XBXG schreef:
En deze is op weg naar de sloop, zo lijkt het…
Hou hem tegen, ik wil die lampen
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
gisterochtend een rode met spoiler en gele lampen op de A15 of A2, dat weet ik niet meer… iig geval richting den bosch/ nijmegen
XBXG schreef:Rob GT schreef:Vandaag gespot:
Witte type 1, LR-..-.. dacht ik. Had van die 3e zijruitjes in de c stijl. Dus zal dan wel een luxer model zijn?
Stond geparkeerd bij station Diemen-Zuid.
Dat is de uitleenauto van Citroën Ordas in Diemen; een BX 19 GT uit 1984.
Foto 1
Foto 2PS: Deze GT heeft reeds 285.000 km op de klok staan
Jaaah, dat was ‘em! Zag er idd niet heel erg fris uit nee…
Zwarte bumpers toevallig? Ownee, Sofie staat inmiddels bij ReNard had ik begrepen..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Simpele Ziel schreef:Zwarte bumpers toevallig? Ownee, Sofie staat inmiddels bij ReNard had ik begrepen..
bumpers niet gezien…. istie alweer verkocht dan? of vanwege een reaparatie?
oudelut schreef:Heeft iemand meer achtergrond-info/al eens een kijkje genomen bij deze BX TZD Turbo Break ?
hé, een mede-hoensbroeknaar wat voor een auto heb jij oudelut? misschien heb ik je wel eens gezien..
woutersmits schreef:Simpele Ziel schreef:Zwarte bumpers toevallig? Ownee, Sofie staat inmiddels bij ReNard had ik begrepen..
bumpers niet gezien…. istie alweer verkocht dan? of vanwege een reaparatie?
De nieuwe eigenaar investeerd er nu in…
alle dingetjes die nog een APK mee hadden gekund zijn preventief vervangen als het goed is…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
hé, een mede-hoensbroeknaar wat voor een auto heb jij oudelut? misschien heb ik je wel eens gezien..
Rode BX Break Turbo Diesel
Witte AX TGS
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een GTI en een TGI:
Gisteren reed ik achter een BX die nog amper BX te noemen was, dat ding stuiterde echt enorm, een en al deuk en ook nog het achterlichtglas helemaal kapot (gat).. heb maar niet het kenteken opgeschreven… arme BX
deur63 schreef:De 4e chic in de regio: DG-NN-54 voor zover ik heb kunnen zien.
Ah, das een zusje van deze Chic: klik!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
zojuist gespot op de A 12 , de ZK-38-TF , een TZI break , zag er goed uit bestuurder
Citroën D Special 1970
Wie ging er net door mijn straat met een groene BX break? honden achterin, en heel groot op het achterraam
“BX_CLUB HOLLAND???
Wie is de dader?