schreef:overdeze bx is redelijk veel gesproken op het bx forum blijkt niet zo goede wagen te zijn
Heb je misschien een url (link) van het desbetreffende topic?
Precies diezelfde mail heb ik idd gister ook gehad. Terwijl ik zo’n 4 weken terug al had gemaild.
En wat die rode betrefd, die vind ik eigenlijk wel flink duur hoor. Maar je weet wel waar je aan toe bent, hij geeft mankementen aan, maar dat zijn er eigenlijk ook nogal wat, kan prijzig worden.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
En op het bx sportief forum is duidelijk gesproken. Ik trek me terug.
Bedankt voor deze info!
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Jah klopt wel .. ik had te snel gekeken (had mijn post stiekem al aangepast) .. het is inderdaad een mk1, hij is van 88 dus het moet wel een mk1 zijn, heeft ook de mk1 velgen. Hij is dus verder gewoon uitgebouwd naar mk2.
Maarja zit veel werk aan, kost ook nog best wel veel en dan kan je hem ook nog niet eens naar huis rijden omdattie geschorst is.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Douwe schreef:Maarja zit veel werk aan, kost ook nog best wel veel en dan kan je hem ook nog niet eens naar huis rijden omdattie geschorst is.
Op het moment dat jij hem op naam zet, is hij ontschorst. Eenmaal thuis kan je hem vervolgens weer schorsen en de voorlopige dekking van de verzekering weer stop zetten.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Oh ja… ik heb de topictitel even aangepast. Het leek een beetje veel op een “kijk wat ik op MP heb gevonden-topic”.
patje74 schreef:Oh ja… ik heb de topictitel even aangepast. Het leek een beetje veel op een “kijk wat ik op MP heb gevonden-topic”.
Dat had ik inderdaad gelezen jah, Bedankt daarvoor!
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Voor die grijze ben ik dus sowieso al afgehaakt.
En die rode maakt denk ik ook geen kans. Mede ook omdattie helemaal uit limburg moet komen en ik in Friesland woon. Geen probleem om een auto van zo ver te halen, maar dan wel graag een goeie.
In principe is de aanschafprijs voor mij wel te doen, maarja dan moet hij nog naar friesland worden gehaald en opgeknapt worden en dan ben je snel weer en paar honderd euro verder. Ik denk sowieso dat deze meneer iets te hoog zit met zijn prijs.
* zx gaat btw eind van de week weg *
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Douwe schreef:Voor die grijze ben ik dus sowieso al afgehaakt.
En die rode maakt denk ik ook geen kans. Mede ook omdattie helemaal uit limburg moet komen en ik in Friesland woon. Geen probleem om een auto van zo ver te halen, maar dan wel graag een goeie.
In principe is de aanschafprijs voor mij wel te doen, maarja dan moet hij nog naar friesland worden gehaald en opgeknapt worden en dan ben je snel weer en paar honderd euro verder. Ik denk sowieso dat deze meneer iets te hoog zit met zijn prijs.
* zx gaat btw eind van de week weg *
Sjonge, moet je dan wel 16v gaan rijden? Als je zo’n ding hebt dan krijg je nog genoeg prijzige tegenvallers, zoveel is wel zeker….
Ich bin ein Breaker
inderdaad mssl, mensen die iets verkopen via internet maar vervolgens niet op e-mail reageren kan ik totaal niet tegen, dan erger ik me kappot.
En die bumper lijkt inderdaad ook niet helemaal goed vast te zitten. Verder vind ik 800 euro eigenlijk al te hoog.
En voor Karel: Een 16v rijden hoeft helemaal niet duurder te zijn dan een 8v hoor.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
karel schreef:Douwe schreef:Voor die grijze ben ik dus sowieso al afgehaakt.
En die rode maakt denk ik ook geen kans. Mede ook omdattie helemaal uit limburg moet komen en ik in Friesland woon. Geen probleem om een auto van zo ver te halen, maar dan wel graag een goeie.
In principe is de aanschafprijs voor mij wel te doen, maarja dan moet hij nog naar friesland worden gehaald en opgeknapt worden en dan ben je snel weer en paar honderd euro verder. Ik denk sowieso dat deze meneer iets te hoog zit met zijn prijs.
* zx gaat btw eind van de week weg *
Sjonge, moet je dan wel 16v gaan rijden? Als je zo’n ding hebt dan krijg je nog genoeg prijzige tegenvallers, zoveel is wel zeker….
die tegenvallers kan je zelf ook een hoop aan doen als je gewoon zijn onderhoud geeft
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Douwe schreef:inderdaad mssl, mensen die iets verkopen via internet maar vervolgens niet op e-mail reageren kan ik totaal niet tegen, dan erger ik me kappot.
En die bumper lijkt inderdaad ook niet helemaal goed vast te zitten. Verder vind ik 800 euro eigenlijk al te hoog.En voor Karel: Een 16v rijden hoeft helemaal niet duurder te zijn dan een 8v hoor.
Dream on…
Ich bin ein Breaker
onderdelen zijn misschien iets duurder. Maar een goeie 16v melkt je echt niet uit hoor. Auto heeft natuurlijk wat aandacht nodig, goed onderhouden scheelt een heel end.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
deze is in een betere staat lijkt mij:
was 2950E is nu al gezakt naar 2250E
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.