2 van de 2
 < Vorige 1 2

Facelift voor onze Saar
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27933

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 juni 2006 11:41 PM
  [ # 16 ]

waarom 1.6 16V tunen als je een 2.0 16V exclusive kan kopen? Wink
meer power en meer luxe en power dan ligne prestige Cool

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 27 juni 2006 11:52 PM
  [ # 17 ]
arjan_verkade schreef:

We hebben het hier over een break. . . Een nette break is zowiezo al moeilijk. Dan nog een nette kmstand, dealeronderhouden, onderhoudshistorie. . .
Laat me anders eens een advertentie zien van een Break 2.0 16v Exclusive, maximaal van 2002 en max een ton gelopen. Wink Valt tegen, hoor.
Mijne is trouwens een Bonheur, vraag me niet wat het betekend, maar opzich luxe genoeg. Als extra heb ik ook een regensensor/automatische lichtschakeling, volledige boordcomputer (bc) en volgens mij een gedampte voorruit (dus met speciale laag).

Groeten,
Jan

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 27 juni 2006 11:56 PM
  [ # 18 ]
Chinco schreef:
arjan_verkade schreef:

We hebben het hier over een break. . . Een nette break is zowiezo al moeilijk. Dan nog een nette kmstand, dealeronderhouden, onderhoudshistorie. . .
Laat me anders eens een advertentie zien van een Break 2.0 16v Exclusive, maximaal van 2002 en max een ton gelopen. Wink Valt tegen, hoor.
Mijne is trouwens een Bonheur, vraag me niet wat het betekend, maar opzich luxe genoeg. Als extra heb ik ook een regensensor/automatische lichtschakeling, volledige boordcomputer (bc) en volgens mij een gedampte voorruit (dus met speciale laag).

Groeten,
Jan

alstublieft Very Happy
tuurlijk zijn er niet veel, maar voor een mooie auto moet je gewoon even goed zoeken Smile

wij hebben ook een Bonheur break thuis, volgens mij gewoon een Ligne Prestige met wat extra’s Smile

Profiel  

Chinco
> 700 berichten

Gepost: 28 juni 2006 12:04 AM
  [ # 19 ]
arjan_verkade schreef:

alstublieft Very Happy
tuurlijk zijn er niet veel, maar voor een mooie auto moet je gewoon even goed zoeken Smile

wij hebben ook een Bonheur break thuis, volgens mij gewoon een Ligne Prestige met wat extra’s Smile

Oef, die is ruim twee-en-half duizend euro duurder dan mijne was. Mijne was ook nog eens bij mijn eigen dealer EN van de eerste eigenaar. En bijna een half jaar jonger. PLUS wat je nog eens kwijt bent aan inruilwaarde. Dan is tunen naast leuk ook nog eens financieel haalbaar… Wink
OK, het IS een mooie wagen, kon je daar geen vier maand eerder mee komen? Wink

Groeten,
Jan

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 28 juni 2006 12:10 AM
  [ # 20 ]
Chinco schreef:

OK, het IS een mooie wagen, kon je daar geen vier maand eerder mee komen? Wink

Groeten,
Jan

had je even eerder moeten vragen Wink
tja het blijft gewoon goed rondkijken voor een mooie auto Wink
ach ja 1.6 16v gaat ook prima Smile

Profiel  

Chinco
> 700 berichten

Gepost: 29 juni 2006 12:32 AM
  [ # 21 ]

Om op tuning door te gaan:

Raceland Airbox

Raceland Spagetti spruitstuk

Chippie

Zou dit zin hebben? Of ben je dan met goedkoop spul bezig en zeg je eigenlijk J.V.C.?

Groeten,
Jan

P.S.: J.V.C.=Jammer Van je Centen Wink

Profiel  

Timski
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 41

Gepost: 29 juni 2006 01:35 AM
  [ # 22 ]

Voor 400 euro kun je de gok natuurlijk wel wagen met zo’n chippie. Mag je er van uitgaan dat je wanneer je een vermogenswinst van ca. 10% pakt, je ook zeg een 10% sneller accelereert? Dan is het begin er… Twisted Evil

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook