12 van de 39
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

wtr’s digit: straks een bijna nieuw blokkie
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 10 juni 2006 04:01 PM
  [ # 166 ]

First toch wat anders: roestplekjes behandeld en nieuwe dynamo in gezet.

(mooi hoor zo’n brandnieuwe dynamo)

Toen kwam ik voor de fan een tonnetje tegen met twee draden er aan, ik denk een of andere voeler. deze is opengebarsten en er komt een soort van witte stof uit. Nou vraag ik mij af wat dat is? iemand een idee?

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 11 juni 2006 05:27 AM
  [ # 167 ]
woutersmits schreef:

First toch wat anders: roestplekjes behandeld en nieuwe dynamo in gezet.
Toen kwam ik voor de fan een tonnetje tegen met twee draden er aan, ik denk een of andere voeler. deze is opengebarsten en er komt een soort van witte stof uit. Nou vraag ik mij af wat dat is? iemand een idee?

Dat is een hoogvermogens weerstand, voor de langzame stand van de fan. Ik heb eentje liggen. Mag je hebben.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 juni 2006 12:52 PM
  [ # 168 ]

that’s great Very Happy

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 juni 2006 01:59 PM
  [ # 169 ]

Very Happy gisteren reden we met vrienden bij ons door de straat, nader ik zo’n verkeersdrempel, gaat die vriend van ‘pas op, een drempel!!!’ ik rij gewoon door, heel soepel er over heen. hij viel zo ongeveer van zijn stoel (waar hij net ook al complimenten over had gegeven) van verbazing Laughing  ‘nou dat ik kan ik niet met mijn mitsubotsie’

—had hij toch maar een xm moeten kopen een jaar geleden—

Profiel  

Gepost: 11 juni 2006 02:03 PM
  [ # 170 ]
woutersmits schreef:

Very Happy gisteren reden we met vrienden bij ons door de straat, nader ik zo’n verkeersdrempel, gaat die vriend van ‘pas op, een drempel!!!’ ik rij gewoon door, heel soepel er over heen. hij viel zo ongeveer van zijn stoel (waar hij net ook al complimenten over had gegeven) van verbazing Laughing  ‘nou dat ik kan ik niet met mijn mitsubotsie’

Ken het gevoel, altijd lache Laughing

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 11 juni 2006 02:37 PM
  [ # 171 ]
Citroenbx schreef:
woutersmits schreef:

Ken het gevoel, altijd lache Laughing

Dat zal ze leren, die non-hydrauliek rijders! HP rulez.
Leuke avatar trouwens, onze Louis heeft trouwens aardig wat Citroëns in zijn films geshowd destijds.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 11 juni 2006 03:48 PM
  [ # 172 ]

Ik had het zelfs nog twee weken geleden, ik ben picasso gewend..daar kun je ongeveer met 40-50 over dat “ene” heuveltje bij ons in de buurt. Was toch wel benieuwd hoe de bx dat doet..ben er met 90 overheengegaan..5 meter voordat ik eroverheen ging dacht ik “die is toch best hoog Shocked “....Geen enkel probleem..hij zoefde erover..de bmw achter ons hapte stof gna!

Profiel  

Gepost: 11 juni 2006 04:39 PM
  [ # 173 ]
hogervp schreef:

Leuke avatar trouwens, onze Louis heeft trouwens aardig wat Citroëns in zijn films geshowd destijds.

Dankje, op de foto staat hij echt in volle glorie Wink
Heeft idd zeer goede film gemaakt, met zeer veel Citroen’s/Peugeots :peace

Ijs schreef:

Ik had het zelfs nog twee weken geleden, ik ben picasso gewend..daar kun je ongeveer met 40-50 over dat “ene” heuveltje bij ons in de buurt. Was toch wel benieuwd hoe de bx dat doet..ben er met 90 overheengegaan..5 meter voordat ik eroverheen ging dacht ik “die is toch best hoog Shocked “....Geen enkel probleem..hij zoefde erover..de bmw achter ons hapte stof gna!

Onze C8 neemt ze nog redelijk vlot vind ik, maar is idd niets tov de BX…

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 28 juni 2006 02:27 PM
  [ # 174 ]

volgende week ga ik met een vriend een weekje naar de ardeche, het classic car resort bezoeken.  
nu twijfel ik of we met de digit zullen gaan of met zijn 306. Het lijkt me heerlijk om met de bx te gaan, maar ik heb ook geen zin in trouble, niet dat ik dat echt verwacht, hij heeft net een grote beurt gehad en me ook al zo’n 4000 km eigenlijk zonder echte problemen verplaatst, maar toch. iig moet dan de rechtse remleidingkrul achter vervangen worden, gewoon voor de zekerheid.
Het is eigenlijk meer zoiets van: als we met de 306 gaan dan heb ik in ieder geval geen zorgen om mijn auto. Eigenlijk vind ik dat we met zijn 504 automaat moeten gaan, maar dat durft ie niet.

nou goed, we zien wel
verders nog wat fotoos, omdat ik de bx gisteren weer eens gepoetst heb.

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 28 juni 2006 05:07 PM
  [ # 175 ]

Hmmm, ook de 306 kan kapot gaan..

Heb vaak hetzelfde probleem, de RX of de BX Confused:

RX…..snel maar duur en als ie kapot gaat kan ik echt gaan sparen….

BX…..goedkoop, maar dat was ie ook in aanschaf en het blijven oude auto’s Wink

Is denk ik een kwestie van vertrouwen en een beetje durf hebben. Met de 306 ziet niemand je staan, dat is met de digit of die peugeot wel anders. En een beetje avontuur is ook nooit weg anders blijft het hier zo stil Mr. Green

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 28 juni 2006 05:46 PM
  [ # 176 ]

nou, of een bx opvalt vraag ik me af. Dat is in frankrijk toch nog een ouwe bak. vorig jaar zijn we met de ds gegaan (die staat op hun site bij het zwembad). Ik moet zeggen dat dat wel erg leuk was Very Happy , ook met die spanning of dat ie het wel blijft doen. Natuurlijk achteraf trots dat ie het is blijven doen Cool ! Als die auto nu niet met kapotte waterpomp stond en dringend een grote beurt nodig had zou ik, met deuken en al, weer met het groene monster gaan.
Ik zou zelf zo vertrekken met die 504, maar ja het is zijn auto….

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 28 juni 2006 06:17 PM
  [ # 177 ]

Ach ja, ik was in eerste instantie ook van plan met de bx naar frankrijk af te reizen dit jaar. Laatste maand voor de vakantie gingen achtereenvolgens de octopus lek, de kleine octopus lek, de injectie begon rot te doen en de carterpan begon te lekken….

Rolling Eyes

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 28 juni 2006 06:32 PM
  [ # 178 ]

ja, ik las je tegenslagen.. RIP betekent echt overleden? gesloopt?

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 28 juni 2006 06:50 PM
  [ # 179 ]

o-ja, dat zal wel. weer eens te snel gelezen Surprisedops:  maar dan staat zijn nieuwe xantia er nog niet op…

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 28 juni 2006 07:09 PM
  [ # 180 ]
mssl schreef:
woutersmits schreef:

ja, ik las je tegenslagen.. RIP betekent echt overleden? gesloopt?

Het gaat volgens mij om deze:
Citroen BX GTI 1.9 8v met Airco >dagelijks vervoer<

Die wordt nu gefixt door alycone (als ik het goed schrijf) Wink

Klopt, die andere is reeds gesloopt.
Deze wordt gefixt en weer doorverkocht.

tevens de xantia even erbij gezet

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

12 van de 39
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »